Bokt-leaks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: Bokt-leaks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 11:40

Voorlopig Kerst vieren :D

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 11:45

Best een goed plan eigenlijk..

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 11:49

Jesser schreef:
maaar alles goed en wel.. Wat denkt het bokt beheer er nu werkelijk aan te doen.. Weer niets tot dit topic langzaam leegbloedt, iedereen zijn gal heeft kunnen spugen en daarna weer verder gaat zoals voorheen??

Wat gaan Eline en Bart doen???

Dat is ongeveer wat ze hopen denk ik zo. Plus Bart wil hier niks aan doen.. anders had hij al wat gedaan toch? Tis mij duidelijk wie hij in bescherming neemt.. en verantwoordelijkheid nemen voor zijn eigen fouten doet pijn. Dus dat gaat Bart niet doen.

Typisch voorbeeld internetheld IMHO.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 11:59

Is dat dan heldhaftig, een internetforum beheren waar iedereen elkaar elke dag de meest akelige dingen toewenst, met informatie speelt, ik bedoel dat een steek onder water over iemands privepaardenleven nog iets heel onschuldigs is in boktverband. Bokt.nl is nauwelijks meer een positief ding te noemen als je het mij vraagt en je moet je dus maar afvragen of je daar zo trots op wilt zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 12:06

Als ik Bart was had ik sowieso de hele handel allang verkocht en was iets leuk gaan doen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 12:08

Yep, als in hoe goede bedoelingen heel vervelend kunnen uitpakken. Niet door ons he, maar door al die gebruikers die bokt alleen maar gebruiken om op elkaar te etteren.

Maar misschien maakt het bart niet zoveel uit als de inkomsten goed genoeg zijn, dat weet ik niet.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 12:09

Nou er is er in ieder geval 1 mod wakker geworden en heeft excuses aangeboden verneem ik via Geit. Dus als 1 mod het kan, en duidelijk dus het licht heeft gezien.. waarom blijft Bart dan struisvogelpolitiek gebruiken?

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 12:24

Ceriadwen schreef:
Jesser schreef:
maaar alles goed en wel.. Wat denkt het bokt beheer er nu werkelijk aan te doen.. Weer niets tot dit topic langzaam leegbloedt, iedereen zijn gal heeft kunnen spugen en daarna weer verder gaat zoals voorheen??

Dat is ongeveer wat ze hopen denk ik zo. Plus Bart wil hier niks aan doen.. anders had hij al wat gedaan toch? Tis mij duidelijk wie hij in bescherming neemt.. en verantwoordelijkheid nemen voor zijn eigen fouten doet pijn. Dus dat gaat Bart niet doen.

Typisch voorbeeld internetheld IMHO.

Ik denk wel dat we rekening moeten houden met het feit dat Bokt niet hun hele leven inhoud, kerst is denk ik een punt wat nu aan de orde is.
Daarnaast denk ik ook dat dit topic niet heel snel leeg zal bloeden omdat het bij velen toch wel erg hoog zit.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 12:34

Ik laat dit topic niet zomaar leegbloeden....
No way...

Ik hoop echt oprecht dat er in het nieuwe jaar dingen gaan veranderen...
Ik geef mensen altijd véél kansen, veel te veel zelfs...

Maar ik wil bokt nog een kans geven... het gezellige forum wat het jaren geleden was, wil ik best terug..
Maar daar moet IEDEREEN aan meewerken!

Mensen moeten fouten gaan toegeven...
Excuses aanbieden...
Dingen bespreken, en tot oplossingen komen...
En dan pas kan er een compromis komen...

Ik vind voor mijzelf persoonlijk, dat ik mijn excuses naar bokkers genoeg heb gemaakt.
Ik heb mijn situatie uitgelegd, hoe het in elkaar stak de afgelopen jaren.
Ik heb geen verantwoording meer af te leggen denk ik.

Ik start volgend jaar een nieuwe start. :)
En wat mensen daarvan vinden moeten ze zelf weten, als IK mij er maar goed bij voel.

Zo...
Fijne kerst allemaal!! :) {:)

kwakernoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 12:38

Ceriadwen schreef:
Nou er is er in ieder geval 1 mod wakker geworden en heeft excuses aangeboden verneem ik via Geit. Dus als 1 mod het kan, en duidelijk dus het licht heeft gezien.. waarom blijft Bart dan struisvogelpolitiek gebruiken?

