Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tieneke schreef:Eh, net zoals bij het zoeken naar schaduwaccounts zijn er veel meer manieren om bewijs te vinden. Veel meer. Denk je nu echt dat het woord van iemand genoeg is om een ander te bannen? Nee.
Mods kunnen niet in de pbbox van iemand komen, eender van wie.
ikdoemaarwat schreef:Leg mij eens uit waarom een mod dan zelf heeft gezegd dat het wel kan?
edit: overigens verklaart het wel je verdediging naar de mods toe en werd mijn vermoeden bevestigd
Tieneke schreef:Staat dat ergens openbaar op Bokt? Kan je dat terug opzoeken?
Jolliegirl schreef:even duidelijkheid :
persoon 1 heeft in de inbox van persoon 2 gesnuffeld... dmv op haar account in te breken...
persoon 2 meld dit aan een moderator... want ze heeft een pb gekregen van persoon een met : hee ik heb op je account gezeten.. ik geef dit toe...
Vervolgens wordt persoon 1 gebant... terwijl deze via een proxy online was... en dus NIET achterhaalbaar is
Shadow0 schreef:Jolliegirl schreef:even duidelijkheid :
persoon 1 heeft in de inbox van persoon 2 gesnuffeld... dmv op haar account in te breken...
persoon 2 meld dit aan een moderator... want ze heeft een pb gekregen van persoon een met : hee ik heb op je account gezeten.. ik geef dit toe...
Vervolgens wordt persoon 1 gebant... terwijl deze via een proxy online was... en dus NIET achterhaalbaar is
Nou snap ik dat het je hier vooral om het principe gaat, maar toch ben ik benieuwd, vind je dat dit acceptabel gedrag is van persoon 1? Als we het dan toch over eerlijkheid en rechtvaardigheid hebben vind ik het niet bepaald een opsomming om trots op te zijn. (Ik neem aan en hoop dat het hierbij niet om jou gaat?)
Jolliegirl: door de beheerder (s), niet door de mods. Eerder stelde je dat het mogelijk was door de mods, dat is het niet.