Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miss_lizje schreef:Als er al een maand vertraging was, had dat ene dagje extra ook niks uit gemaakt. Is gewoon verdacht om dit op 1 april bekent te maken enzo. Voor de geloofwaardigheid hadden ze daar beter tot morgen mee kunnen wachten.
karuna schreef:Hee wat vreemd, ik zie steeds quotes en reacties van die nog moeten komen. Er loopt iets heel vreemds. Fijn moment om met servers te moeten klooien terwijl het zo druk is. Arme Bart. Dadelijk bokt uit de lucht, de nieuwe uitgestelde 1 april grap om iedereen naar buiten of naar de "dating"site te sturen.
vuurneon schreef:karuna schreef:Hee wat vreemd, ik zie steeds quotes en reacties van die nog moeten komen. Er loopt iets heel vreemds. Fijn moment om met servers te moeten klooien terwijl het zo druk is. Arme Bart. Dadelijk bokt uit de lucht, de nieuwe uitgestelde 1 april grap om iedereen naar buiten of naar de "dating"site te sturen.
Ik denk dat dat de 1 april grap is, dat het met plaatsen zo mis gaat en je laatste bericht gewoon 'verdwijnt'.
karuna schreef:Hee wat vreemd, ik zie steeds quotes en reacties van die nog moeten komen. Er loopt iets heel vreemds. Fijn moment om met servers te moeten klooien terwijl het zo druk is. Arme Bart. Dadelijk bokt uit de lucht, de nieuwe uitgestelde 1 april grap om iedereen naar buiten of naar de "dating"site te sturen.
Sammie schreef:miss_lizje schreef:Als er al een maand vertraging was, had dat ene dagje extra ook niks uit gemaakt. Is gewoon verdacht om dit op 1 april bekent te maken enzo. Voor de geloofwaardigheid hadden ze daar beter tot morgen mee kunnen wachten.
serieusly.. Alles wat in de maand maart/april wordt geplaatst is verdacht bij jullie.Plaats ik een nieuwsbericht over hypothermische kleding voor paarden halverwege maart dan staan de eerste 5 pagina's vol met vervroege 1 april zeker...?