Bokt word belachelijk streng in alles!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Twiggy2008

Re: Bokt word belachelijk streng in alles!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:12

Ilzas schreef:
Wachten op een alternatief? Afkicken? Ik hoop dat Runningkawa een eigen (desnoods betaalde) alternatieve Bokt opent.

Er zijn ook andere paardenfora, hoor. Knipoog
Sommigen zelfs nog een stuk gezelliger dan bokt. Haha!

Ik vind het hier en daar ook wat ver gaan, wat ik hier lees. Maar ja, ieder zijn mening en ik ken de 'mod kant' te slecht. Verdiep me daar niet zo heel erg in, misschien ook, omdat ik er niet zo'n last van heb over het algemeen.
Krijg ik een OW waar ik het niet mee eens ben, dan schakel ik een bemiddelaar in. Is me een keer overkomen, nog niet zo lang geleden, en door de bemiddeling kwam ik van die OW af. Ik begrijp nu nog niet waarom die ene mod mij moest hebben, maar ga er niet wakker van liggen, hoor. Ik ken haar niet eens, kom haar eigenlijk nooit tegen.....

Verder is er meer in het leven dan bokt. Mocht ik hier niet meer komen, dan zou mijn wereld echt niet vergaan. Ik neem aan dat RK dat ook zo ervaart. Je houdt zeeen aan tijd over voor misschien wel veel leukere dingen (in elk geval nuttigere dingen).
En ja, ik ben me er van bewust dat ook erg veel bok. Haha! Knipoog

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:13

Ilzas schreef:
Trouwens het is toch niet zo dat als je iets vind of het ergens niet mee eens bent, je meteen moet "oprotten".

Natuurlijk niet. Maar ik lees hier en daar wel hele grove aantijgingen en dan denk ik 'wat doe je hier nog als je het niet eens bent met het beleid?' Als ik zo zou gaan denken, dan ben ik weg, hoor. Voor bokt 10 andere fora's. Niet zulke grote, maar misschien heeft dat juist wel weer wat. Knipoog

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:15

Nadya schreef:
Verder is er meer in het leven dan bokt. Mocht ik hier niet meer komen, dan zou mijn wereld echt niet vergaan. Ik neem aan dat RK dat ook zo ervaart. Je houdt zeeen aan tijd over voor misschien wel veel leukere dingen (in elk geval nuttigere dingen).
En ja, ik ben me er van bewust dat ook erg veel bok. Haha! Knipoog

Djieh, dah! Dat zeg ik toch nergens, dat ik anders geen leven heb. Heb toevallig op het moment een baan waar ik me helemaal te pletter verveel, maar per 1 september heb ik een nieuwe baan en dan zal je mij hier zo wie zo maar zeer beperkt zien.

Op zich kan het prettig en leerzaam tijdverdrijf zijn, maar soms gaan je haren er gewoon van overeind staan.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:16

Nadya schreef:
Natuurlijk niet. Maar ik lees hier en daar wel hele grove aantijgingen en dan denk ik 'wat doe je hier nog als je het niet eens bent met het beleid?' Als ik zo zou gaan denken, dan ben ik weg, hoor. Voor bokt 10 andere fora's. Niet zulke grote, maar misschien heeft dat juist wel weer wat. Knipoog

Ook al ben je het niet eens met het beleid, dan kun je bokken nog wel leuk vinden.
Ben het ook niet altijd eens met de regering van dit land, maar woon er nog wel.

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:19

als ze toch zo streng zijn geworden, dan vraag ik mij af waarom runningkawa haar ban er direct kwam, en op andere sancties moet je dagen wachten....
2 maten - 2 gewichten?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:21

Omdat bij andere sancties (die niet overduidelijk een BOT worden) overlegd moet worden tussen de mods en omdat er dan vaak discussie is. Bij iets als dit, zullen ze het snel met elkaar eens geraakt zijn, dus waarom dan nog wachten?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:22

Ilzas, als ik echt problemen zou hebben met hele essentiele dingen op bokt, dan ben ik weg, hoor.
Kijk, je kan het nooit 100% met van alles eens zijn, tuurlijk niet, maar ik lees hier toch wel wat heftigere zaken en aantijgingen en dan denk ik serieus dat IK als ik er zo in zou staan dan een ander forum zou zoeken (of gewoon zou kappen met dat foragedoe Clown ). Scheelt veel tijd. Haha!