Nou dat is heel mooi. Maar hoe willen ze excuses gaan aanbieden aan de gebruikers die geband zijn waarvan je kan lezen achter de schermen dat ze deze informatie van buiten Bokt hebben gehaald? {x)

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 12:48

hulde voor die ene mod

het aanbieden van excuses en daarmee dus het erkennen van je fouten hoeft de positie van bijvoorbeeld een mod niet te verzwakken, je krijgt er juist respect door

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 12:50

Ik vind het ook erg netjes van die mod! Ik las het ook al idd!

Ik heb zelf ook een aantal excuses gekregen.

geven & nemen noem ik het...

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 13:03

inderdaad, zo komen we er wel stapje voor stapje!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 13:11

Maar om er te komen, vind IK dat iedereen die ermee te maken had... zn zegje moet doen..
En eens eerlijk moet zijn... en niet alleen : Ikke ikke ikke, en verdedigen wat diegene NIET fout heeft gedaan.

Pak het eens anders aan : laten we onze fouten eens WEL toegeven! ipv altijd onzelf te verdedigen.
Zoek het eens vanuit een andere kant.... De wind komt namelijk niet altijd van dezelfde kant.

Ik heb geprobeert het spits af te bijten een paar pages terug, door gewoon eerlijk te zeggen welke fouten ik heb gemaakt in de loop van de jaren.
En ik heb een lading van pb's gekregen van mensen die ook fouten toegaven... Ik heb ook gezegd : Waarom PB?? Waarom niet gewoon openbaar!

En dit zou het beheer ook mogen doen. :)
Want er zijn fouten gemaakt... en fouten kun je herstellen.... Maar als je steeds de oude wonden opensnijd... krijg je blijvende littekens, en die krijg je nooit meer weg.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 13:14

Jesser schreef:

Ik persoonlijk denk dat ze niets gaan doen... laten het topic doodbloeden. De reacties die ze hebben gegeven waren denk ik niet meer dan een zoethoudertje... een lollie voor de stoute kinderen :+ Jammer!

Ik heb op Geit gelezen en vind het schokkend! Ik wil ook graag het gezellige forum van vroeger terug.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 13:17

Tja ik weet het niet, ik heb ook wel eens stomme dingen gedaan, maar het heeft je ook wel de bokker gemaakt die je nu bent vind ik!

en ik hoop ook wat te horen, terwijl ik er eigenlijk niets van doen heb, maar het me wel erg aantrek!

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 13:40

Jollie, laten we dan eens beginnen met e vraag waarom S sommige mensen beschuldigd en hoe ze aan die beschuldigingen komt
Dan kunnen we ons verdedigen....
Maar alleen wijzen naar het merendeel van de bokkers lost niets op, tuurlijk we hebben allemaal wel eens een pestbui en zeggen dingen minder taktisch als andere dagen, maar jeetje we zijn mensen hoor.

Daar wordt niet voldoende rekening mee gehouden, ik heb liever als ik iets ontactisch zeg een sneer terug van HHeeee Echwel waar ben je mee bezig..
Dan kan ik zeggen, oke niet zo bedoeld, heb een pestbui.....
Maar in plaats daarvan worden je posts verwijdert en krijg je een akelige pb.....

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 14:04

Daar moeten WIJ niet mee beginnen. Met vragen stellen.
Dat moet S zelf doen. :) Open en eerlijk zijn, uitkomen voor je fouten, durven toegeven!!
Toegeven dat er fouten gemaakt zijn, zo moeilijk is het toch niet.

Wij hoeven niet te gaan gissen! Hier moeten ze ZELF mee komen.

Dat laatste ben ik helemaal met je eens. :)
Maar in een pestbui, denk ik nu wel 2x na voor ik iets zeg.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 15:12

inge81 schreef:
Ik zou zeggen, typ je reactie in je profiel en plaats een post hier met een verwijzing naar je profiel toe _O- of zal dat ook niet meer mogen.

