Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
papagroom schreef:Ik ben even vergeten over welke wet het hier ook alweer gaat.....
Citaat:De Trivialiteitswet van Parkinson (Parkinson's Law of Triviality), later ook bekend als the color of the bikeshed ("de kleur van het fietsenschuurtje") is een 'wet' die zegt dat de hoeveelheid tijd die in vergaderingen wordt besteed aan een onderwerp, omgekeerd evenredig is met de hoeveelheid geld die ermee gemoeid is.
De 'wet' werd opgesteld door Cyril Northcote Parkinson in zijn werk de Wet van Parkinson (1957). Parkinson zelf gebruikte als voorbeeld het bouwen van een kerncentrale: dat is zo kostbaar en zo ingewikkeld dat veel mensen dit niet kunnen bevatten, dus ze nemen aan dat degenen die er mee bezig zijn het wel kunnen overzien en weten wat ze doen. Aan de andere kant snapt iedereen het bouwen van een schuurtje, dus dat resulteert in eindeloze discussies. Iedereen wil er zijn persoonlijk tintje aan geven en laten weten dat hij er is.
knollentuin schreef:haha, dan is t meer de wet van korsakov anne!! ,ook de post van hermelientje is helder, zoals gewoonlijk.
Anne_GTI schreef:knollentuin schreef:haha, dan is t meer de wet van korsakov anne!! ,ook de post van hermelientje is helder, zoals gewoonlijk.
Je hebt gelijk....
Parkinson ga je wel heel beroerd van typen. Word je weer op de vingers getikt voor MSN taal.![]()
Uj jsb vrdy nry Osyjubdib yyprbm Hrrb Otivkrrn....![]()
Knappe jongen/meid als je dit ontcijfert maar er zit een logica in.
En nu krijg ik zeker weer een groen hulk voor of-topic gaan....
Want humor mag niet op bokt....
Kan je zelfs een ban voor krijgen....
papagroom schreef:heb het profiel van hermelien er even op nageslagen,maar er staan geen foto`s op,dus meer of minder knap ,heb ik even geen oordeel over.....
papagroom schreef:Ik vraag me wel eens af Electra....is het mod team wellicht dusdanig feministisch,dat wij als mannelijke bokkers zowiezo de pisang zijn......
papagroom schreef:En of dat werkelijk zo is komen we pas achter als alles transparant wordt weergegeven........overigens heb ik jou vrouwelijkheid nimmer in twijfel getrokken.........LOL...
papagroom schreef:Ik vraag me wel eens af Electra....is het mod team wellicht dusdanig feministisch,dat wij als mannelijke bokkers zowiezo de pisang zijn......
MirandaFuego schreef:papagroom schreef:Ik vraag me wel eens af Electra....is het mod team wellicht dusdanig feministisch,dat wij als mannelijke bokkers zowiezo de pisang zijn......
Dat zou best eens kunnen, ik denk dat het een stuk gezelliger zou zijn als er mannelijke moddies komen, meld je aan!!
En misschien ook nog een goed idee, mensen die heel agressief/negatief/zeikerig reageren worden persoonlijk opgezocht door de moddies om zich te verantwoorden! (moeten dan wel mannelijke moddies zijn vind ik)
Lijkt mij wel leuk!
Wordt er aangebeld, "Hallo, wij zijn van bokt, hoezo reageer je op deze manier in een topic??" :D