Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Nynke55,
Het gaat mij om het principe! Als ik wil PB-en met jou of welke gebruiker dan ook, al of niet met vertrouwelijke info, dan wil ik ervan uit kunnen gaan dat niemand dat leest. Anders heeft de PB-knop ook geen nut/functie.
Uit jouw berichten hier in dit topic blijkt, dat jij alles prima vindt hier op Bokt, het blijkt ook dat er onder andere gebruikers wel of niet terecht wel wat wantrouwen/onvrede heerst. Waarom zou er niets gevraagd of besproken mogen worden, dit topic loopt toch verder netjes?
Anoniem schreef:Als bart de beheerdersrechten ook aan anderen toedeelt kunnen die ook pb's lezen, zo makkelijk is dat. En aangezien wij niet zeker weten wie er op bokt nou welke rechten heeft moeten we maar geloven wat ons verteld wordt.
Als ik een forum zou bezitten waar door bepaalde mensen gereld zou worden en ik zou dat niet willen dan zou ik er een "rechercheteam" op aanstellen met beheerdersrechten waarmee zij de pb's wel zouden kunnen inzien om de relschoppers in de gaten te houden. Maar dan moet je er wel erg zeker van zijn dat je deze aangestelde mensen kunt vertrouwen en dat ze niet met hun rechten/opgedane kennis aan de haal gaan.
nynke55 schreef:Shellyke , wat een enorme boosheid uit jij in je bericht, alsof het hele mod-team tegen je samenspant. Waarom zouden ze dit doen? Heeft toch geen enkele nut?
Als een mod zegt dat zij de PB's niet kunnen lezen, dan klopt dat toch met de quote die je aanhaalt?
Ik begrijp echt helemaal niets van je berichtje, als het zo erg zou zijn, zou ik hier niet meer komen.
Karl66 schreef:Electra, het mooie is dat je helemaal zelf mag weten wie je gelooft en zelf mag weten welke conclusies je daaraan verbindt. Bokt zal nooit kunnen bewijzen dat ze je PB's niet lezen. En als ik Bokt een advies mag geven, dan moeten ze dat ook niet proberen. Je moet gelovigen gewoon het recht op een geloof geven.
Anoniem schreef:Wat dan bij mij de vraag opoept: Heeft Bokt.nl zo'n soort van "rechercheteam" oid die zoeken naar SA's en de boel in zijn geheel in de gaten houden? Hoe worden SA's gevonden? Wordt daar specifiek op gezocht of komen die "toevallig" aan het licht?