Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siets

Re: Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 17:54

crossmonster schreef:
ik ben in principe tegen nog meer fora,maar wat wellicht ook een goed idee zou zijn,

is de paarden opsplitsen, koudbloeden en warmbloeden,
ik skip bijvoorbeeld altijd de koudbloeden, die interesseren me gewoon niet, welk niveau ze ook lopen,
soms zit er wel een tussen die ik leuk vind, maar soms klik ik op een topictitel en dan zie ik dat het een kb is en klik ik m meteen weer weg

dat zou ook een hoop schelen mbt verdwijnen na 2e pagina.

koudbloeden in een forum, paarden in een forum en pony's in een forum, zou dat geen goed idee zijn

en dan dus max eens per 3 weken een topic openen Haha!

Ik weet dat deze reactie al heeeel lang geleden geplaatst is, maar ik zat het topic door te kijken, en het stoom kwam nog net niet uit mijn oren. Wat kan ik boos worden op zo'n reactie!

Kijk, dat koudbloeden je niets interesseren, interesseert mij weer helemaal niets. Maar hoe je dat in gedachten had: Een koudbloeden forum, paarden forum en een pony forum. Is een koudbloed dan ineens geen paard meer? Vind dit heel minderwaardig over komen. Bah, wat zit je de koudbloeden nu in een hokje te drukken zeg!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:08

haha meid maak je niet zo druk.
Hoe zou je anders moeten opsplitsen?
Als je op niveau zou splitsen ben je ook aan het discrimineren.
Feit is dat iedereen zijn eigen soort favoriete ras heeft, en dan is het toch alleen maar makkelijk dat je dat in een forum makkelijker kan vinden? Clown

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:29

Nouja van mij had je dit ook gewoon anders mogen zeggen. Warmbloed en koudbloed vind ik dan een mooiere benaming. Want als er échte paarden zijn, dan zijn het wel koudbloeden in mijn ogen Knipoog

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 15:11

Tsjonge waar mensen zich wel niet druk over maken. Als je iemand niet wilt zien klik je diegene toch gewoon niet aan! Pling