Dat mag niet!!!! Alleen mevrouw S mag dat wel :j

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 15:13

Soms Jollie is het wel even lekker om je bui af te reageren, maar 9 van de 10keer verzend ik mijn antwoord niet eens......
Echter vorige week sloeg er idd een klein stopje bij mij door wegens enkele gebeurtenissen.en verdriet..tja dat kan nietwaar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 15:39

Ik heb het hele topic doorgelezen, het verhaal op Geit ook gelezen.
Ik kan zeggen dat ik blij ben met de houding van het beheer in ieder geval. Het lijkt me zeker goed dat er zaken anders aangepakt gaan worden, want ook ik wil het leuke Bokt terug waar ik me jaren geleden heb aangemeld.
Ik wil de interessante discussies terug, en dat is iets wat we als gebruikers met elkaar moeten doen imo, en er zijn er een paar, die zijn er echt heel leuk mee bezig ook. Aerdenhout, van mij hier een pluim! MyWishMax ook. Kadankovitch blijft ook fijn actief. En zo zijn er meer.

Wat ik jammer vind, is dat topics gesloten worden, en zuigers en etterbakken niet worden aangepakt. Mensen die een opmerking in een topic gooien, waarvan ze weten dat er veel niet mee eens zijn, maar de reacties vervolgens afdoen als zwak, of gewoon helemaal niet reageren, maar wel fanatiek gaan temmen. Volgens de huidige regels ga je dan niet over de schreef, nee, maar wat wekt dat gedrag een ergernis op! En degenen die niet meer op hun handen kunnen zitten krijgen een OW. De uitlokker niet. Dat geeft het gevoel van meten met 2 maten denk ik.

Ik hoop dat dat in de toekomst echt verandert.
Want dat gedrag is imo precies wat deze rel veroorzaakt heeft. Natuurlijk zal er aan beide kanten schuld zijn, dat is het punt niet. Punt is wel dat als dat geëtter en gegalbak in de eerste plaats niet toegestaan was, en ook bestraft was, dat het nooit zo uit de hand was gelopen...... Dus please, please, pak dat gedrag aan. Ik wil leuke discussies, met name op de paardgerelateerde gedeeltes, met respect voor elkaars standpunten. Ik mis dat echt. Juist ook over controversiële onderwerpen, imo is dat fun, zolang het niet op de persoon, maar op het standpunt is, mogen mensen elkaar daarover imo in de haren vliegen. Laat het dan ook toe dat het soms offtopic gaat, het komt heus wel terug ontopic.

En ga modden op de mensen die het vertikken om de laatste (2) pagina's door te lezen, maar lomp hun ding neerkwakken. Dat getuigt van disrespect voor je discussiepartners. Internet-etiquette is belangrijk, zeker ook daar.
Echwel: da's ook een punt wat mij betreft, laat die post dan gewoon staan, en laat mensen in het topic er zelf op reageren, van Joh, kan het ff wat vriendelijker? Dan kun je iig je post uitleggen (al moeten mensen er dan ook niet op blijven aanvallen natuurlijk).
Ik denk dat die dingen zichzelf best wel reguleren, zolang je maar de stoorzender aanpakt ipv de mensen die op de stoorzender reageren. Pak de mensen die echt komen rellen eruit, en niet degene die ff chago is, dat zijn we allemaal weleens. Er is echt een verschil tussen bewust een rel veroorzaken, en een pestbui hebben.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 18:12

Ik moet aan twee dingen denken als ik alles zo lees:
Dit gaat schade toe brengen en bokt, en als de mods en beheerders niet SNEL wat ondernemen zal de schade een stuk groter zijn!!
En tja, over S denk ik 1 ding, achterbaks, maar doet kennelijk der naam wel eer aan gezien ze hier nog is!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 18:57

@ Andere Partij; fijn dat je profiel aangepast is!
Als dit werkelijk vrijwillig is; zwaar minpunt voor Bart en mods. Wel tijdig genoeg gebruikers gaan verzoeken hun avatar aan te passen, en een ander zo lang een dergelijk verhaal in het profiel laten, terwijl Bart hier dus op gereageerd had dat dit niet klopt :?

@ de mod die het lef heeft gehad excuses aan te bieden; +:)+

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 19:42

Menino helemaal eens met je post. Ik voel me precies zo.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 19:54

Ik denk dat het niet eens verkeerd is als S ook met excuses zou komen...

Volgens mij is het balletje een beetje gaan rollen.
Maar het rolt niet zo snel, komt vast door de sneeuw.

Ik heb excuses gedaan, er is een mod geweest die de mond nu opengetrokken heeft, ik ben ook via pb benaderd met excuses.
Who's next?