Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foxy80 schreef:Netje, gelieve de vorige pg te lezen, ik heb specifiek om deze gegevens gevraagd. We zijn het allemaal niet eens met de verandering op ea maar mods zo meteen afschieten hoeft ook niet.![]()
Was eigenlijk een vb van "u vraagt wij draaien" en dan krijgt Oscar alsnog op haar kop :+:
stef schreef:kr1985 schreef:ik vind het uitermate storend dat ik niet mensen kan waarschuwen voor een bepaalde verkoopster. ik reageer zelden tot nooit, maar uit zeer betrouwbare hand en op papier aanwezig kan ik bewijzen dat er op dit moment een niet betrouwbaar paard te koop staat als zijnde dressuurpaard met potentie en bijna geen stalgebreken..
jammer is alleen dat de verkoopster vergeet te melden dat dit paard kissing spines heeft en dit ook weet..hoe moet ik hier mee omgaan, want wil een ander behoeden voor het maken van een grove fout door toedoen van het geheim houden van de verkoopster..
ik ben hier achter gekomen omdat ditzelfde paard op marktplaats staat zonder stalgebreken en ik zeer enthousiast was en contact opnam met eigenaresse en daarna de vorige eigenaresse opgezocht heb, deze kon mij vertellen met documentatie dat zij dit paard aan de huidige eigenaresse heeft verkocht en dat zij op de hoogte is van het gebrek..ditzelfde paard staat opeens als luchtzuiger op bokt en verder niks..
Met alle respect, maar niet jou verantwoording en al zeker niet die van bokt....
foxy80 schreef:In het ondernemerstopic kwam dan weer deze optie naar voren: als de TS betalend lid is van EA, kan er in de advertentie vrijuit gereageerd worden, is de TS geen betalend lid kan dat niet. Misschien is dat alleszins een oplossing voor commercieel?
magda_90 schreef:Wanneer er betaald zal moeten worden voor de EA van bokt, dan zal ik in ieder geval afhaken. Ik ga niet betalen voor de dingen die ik te koop zet, ik vond dat juist heerlijk van Bokt t.o.v. van Marktplaats.
magda_90 schreef:foxy80 schreef:In het ondernemerstopic kwam dan weer deze optie naar voren: als de TS betalend lid is van EA, kan er in de advertentie vrijuit gereageerd worden, is de TS geen betalend lid kan dat niet. Misschien is dat alleszins een oplossing voor commercieel?
Wanneer er betaald zal moeten worden voor de EA van bokt, dan zal ik in ieder geval afhaken. Ik ga niet betalen voor de dingen die ik te koop zet, ik vond dat juist heerlijk van Bokt t.o.v. van Marktplaats.
magda_90 schreef:foxy80 schreef:In het ondernemerstopic kwam dan weer deze optie naar voren: als de TS betalend lid is van EA, kan er in de advertentie vrijuit gereageerd worden, is de TS geen betalend lid kan dat niet. Misschien is dat alleszins een oplossing voor commercieel?
Wanneer er betaald zal moeten worden voor de EA van bokt, dan zal ik in ieder geval afhaken. Ik ga niet betalen voor de dingen die ik te koop zet, ik vond dat juist heerlijk van Bokt t.o.v. van Marktplaats.
Sophie_midas schreef:magda_90 schreef:Wanneer er betaald zal moeten worden voor de EA van bokt, dan zal ik in ieder geval afhaken. Ik ga niet betalen voor de dingen die ik te koop zet, ik vond dat juist heerlijk van Bokt t.o.v. van Marktplaats.
Uuuhm, Martkplaats is ook gratis toch?
Champie_Me schreef:laat de TS gewoon het topic bijhouden!! een functie als "verberg bericht" ofzo moet vast wel mogelijk zijn? dan is het aan de TS om een bericht te verbergen... dan hoeven de mod's alleen maar die verborgen berichten te verwijderen... DONE!!
jiehaaa schreef:Ik ben niet blij met de nieuwe regels. Ik vind het een verarming van EA.
Hoeveel stemmen hebben jullie nodig om het ongedaan te maken??
Oscar schreef:Het gaat in dit geval niet over hoeveel gezeur er is, maar wat de mogelijkheden zijn. In zo'n geval is het niet zozeer van belang hoeveel 'stemmen' er voor/tegen zijn, want als het praktisch niet (meer) haalbaar is dan houdt het op. Het principe 'hoe harder we klagen hoe eerder het ongedaan gemaakt wordt' gaat hier in elk geval niet op. Soms moet je dingen ook kunnen accepteren zoals ze zijn en in gedachten houden dat dit momenteel het best haalbare is.