Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Ik vind dat bokt stinkend zijn best doet om het iedereen zoveel mogelijk naar hun zin te maken, er worden geen deuren meer dicht gesmeten, er is eindelijk eens ruimte voor een gesprek met ze rond de tafel, grote klasse.
Onassa schreef:Degene die wat kritischer zijn hebben ze er liever toch niet bij blijkt nu wel.
Dan is het voor het team en voor ons alleen maar tijd verspilling??
Chiqa schreef:Soms vind ik het naderhand toch niet de moeite waard en laat het aanvullen door andere bokkers die hier mss wat handiger mee omgaan, meestal voelt dat nog beter.
Chiqa schreef:Ik vind dat de mods in dit topic verschrikkelijk mild zijn geweest, verschillende groene hulken voorbij zien komen met het verzoek weer ontopic te komen, constructief te discussieren en geen individuele gevallen te bekritiseren, dat moet toch menig bokker wel zijn opgevallen
stef schreef:die kreeg ik inderdaad ook. Kreeg gister een pb dat er bij het opschonen van een topic helaas ook wat posts van mij gesneuveld waren. Prima
Echwel schreef:Waarom niet met een aantal mensen die goede inbreng hebben gehad idd eens om de tafel gaan zitten Je ziet een van man tot man/vrouw gesprek kan wonderen doen en je zult als forum met zoveel klachten uit het veld iets moeten doen.