En over de regering, tja, ik laat altijd mijn tegenstem wel horen, hoor. Lachen
Ik ga altijd naar de stembus. Maar ja, de meerderheid van NL kiest en dan moeten ze ook niet miepen.
Ik vind regeren ook wel iets anders dan bokt, eerlijk gezegd. In het buitenland is het trouwens echt niet veel beter, hoor. Knipoog
Op een ander paardenforum is het vaak wel heel anders (heb ik wel wat ervaring mee Lachen ).
En je kunt ook gewoon niet forummen.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:25

En ik stem ook altijd.

De overeenkomst tussen regeren van de regering en de moderators op Bokt is dat ze beiden een beleid vormen. Hetzij voor het land, hetzij voor Bokt.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:27

Waarbij ik me drukker maak over het land waarin ik en mijn gezin moeten leven. Bokt vind ik zelf niet zo belangrijk in het leven. En ja, dat zeg ik rustig, hoor, ondanks dat ik graag bok. Knipoog

Ieder zijn mening, hoor, en bok gerust door, ook al ben je ontevreden...... Ieder zijn keuze natuurlijk, dat respecteer ik. Lachen
Alleen snap ik er persoonlijk niet zoveel van, maar dat zal mijn afwijking wel zijn dan. Haha!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:35

Wij begrijpen elkaar op wel meer punten niet. Dat geeft verder niet.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:37

Sorry Tieneke, maar daar geloof ik helemaal niets van. Er zijn al eerder bokker geband vanwege Hacken en die werden er ook niet a la minuut afgeknikkerd. En ook bij andere noodgevallen zonder discussies nemen de mods nog steeds uitgebreid hun tijd om een beslissing te nemen. Sterker nog je mag van je "bekenden" op bokt gewoon nog even afscheid nemen maar niet als je een gevaar voor het beleid vormt natuurlijk dan ben je in 1 tel weg. Als je een gevaar vormt voor iemand prive en zelf irl dan laten ze je lekker bungelen......

Nadya, de discussie over wegblijven als het je niet bevalt hebben we al gevoerd. Dat is de makkelijkste weg kiezen, je kunt je er ook voor in proberen te zetten om de klachten die je onder de gebruikers zoveel hoort op het beheer over te brengen en er gezamelijk iets aan doen. Weglopen kan altijd nog maar is nooit mijn eerste gedachte.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:38

Perrokai schreef:
Jee wat geef jij snel op en wat kost het je blijkbaar een moeite, Leve het leven ? Was echt een typfoutje want ik weet wat het betekent... Haha!
Ach mensen typen mijn naam ook zo vaak fout, maar mijne is een rare naam, de namen van mn honden. Er staat eigenlijk Reukip haha....
Sorry hoor werd ook even melig....

Ik weet dat het JOUW mening IS en dat JIJ er zo over denkt maar netzoals MIJN mening ter discussie staat, staat JOUW mening dat ook toch ?
En sorry dat het er niet duidelijk stond maar de rest was niet aan jou gericht eigenlijk maar meer in het algemeen en weer voor de mods die het maar blijven omzeilen.....daar wordt ik moe van.

Ik hoop dat je het lachend leest VivaLaVida <- 3 x gechecked of het wel goed staat Knipoog , want dat was wel de bedoeling van bovenstaand stukje....

