Margot_VH schreef:Soet schreef:
en dan mag je van mij nog even op tim z'n schoot zitten
Who the fack is tim
haha zelfde vraag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Margot_VH schreef:Soet schreef:
en dan mag je van mij nog even op tim z'n schoot zitten
Who the fack is tim
Edda schreef:19LindA83 schreef:Als dit de 1 april grap is.....volgens mij hebben jullie gewoon een leuke middag en tuint niemand er echt in!!!!!
nu even checken wie van jullie nog scherp is en mij weet te vertellen op wie ik zou moeten stemmen volgens jullie, heb nog nooit met 1 van de modjes echt te maken gehad dus zet hem op!!!!
Het kan mij echt niet schelen of het een 1 april grap is of niet. Ik heb me prima vermaakt gister en vandaag
Perzik schreef:Billy schreef:Gut da's wat, bijna 250 pagina's voor een 1 aprilgrap
En een leuke middag!
Edda schreef:19LindA83 schreef:Als dit de 1 april grap is.....volgens mij hebben jullie gewoon een leuke middag en tuint niemand er echt in!!!!!
nu even checken wie van jullie nog scherp is en mij weet te vertellen op wie ik zou moeten stemmen volgens jullie, heb nog nooit met 1 van de modjes echt te maken gehad dus zet hem op!!!!
Het kan mij echt niet schelen of het een 1 april grap is of niet. Ik heb me prima vermaakt gister en vandaag
Perzik schreef:Margot_VH schreef:ik weet niet meer op wie ik ga stemmen
Wil morgen springen met paard maar durf niet
Zal ik voor je gaan springen dan?!
Dan help ik je wel met promooten!
Niezzz schreef:Het kan mij echt niet schelen of het een 1 april grap is of niet. Ik heb me prima vermaakt gister en vandaag
19LindA83 schreef:Als dit de 1 april grap is.....volgens mij hebben jullie gewoon een leuke middag en tuint niemand er echt in!!!!!
Olympia schreef:Ik ben het stoerst
Renza schreef:Nogmaals verzoek voor alle moddies/mids (of hun fans die de vragen wel voor hun kunnen beantwoorden, gaat misschien sneller) :
Wat is je lievelingskleur?
geel
Wat is je favoriete bezigheid?
banaan zijn
Waar ben je het liefst?
in een bananenpak
Wat is je beste eigenschap?
ik ben een banaan en dus lekker
Waar kan je bokkers mee omkopen?
BANANEN en verder vanalles en nog wat![]()
Kan ik goede onafhankelijke mod&midwijzer maken
Margot_VH schreef:Perzik schreef:
Wil morgen springen met paard maar durf niet
Zal ik voor je gaan springen dan?!
Dan help ik je wel met promooten!
19LindA83 schreef:Als dit de 1 april grap is.....volgens mij hebben jullie gewoon een leuke middag en tuint niemand er echt in!!!!!
Edda schreef:Het kan mij echt niet schelen of het een 1 april grap is of niet. Ik heb me prima vermaakt gister en vandaag
Niezzz schreef:Margot_VH schreef:
doe maar hij heeft nog nooit gesprongen
Dan ga je toch niet springen
Of gewoon hele lage 20cm ofzo
Niezzz schreef:Dan ga je toch niet springen
Of gewoon hele lage 20cm ofzo
Perzik schreef:Wat voor pit?
Ik haat pitjes, vooral die van de appels en de bananen!