Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

Re: Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 00:39

wat me nu ook gebeurd, mijn artikel dat ik te koop had aangeboden is via een andere weg verkocht en ik ben gewoon vergeten mijn advertentie te sluiten. Ik had ook echt het idee dat mijn advertentie er voor Jan doedel stond omdat er nooit een reactie in het topic kwam. Hierdoor werd ik er niet meer op geattendeerd of kwam hij ook niet in eigen berichten lijst, waardoor ik hem straal vergeten ben en er dus advertenties open blijven.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 08:13

foxy80 schreef:
Netje, gelieve de vorige pg te lezen, ik heb specifiek om deze gegevens gevraagd. We zijn het allemaal niet eens met de verandering op ea maar mods zo meteen afschieten hoeft ook niet. >;)
Was eigenlijk een vb van "u vraagt wij draaien" en dan krijgt Oscar alsnog op haar kop :+:

Nou áfschieten is niet wat ik deed hoor (en waarom dan Oscar??), maar Bart trok onderaan zijn berichtje met de statistieken erin toch min of meer de conclusie dat het dus gewoon een kwestie van wennen is. Als iemand daarvoor heeft laten zien dat het aantal advertenties - op dit moment - ongeveer gelijk is gebleven, net als het aantal views en deze conclusie trekt, dan lijkt het me toch niet vreemd dat ik dan zeg dat dit het Bokt-beheer niet slecht uit komt. Maar misschien had ik daar een vraagteken achter moeten zetten ??? Ik ben niet gewend om ál mijn woorden op den schaaltje te wegen..... :o

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 12:34

Netje, ik dacht dat je alleen reageerde op die laatste post van Oscar. Internet is soms erg beperkend qua interpreteren reacties, my mistake.

In het ondernemerstopic kwam dan weer deze optie naar voren: als de TS betalend lid is van EA, kan er in de advertentie vrijuit gereageerd worden, is de TS geen betalend lid kan dat niet. Misschien is dat alleszins een oplossing voor commercieel?

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 12:51

stef schreef:
Voor al die recreatiepaarden van 1500 euro?

In dat geval staar er dan waarschijnlijk niet gekeurd. Ook dat is nuttige informatie.
Maar goed er staan niet alleen recreatiehobbels te koop op bokt.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 13:00

stef schreef:
kr1985 schreef:
ik vind het uitermate storend dat ik niet mensen kan waarschuwen voor een bepaalde verkoopster. ik reageer zelden tot nooit, maar uit zeer betrouwbare hand en op papier aanwezig kan ik bewijzen dat er op dit moment een niet betrouwbaar paard te koop staat als zijnde dressuurpaard met potentie en bijna geen stalgebreken..

jammer is alleen dat de verkoopster vergeet te melden dat dit paard kissing spines heeft en dit ook weet..hoe moet ik hier mee omgaan, want wil een ander behoeden voor het maken van een grove fout door toedoen van het geheim houden van de verkoopster..

ik ben hier achter gekomen omdat ditzelfde paard op marktplaats staat zonder stalgebreken en ik zeer enthousiast was en contact opnam met eigenaresse en daarna de vorige eigenaresse opgezocht heb, deze kon mij vertellen met documentatie dat zij dit paard aan de huidige eigenaresse heeft verkocht en dat zij op de hoogte is van het gebrek..ditzelfde paard staat opeens als luchtzuiger op bokt en verder niks..

Met alle respect, maar niet jou verantwoording en al zeker niet die van bokt....

Maar je kan wel intresenten een PB sturen met je verhaal en ik zou hier als koper heel blij mee zijn. ;)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 22:23

foxy80 schreef:
In het ondernemerstopic kwam dan weer deze optie naar voren: als de TS betalend lid is van EA, kan er in de advertentie vrijuit gereageerd worden, is de TS geen betalend lid kan dat niet. Misschien is dat alleszins een oplossing voor commercieel?

Wanneer er betaald zal moeten worden voor de EA van bokt, dan zal ik in ieder geval afhaken. Ik ga niet betalen voor de dingen die ik te koop zet, ik vond dat juist heerlijk van Bokt t.o.v. van Marktplaats.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 15:30

magda_90 schreef:
Wanneer er betaald zal moeten worden voor de EA van bokt, dan zal ik in ieder geval afhaken. Ik ga niet betalen voor de dingen die ik te koop zet, ik vond dat juist heerlijk van Bokt t.o.v. van Marktplaats.

Precies zo denk ik er ook over. Omdat het op bokt altijd zo fijn en makkelijk was maakten we allemaal ook leuke prijsjes en daarom reageerde er mensen. Met het nieuwe systeem gebeurt er helemaal niks meer op je advertentie en als je kijkt op het gehele commerciele forum gebeurt er daar ook helemaal niks meer. Geen bezoekers, geen kijkers niks meer.

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 15:34

MlieZ88 schreef:
kan iemand mij please nog even zeggen wat er nou NIET goed was aan EA :S ?
of dermate storend en slecht dat het zo ernstig gewijzigd moest worden?
ik vind het schijtirritant..

