Ik heb ook braaf alles bijgelezen.. We gaan dus verder in de landen.. Hoeveel landen krijgen we uiteindelijk?
Dribbel schreef:Koffie was toch Italië...JA Koffie, koffie... Lekker bakkie KOFFIE En andere van ons zijn HEET
LhinnOlijf schreef:Iejoorr schreef:Ze genieten vast van hun koffie Ik ook, heerlijk bakkie heb ik hier ... Espresso Tja... Als je nou ook nog weet wat het betekent..
Voor de koffie zou ik voor Madagascar gaan Ik hou van Madagascar,en vooral sakalava bayWat was er met landen trouwens?
Paisano schreef:Ladybird schreef:Ik vind koffie echt smerig maar goed Veel melk en suiker Nee ook niet Doe mij maar gewoon thee
LhinnOlijf schreef:Iejoorr schreef:Ik ook, heerlijk bakkie heb ik hier ... Espresso Tja... Als je nou ook nog weet wat het betekent.. Was toevallig als een verdekte hint op de opmerking van een modje over Italiaanse koffie En Madagascar mag ook ook in het landen lijstje ?
Sani schreef:Idd doe eens niet alsof je van niks weet... Mijn naam is haas... euuuhhh zwart bedoel ik Ik moet zeggen er begint misschien iets te dagen bij mij. Op naar de volgende hints
Koffie is lekker Sh*t, moet ik zoveel weer bij lezen? En dat in één middagje? Mén...Jullie zijn echte DieHards!