Het gaat vooral om de layout, je zou immers een knopje overal naar toe kunnen linken, dat verander je zo.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonechi_ schreef:Mods: is dat zo? Kan me voorstellen dat ze dat er wel bijbedoelen... niet zozeer dat je de teksten al hoeft te schrijven, maar dat er ook zaken op de voorpagina zouden kunnen staan die er nu niet inzitten en andersom...
Fiffill schreef:Omdat dit topic bedoelt is voor ideeën over de layout,
Fiffill schreef:Maar niemand die zegt dat de layouts precies zo moeten worden zoals ze hier getoond zijn. Dat probeer ik te zeggen. Er kan nog een hele hoop veranderen wat te maken heeft met inhoud én layout.
Eline schreef:GJ9 schreef:Mogen we hier ook ideeën spuien over sommige functies, of gaat het echt alleen om het ontwerp, de stijl?
Dit topic is echt puur voor het ontwerp van de lay-out, voor ideeën over nieuwe functies kun je altijd een nieuw topic op FZ zelf plaatsen.
Sammie: thanks voor je schets, hij is duidelijk, zeker met de uitleg erbij
Shadow0 schreef:Fiffill schreef:Maar niemand die zegt dat de layouts precies zo moeten worden zoals ze hier getoond zijn. Dat probeer ik te zeggen. Er kan nog een hele hoop veranderen wat te maken heeft met inhoud én layout.
Natuurlijk kan er nog een hele hoop veranderen, maar als je een zo gigantisch deel buiten beschouwing laat, wat heeft die wedstrijd dan voor zin? Ik dacht dat het doel was om een beter werkende oplossing voor Bokt te krijgen, en da's heel simpel, daar draagt dit topic vrijwel niks aan bij. Wil je echt iets hebben waar je wat mee kan, dan zou er op z'n minst een schema gemaakt moeten worden voor de 4 hoofdonderdelen die allen hun eigen wensen en eisen hebben. Dat geeft namelijk ook wat inzicht, wat nuttige probeersels: hoe pas je die verschillende wensen in in een samenhangend geheel?
Fiffill schreef:Maar er worden wel vrij duidelijke richtlijnen gegeven hoe het geheel er globaal uit moet zien. En de layout is ook oa de kleur, de sfeer en het lettertype.
Citaat:Ik ben het eens met Shadow0 dat het erg lastig is om een goede layout te maken die zowel functioneel als mooi is.
Citaat:Dan draagt dit topic bij aan de layout, aan het uiterlijk, en niet zozeer aan de inhoud.Dat kan toch?
Sieltjuh schreef:Maar Shadow0, hoe zie jij het precies voor je wat voor ontwerpen hier worden getoond? Iemand kan toch een start maken en daarop verder bouwen.
imd schreef:Ik ben het met jullie eens dat er veel hetzelfde langskomt. Maar ik vind deze van Sander wél heel vernieuwend:
http://www.sanderd.nl/data/bokt1-1index.jpg
En ik geloof dat ik zo nog wel 1 of 2 voorbij heb zien komenMaar deze is mij het meeste bijgebleven.
imd schreef:Ik ben het met jullie eens dat er veel hetzelfde langskomt. Maar ik vind deze van Sander wél heel vernieuwend:
http://www.sanderd.nl/data/bokt1-1index.jpg
En ik geloof dat ik zo nog wel 1 of 2 voorbij heb zien komenMaar deze is mij het meeste bijgebleven.