ik wil mijn profiel ook mooi maken en gewoon leuk maar collages vind ik meestal saai. Kan ook geen leuke frames vinden voor om mijn fotos heen en geen blijvend werkend programma. Heb al een aantal programmas gehad en steeds na een keer gebruiken krijg ik uiteindelijk een foutmelding en kan ik t programma eraf knikkeren..
Vind vele programmas ook erg saai. Heeft er iemand een idee?
Al eens op Picmonkey gekeken (site)? Kan je erg leuk mee bewerken en is gewoon online!
Mijn profiel was altijd leuk. Nu niet meer zo. Vind het niet zo 'belangrijk' meer denk ik Binnenkort eens rijfoto's laten maken, dat vind ik altijd het leukste aan profielen!
Ja toevallig heb ik net op die site gekeken. Maar ben even de inspiratie kwijt. Wil straks gewoon heel eenvoudig kort maar toch leuk profiel hebben. Mijn rijfotos zijn nog onderweg die zijn vandaag gemaakt.daarvan wil ik er zeer zeker een hebben in mn profiel. En verder weinig fotos.wel linkjes naar topics. Maar alles even net wat leuker neergezet dan wat ik nu heb.
Zo, op mijn ik-verveel-me--maar-heb-nergens-zin-in-dag ook maar wat aan mijn profiel gedaan.
geerke
Geplaatst: 21-03-14 17:03
Joscaa schreef:
Zo, op mijn ik-verveel-me--maar-heb-nergens-zin-in-dag ook maar wat aan mijn profiel gedaan.
ik hoop dat die dag een keer komt voor mij Mijn profiel is echt niets aan,nieteens een foto van mijn paarden
Joscaa
Geplaatst: 21-03-14 17:06
Ik heb een spontane week vakantie gekregen van mijn baas, ben al twee dagen achter elkaar naar de sportschool geweest omdat ik mezelf zo vervelend vond door de energie die over was. Nu heb ik spierpijn, dus moet m'n tijd toch opvullen, hahaha!
Poosje niet meer in gereageerd zie ik Ik heb wel eens m'n best gedaan op een mooi profiel, Maar nu vind ik mijne wel goed zo. Ik zou graag nog tips hebben, Maar ik houd het liever simpel Lege profielen zijn ook zo saai