Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jesser schreef:maaar alles goed en wel.. Wat denkt het bokt beheer er nu werkelijk aan te doen.. Weer niets tot dit topic langzaam leegbloedt, iedereen zijn gal heeft kunnen spugen en daarna weer verder gaat zoals voorheen??
Wat gaan Eline en Bart doen???
Ceriadwen schreef:Jesser schreef:maaar alles goed en wel.. Wat denkt het bokt beheer er nu werkelijk aan te doen.. Weer niets tot dit topic langzaam leegbloedt, iedereen zijn gal heeft kunnen spugen en daarna weer verder gaat zoals voorheen??
Dat is ongeveer wat ze hopen denk ik zo. Plus Bart wil hier niks aan doen.. anders had hij al wat gedaan toch? Tis mij duidelijk wie hij in bescherming neemt.. en verantwoordelijkheid nemen voor zijn eigen fouten doet pijn. Dus dat gaat Bart niet doen.
Typisch voorbeeld internetheld IMHO.
Ceriadwen schreef:Nou er is er in ieder geval 1 mod wakker geworden en heeft excuses aangeboden verneem ik via Geit. Dus als 1 mod het kan, en duidelijk dus het licht heeft gezien.. waarom blijft Bart dan struisvogelpolitiek gebruiken?
Jesser schreef:maaar alles goed en wel.. Wat denkt het bokt beheer er nu werkelijk aan te doen.. Weer niets tot dit topic langzaam leegbloedt, iedereen zijn gal heeft kunnen spugen en daarna weer verder gaat zoals voorheen??