okee ...laten we beginnen met "ik denk dat ik eventueel van mening zou kunnen zijn dat ..."
(niet dat het veel uitmaakt want ok een mening en dus de nederlandse wettelijke democratisch gekozen regeljes gelden niet op bokt(
Karl66 schreef:Naadje, er worden op dit moment meerdere specifieke OW's aangehaald en daar kunnen en willen wij niet op ingaan. Wij kunnen namelijk niet zeggen, ja voor een vergelijking met de holocaust krijg je altijd een OW, dat is afhankelijk van de manier waarop je de vergelijking maakt, in welke context je de vergelijking maakt, wat er voorafgaand al in het topic gebeurd is enz.
Daar wordt door meerdere mods naar gekeken, want je kan in je eentje geen OW geven, die zijn allemaal tot de conclusie gekomen dat in die specifieke situatie OW-waardige opmerkingen zijn gemaakt en dan pas wordt er een OW gegeven.
avanti, ik heb geen flauw idee waar jij antwoord van mij op wilde hebben?
dat ik het hier uit eigen ervaring niet mee eens ben ....
had een heel a4je getypt maar ben erg slecht met woorden
en weet 99,99999999999999999999999% zeker dat mijn uitleg / verklaring / grondslag van mijn mening (zonder namen toenamen of specifieke voorbeelden toch) mij zeker weer een ow en ban op leverd ..(heobedoelje ..mond gesnoerd ..daar uit ervaring ik op menig topic niet een mening kan geven zondere daar een ban voor te krijgen , maakt niet uit waar het overgaat )
daar de reden voor mijn laatste ban , noch kant nog wal nog enig zandkorreltje van een misschien ooit over 100,000 jaar wordende kust geraakt heeft
dus geven we maar nihil reacties , laat staan een al dan niet gefundeerde mening .. was ooit een actief bokster
ben ook huisgebonden en bokt de groootse lijn naar de buitenwereld
maar er i (gelukkig) een enorm leven buiten bokt
maar het is wel jammer dat je plezier vergald word door ogenschijnlijke
in en in zieke mensen (andere woorden en verklaring kan ik er niet voor geven)
nu kazn je zeggen ..ja hoor ..lekker zo'n reactie
zeg n u maar hoe wat waar . maar met mijn mijn fantastrische taal kunst
staat dat naar alle ewaarschijnlijkheid , zeker gezien mijn laatste ban ,
gebaseerd op een normale rewactie 's op een plaatsingen van een berichten van een mede hk genoten over iets wat niks met bokt te maken heeft en nog niet zeker niet in dat hk top-ic of welk topic op bokt dan ook besproken waren , mijn , o zo voorzichtig in zuiker , zijde , wol , lamsvel en voor de zekerheid met poedersuiker overstrooide reactie die ook niks met welk onderwerp op bokt
zeer net verwoord zonder enig naam of toenaam zonder verklaringen in welke vorm dan ook, garant voor een ban ...
lees wel actief mee en zie regelmatig mensen keer op keer aangevallen worden , en zich uiteindlijk laten verlijden tot het beklimmen van die kast
en wat schept (niet ) de verbazing , die mensen krijgen ow voor hu afbijt reactie en de "veroorzaker van de kast klim praktijken"lijkt er , ogenschijnlijk ivm het uitblijven van een ow / ban", met een waarschuwing (als die al gegeven is ./ word is namelijk niet te zien)
van af te komen