Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Jiehaaa de wolletjes en watjes zijn in de reclame bij de trekpleister, mss hebben we daar iets aan in dit topic?
Juffertje schreef:Die strenge handhavingen zijn ook wel nodig misschien.
*Hoort Jan Peter Balkenende zeggen, er moeten minder regeltjes komen en meer respect*
jiehaaa schreef:Soms heb ik dat gevoel ook wel eens, hoorIk denk, heel eerlijk gezegd, dat Bokt daarvoor te vast in haar keurslijf zit.
slimmerik schreef:Bokkers die al niet best liggen (bij die groep)op het forum krijgen eerder OW's om de oren.
Ergens heel begrijpelijk en ik zou daar ook niet zo 1-2-3 een oplossing voor weten.
Juffertje schreef:Dat vindt ik nou juist zo knap van de meeste meesters en juffen dat ze "hun" kinderen naar gelijkheid weten te waarderen en geen voorkeuren laten zien. Dat is een kunst hoor!!!
Juffertje schreef:Toch krijgt het kind met wat naardere trekjes geen slechter cijfer voor haar prestaties?
Gwen schreef:Hopla, waaruit maak jij op dat het 'blijkbaar leeft onder de meeste Bokkers', zeker als je nog niet het hele topic hebt gelezen? Er post hier maar een heel klein groepje, terwijl er letterlijk duizenden Bokkers zijn, daar blijkt niet uit dat de meeste Bokkers zich daar dus aan ergeren.
Chiqa schreef:Slimmerik het is de kunst om te zeggen:
Je zit scheef op je paard, waarom trek je hem in de krul, maar verder een leuk paardje hoor
en leuk dekje![]()
Sorrie hoor maar ík ben daar niet de persoon voor....
Citaat:En dan kan dit topic terug ontopic.. namelijk niet kwesties specifiek, maar de grote lijn besprekenWant daar kunnen we wat mee.