Shadow0 schreef:Ik snap nog steeds niet zo goed waarom het mag: continu bronnen plaatsen die met het minste beetje nalezen al omvallen, en de hele tijd aanvallend en stemmingmakend reageren. En daar mag dan niemand op reageren want dan is het persoonlijk?
Mwah het eerste is niet zo’n ding, dat ondervang je wel met goed discussiëren. Als twee nette personen met elkaar discussiëren dan ontkracht je de bron en kan je verder. Het tweede daarentegen....
Ik heb ook het idee dat er een beetje oneerlijk word gemodereerd op het moment. Omdat het aantal mensen van de voor- en tegenpartij verschillen wordt er in deze veel strenger gemod tegen de voorpartij ipv de tegenpartij. Terwijl, in mijn opzicht, de tegenpartij eigenlijk harder aangepakt zou moeten worden omdat zij vaak de aanleiding zijn van het ontsporen.
Was aan het twijfelen om het tweede hier neer te zetten omdat ik wel refereer naar een specifiek topic, maar ik vind het eigenlijk wel belangrijk om te bespreken omdat het om de manier van discussiëren gaat en het modereren hiervan. Weet niet hoe anderen dat ervaren?