Ga hierin met je mee.. ;)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 17:33

magda_90 schreef:
foxy80 schreef:

Tja.... ik zie persoonlijk het probleem niet? (voor niet particulieren)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 17:42

Magda, als je niet betaalt, dan kan men alleen reageren via pb, dat is het enige verschil.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 21:55

Dat is niet zo het probleem, de manier van reageren, het probleem vind ik zelf dat geld mee gaat spelen op het forum, dat je moet gaan betalen voor bepaalde service, daar zit het probleem. Dat vind ik zelf erg tegenvallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 11:03

Ik denk dat we allemaal niet zo moeten zeuren.. Want hoe je het went of keert. Zal er een oplossing moeten worden gevonden voor het probleem wat er nu is. Komt er geen oplossing. Dan kan het ook zijn dat bokt de hele EA eruit gooit. Ondanks dat ik denk dat dat de laatste oplossing zou zijn. Want het probleem dat er nu ligt is dat de moderators er te veel werk aan hebben. De gebruiker nu weer ontevrede zijn. En dat ook niemand (altans de meeste) niet willen betalen voor een beter systeem. Terwijl er ook gesproken word over een splitsing. Dus wanneer je betaald je meer mogelijkheden krijgt.. Maar ook dat is niet goed.
Ik denk namelijk dat het probleem ook wanneer de EA 2.0 er is zal blijven bestaan.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:45

magda_90 schreef:
foxy80 schreef:

Uuuhm, Martkplaats is ook gratis toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 16:26

Sophie_midas schreef:
magda_90 schreef:

Nee, voor een paarden advertentie 9 euro

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 18:48

laat de TS gewoon het topic bijhouden!! een functie als "verberg bericht" ofzo moet vast wel mogelijk zijn? dan is het aan de TS om een bericht te verbergen... dan hoeven de mod's alleen maar die verborgen berichten te verwijderen... DONE!!

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 19:56

Champie_Me schreef:
laat de TS gewoon het topic bijhouden!! een functie als "verberg bericht" ofzo moet vast wel mogelijk zijn? dan is het aan de TS om een bericht te verbergen... dan hoeven de mod's alleen maar die verborgen berichten te verwijderen... DONE!!

_/-\o_ _/-\o_

al een paar keer geopperd maar het kwartje dat dat een goeie oplossing is moet nog vallen :Y)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 20:43

Anoniem schreef:
Sophie_midas schreef:

Lang niet voor alles en dat vind ik erg jammer. Want voor dingen als zadels en paarden moet je inderdaad bijbetalen.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 20:54

Anoniem schreef:

Ooh dat gedeelte van MP gebruik ik niet, dus dat wist ik helemaal niet! :x Heb niks gezegd dan!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 11:47

Ik ben niet blij met de nieuwe regels. Ik vind het een verarming van EA.
Hoeveel stemmen hebben jullie nodig om het ongedaan te maken??

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:04

jiehaaa schreef:
Ik ben niet blij met de nieuwe regels. Ik vind het een verarming van EA.
Hoeveel stemmen hebben jullie nodig om het ongedaan te maken??

nou idd.....hoeveel gezeur moet er zijn voordat er wat aan gedaan wordt
het moge toch duidelijk zijn dat de nieuwe regels niet in goede toonaarde vallen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 12:15

Het gaat in dit geval niet over hoeveel gezeur er is, maar wat de mogelijkheden zijn. In zo'n geval is het niet zozeer van belang hoeveel 'stemmen' er voor/tegen zijn, want als het praktisch niet (meer) haalbaar is dan houdt het op. Het principe 'hoe harder we klagen hoe eerder het ongedaan gemaakt wordt' gaat hier in elk geval niet op. Soms moet je dingen ook kunnen accepteren zoals ze zijn en in gedachten houden dat dit momenteel het best haalbare is.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:23

Het best haalbaar? Ik zie echt geen verbetering in dit systeem. Snap ook echt de verbetering niet, terwijl een nieuwe regel zoiets juist zou moeten doen. Jammer van EA, maar het scheelt iig in mn portomonnee. Enige "pluspunt"

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:31

Mij scheelt het ook in de portemonnee. Maar dan als minpunt. Vroeger keken mensen en mailden ze zodra ik iets nieuws had. Nu kijken er geen mensen en mailt er al helemaal niemand meer.

Oscar er zijn ontzettend veel ideeen aangedragen. Daar zit heus wel iets bruikbaars bij.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 12:36

Er zijn inderdaad veel ideeen aangedragen en met een deel daarvan zijn we ook bezig. We kijken of we verbeteringen door kunnen voeren die enerzijds positief zijn voor de gebruikers, maar anderzijds niet dusdanig veel modcapaciteit kosten dat er geen tijd meer overblijft om aan andere (EA/Bokt)zaken te werken. Veel schipperen dus, en we proberen daar het hoogst haalbare uit te halen.

Mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 12:49

Oscar schreef:
Het gaat in dit geval niet over hoeveel gezeur er is, maar wat de mogelijkheden zijn. In zo'n geval is het niet zozeer van belang hoeveel 'stemmen' er voor/tegen zijn, want als het praktisch niet (meer) haalbaar is dan houdt het op. Het principe 'hoe harder we klagen hoe eerder het ongedaan gemaakt wordt' gaat hier in elk geval niet op. Soms moet je dingen ook kunnen accepteren zoals ze zijn en in gedachten houden dat dit momenteel het best haalbare is.

Öm het nou "gezeur" te noemen gaat me wel een beetje ver en vind ik denigrerend overkomen !
Wij zijn de gebruikers van Bokt en mogen gewoon onze mening geven over een verandering.
Een verandering waarover ik nog weinig tot geen enthousiaste reacties heb gehoord. Soms blijken veranderingen geen verbeteringen en ook daar zou je open voor moeten staan. Om nou te zeggen dat iedereen het maar moet accepteren omdat het nou eenmaal het best haalbare is vind ik wel erg makkelijk je beslissing doordrijven.

[FZ] Irritatie door verandering op eenmaal andermaal