Nieuwe versie van de forumsoftware

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 12:10

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 12:11

Maya schreef:
Zou dat niet komen omdat jij op de 1e vijf pagina's van de ledenlijst staat? Mensen die in het begin van die lijst staan, hebben allemaal een énorme berg aan views. Lijkt mij dat mensen zich gaan vervelen en zo allemaal die profielen doorbladeren. Dus dat het nog niet eens zozeer allemaal 'stalkers' zijn, maar gewoon veel mensen die zich 'vervelen' ?

Ik zeg ook niet dat het allemaal stalkers zijn...
Maar ik zit/zat in een situatie waarin er veel info van bokt is gehaald en is misbruikt. Ik weet wie het geweest is en het zou leuk zijn als je dat in zo'n overzicht kon terugzien/bewijzen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 12:17

Suzanne, jouw hele verhaal/ervaring ken ik natuurlijk niet en ik ben er van overtuigd dat er meelezers zijn die vervelende bedoelingen hebben.

Maar stel dat zulke specificaties vrijgegeven worden, dan ben ik vast ook een stalker van bepaalde Bokkers. :+ Ik check regelmatig profielen en/of berichtjes van bepaalde mensen uit pure interesse; omdat ik bv. vind dat ze een leuk paard hebben, leuk met hun paard omgaan of omdat er een bijzonder verhaal achter zit.

Nogmaals, ik twijfel er niet aan dat er meelezers zijn met andere bedoelingen, maar veel profielviews hoeft niet altijd negatief te zijn lijkt me.

Shaar

Re: Nieuwe versie van de forumsoftware

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 12:44

Hee, het grote lege vlak tussen je favo fora bij Eigen Berichten is weg! Top.
Staat nu alleen wel een lijntje tussen, maar neem aan dat dat de bedoeling was ;)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-09 12:56

De banner die daar staat wordt 'ingeklapt' op het moment dat Google geen banner heeft voor die positie. Er staat echter wat witruimte om de banner heen en die blijft staan op het moment dat de banner ingeklapt is. Niet heel charmant maar het idee is dat er vaker gewoon een banner staat :)

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 12:58

Heb wel dat alles een beetje uit verhouding is, zoals de tabel op de hoofdpagina.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-09 13:00

Kan je daar een screenshot van maken?

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:02

Kan het kloppen dat als je in een topic een antwoord heb geplaatst, dat hij dan automatisch op abonneren komt?
Ik vind het niet handig dat m'n mailbox steeds zo vol zit. En op één topic heb ik gisteren het abonneren uitgezet en nu stond 'ie weer aan nadat ik een bericht had geplaatst.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:04

Ja, dat valt mij ook op! Eerst had ik dit topic uitgestipt maar nu staat hij weer áán?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?! Heel bizar...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-09 13:05

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:07

Het valt mij nu ineens op dat de animatie smileys niet meer bewegen. Heeft dat ook iets met de update te maken?
Ik was net helemaal happy dat ik *\o/* uit mijn hoofd wist, doet 'ie het niet -O-

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:08

Met als gevolg heleboel mailtjes in je postvak van Hotmail :D In tijden niet meer zoveel mail gehad, hahaha! :D Ik hou wel van post maar dit is ridicuul! Animatiesmileys werken wel bij mij.

Fenrir

Maya schreef:
Zou dat niet komen omdat jij op de 1e vijf pagina's van de ledenlijst staat? Mensen die in het begin van die lijst staan, hebben allemaal een énorme berg aan views. Lijkt mij dat mensen zich gaan vervelen en zo allemaal die profielen doorbladeren. Dus dat het nog niet eens zozeer allemaal 'stalkers' zijn, maar gewoon veel mensen die zich 'vervelen' ?

Dan heb ik vast ook een stalker, ik heb ook achterlijk veel views. :+

Wel vervelend als je echt van die meelezers hebt Suzanne...... dan zou die functie wel handig zijn maar ik vind 't ook wel privacy. :j

Fenrir

Falona schreef:
Het valt mij nu ineens op dat de animatie smileys niet meer bewegen. Heeft dat ook iets met de update te maken?
Ik was net helemaal happy dat ik *\o/* uit mijn hoofd wist, doet 'ie het niet -O-

Die doen het bij mij wel gewoon?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:11

Dan zal het wel aan mijn PC liggen. Vaag want eerst deden ze het volgens mij wel (heb deze betreffende PC nog maar 1,5 maand van mijn werk dus het kan zijn dat het mij nooit eerder opgevallen is).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:49

Huh....

Ik hoor iedereen over "favo fora bij eigen berichten" en over het feit dat de forum index (met tabbladen) er anders uit zou zien, maar ik zie nergens favo fora en ik zie ook geen (grote?) veranderingen in de forum index?

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:53

Volgens mij moet je betreffend topic abonneren en dat er dan zo'n favo fora bij komt ofzo. :+ Ik abonneer of bookmark nooit een topic, dus ik zie hier ook niks.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:54

Volgens mij kan je dat zelf instellen inderdaad...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:58

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 13:59

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 14:05

Wat klopt er dan niet, Mik?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 14:08

Wat klopt er niet aan, behalve dat bij mij de namen, aantal post/views etc. in het midden van de kolommen staan en bij jou links zijn uitgelijnd?

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 14:25

BartVB schreef:
Zodra je in een topic reageert staat er (weer) een stipje.

Laura; wat heb je staan bij 'waarschuw mij standaard' op deze pagina:
http://www.bokt.nl/forums/ucp.php?i=prefs&mode=post
?

Die stond op ja, heb hem nu op nee gezet. Bedankt! Dat wist ik dus niet. Hopelijk is het nu opgelost.

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 14:31

Hoe kan je die forum dingen weer verwijderen uit je favorieten ?
:')

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 14:34

Nouks schreef:
Huh....

Ik hoor iedereen over "favo fora bij eigen berichten" en over het feit dat de forum index (met tabbladen) er anders uit zou zien, maar ik zie nergens favo fora en ik zie ook geen (grote?) veranderingen in de forum index?

In je gebruikerspaneel kun je favoriete fora selecteren.

Citaat:
Favoriete forums tabblad
Het is nu mogelijk een extra tabblad te maken op de forum index met de forums welke je het meest gebruikt. Je favoriete forums kan je in het gebruikerspaneel aangeven.

Afbeelding

Als je zelf je favoriete fora hebt geselecteerd krijg je een extra tabblad zoals op het plaatje te zien is, maar bij je Eigen Berichten komt er dan ook een extra vak bij waar ook de nieuwste topics in je favo fora te zien zijn :) Is net zo'n soort vak als het vak 'Nieuwe topics' op de Homepagina, maar dan alleen met de nieuwste topics in jouw eigen favo fora.

Trouwens Bart, dat vak met favo fora bij mijn Eigen Berichten ziet er niet zo strak uit als het plaatje in jouw beginpost:

http://img352.imageshack.us/my.php?image=boktjs7.jpg