@ Reukip: nee meestal is een discussie bij mij met heel veel passie en ben ik heel makkelijk in mijn mening geven... maar ik word er hier alleen maar melig van Scheve mond

Snel opgeven.... ik had het 3 pagina's geleden al op moeten geven, het was 1 opmerking en niet eens van toepassing op de mods ofzo (en natuurlijk mag je daarop reageren)
Het leidt alleen niet echt ergens toe, nouja, in ieder geval is het nu een beetje.. uitgeblust?
Het kost me ook geen moeite ofzo, het is echter wel erg vervelend dat er de hele tijd mensen doorheen bellen en ik dan kwijt ben wat ik wou zeggen Scheve mond
(maarja mijn baas vind het niet grappig als ik gewoon de telefoon niet opneem.. helaas.)
Nougoed ik heb het lachend gelezen hoor (vooral dat van die reu en die kip was erg grappig)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:40

Tja, ik vind eigenlijk ook dat bokt te streng is. Nouja, streng........betuttelend eigenlijk. Ze willen teveel beslissen en teveel ingrijpen waar het niet nodig is.

En wat RK betreft: jammer dat ze geband is. Kan me niet voorstellen dat ze 'zomaar' aan het hacken is geslagen en ik vind de 'straf' ook wel heel erg hoog.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:43

Ik heb niet de laatste pagina's allemaal gelezen maar wat is een BOT? *blond*

Edit: ik snap het al.
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 21-08-08 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Twiggy2008

Perrokai schreef:
Nadya, de discussie over wegblijven als het je niet bevalt hebben we al gevoerd. Dat is de makkelijkste weg kiezen, je kunt je er ook voor in proberen te zetten om de klachten die je onder de gebruikers zoveel hoort op het beheer over te brengen en er gezamelijk iets aan doen. Weglopen kan altijd nog maar is nooit mijn eerste gedachte.....

Als ik iets serieus genoeg acht, loop ik ook niet weg, hoor Knipoog . Daar ben ik te passioneel voor. Maar bokken doe ik voor de leukigheid, niets meer, niets minder. Ik zie er verder niet zo'n ernst in allemaal. Ik zet me dan liever in voor dingen in het echte leven..... Lachen

Succes verder, hoor!!! Lachen

NoGo

Toch maar weer even een reactie:
behal;ve dat het zo lijkt of er met 2 maten word gemeet (oa w.b.t RK) valt het me op dat het op een gegeven moment erg stil blijft rond de kant van de mods.
Ik ben bang dat ook dit topic weer verdaagt in de geschiedenis zonder antwoorden op vragen of reacties op de mensen die ook kritisch zijn tegenover de mods.
Alles in de doofpot en er is tenslotte niets aan de hand toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:50

davincilover schreef:
Nou gezellig sfeertje hier zeg, dit gaat toch niet meer over het topic onderwerp zelf ?? Ik heb het idee dat mensen hier elkaar persoonlijk aanvallen. Doe eens gezellig mensen Tong uitsteken .

Ontopic: Ik vind bokt prima zoals het is, het is een paardenforum en daar gebruik ik het persoonlijk dan ook voor. Tassen zoek ik wel in de winkel of op marktplaats. En tja Nederland zit nou eenmaal vol met regeltjes en je kunt moeilijk verwachten dat Bokt niet mee doet aan die regeltjes. Ze moeten wel. Ik ben iig heel erg blij met deze "gratis" dienst. Knipoog maar dat is mijn mening, tussen alle andere. Ieder zijn eigen mening. Ik vind het wel mooi om in dit topic te zien hoe verschillend iedereen denkt en welke argumenten ieder weer voor zich gebruikt.

Vind je het hier niet gezellig No Cheer

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:51

NoGo schreef:
Toch maar weer even een reactie:
behal;ve dat het zo lijkt of er met 2 maten word gemeet (oa w.b.t RK) valt het me op dat het op een gegeven moment erg stil blijft rond de kant van de mods.
Ik ben bang dat ook dit topic weer verdaagt in de geschiedenis zonder antwoorden op vragen of reacties op de mensen die ook kritisch zijn tegenover de mods.
Alles in de doofpot en er is tenslotte niets aan de hand toch?

Ja, ook dit topic zal wel weer gesloten worden.....

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:21

NoGo daar ben ik ook bang voor idd.

RK is niet alleen een bokker, ze is echt, heeft ook een echt leven heeft ook echte vrienden en maakt in het echt ook van alles mee. Dus je bant een echt mens en dat neem ik juist wel heel serieus, we zitten hier toch niet omdat we echt niets anders meer te doen hebben ? We zitten hier voor ons lol we beleven er plezier aan, plezier dat je ontnomen kan worden als iemand jou niet mag om wat je schrijft niet om wie je bent..... Dat zou niet moeten kunnen, dat is fout en niet eerlijk niet rechtvaardig.
En nogmaals, wij zijn bokt, zonder ons geen bokt, bokt moet ons koesteren niet de nek omdraaien....het kan ook anders namelijk, dit is niet de goede weg.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:46

RK, je leest mee toch ? Kijk eens in mijn profiel en als je er zin in hebt kun je je daar ergens melden maar dan moet je even zoeken en weer een stapje verder kiezen.....je snapt hem wel denk ik, hoop ik. Is niets geheims hoor heb zelfs toestemming van het beheer ervoor zwart op wit....

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:30

Nou ik vind het wel erg dat Runningkawa nu geband is. Ze deed altijd erg actief mee aan discussies en ik was het meestal wel met haar eens Haha!. Ik snap best dat mods het recht hebben om mensen te bannen, maar dit hoeft pas gebruikt te worden in uiterste noodzaak, als je de scheldwoorden van het dak gooien.
Het is een discussie forum, en ieder mag zijn eigen mening hebben.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:31

Sja, als iemand een account hacked, vind ik dat ook een uiterste noodzaak om te bannen. Iets ergers kan iemand imo niet doen op een forum. Liever schelden dan dat ze mijn paswoord kraken.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:35

Daar zal ze vast wel redenen voor gehad hebben? Een password kraken is niet netjes, maar wat als je geband bent en je zit graag op bokt, of kijken jullie nooit stiekem in de e-mail van vriendjes? Knipoog

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 13:43

Het is jammer ook dat we Rk niet kunnen vragen naar de waarheid. Ze lijkt mij nml. integer genoeg om de waarheid te vertellen, wel of niet en desnoods waarom.....ik ga dat even uitzoeken als het lukt......

Verder,we kunnen wel doen alsof we in een viruele wereld leven en wij allemaal virtuele poppetjes zijn waar je mee kunt gooien en smijten maar als iedereen nu eens in zn achterhoofd houdt dat er echte mensen achter zitten, mensen met gevoel, mensen die ook ooit een kind zijn geweest ook ouders en op en oma hebben of hebben gehad, mensen die zelf gezinnen hebben en kinderen en mensen die misschien al genoeg ellende over zich heen gekregen hebben in het echte leven. Als je dat nu eens even in je achterhoofd houdt dan zou het hier ook een stuk gezelliger op worden en hadden we niet al die regels nodig.....

Als ik iets als een persoonlijke aanval beschouw dan kijk ik vaak even in iemands profiel. Meestal zei ik dan eigenlijk iemand heel anders dan dat ik voor ogen had....een vrouw met bijvoorbeeld schattige kindjes, voor mij is dat even een schop de virtuele wereld uit en weer terug met beide benen op de grond. Ze kan het nooit zo menen zoals het er staat denk ik dan en dan neemt het hele verhaal gelijk een andere wending....

Nu gaat dit niet altijd op natuurlijk. Zoals al eerder beschreven, sommigen doen dat niet, slaan blind op een opmerking ookal is die vriendelijk hoor, ook dan gebeurt het......en tja dan is er meestal geen redden aan en steven je af op het oordeel, waar twee vechten hebben twee schuld.

Dus Mods jullie oordelen toch naar een gezegde ? Waarom pakken jullie de ander niet in dit geval erbij maar alleen diegene die jullie nu het beste uitkomt ?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 13:46

Noah2006 schreef:
Daar zal ze vast wel redenen voor gehad hebben? Een password kraken is niet netjes, maar wat als je geband bent en je zit graag op bokt, of kijken jullie nooit stiekem in de e-mail van vriendjes? Knipoog

Eh, nee?