Gezellig!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
0ojannekeo0 schreef:TT, zijn wij dan samen bodyguard?![]()
Gezellig!
BartVB schreef:Vannacht worden de servers van Bokt.nl fysiek verhuisd van Redbus naar EuNetworks (beide in Amsterdam). We proberen de overlast en downtime zoveel mogelijk te beperken maar dit verhuizen is niet te doen zonder de site enige tijd onbereikbaar te maken.
We beginnen rond 23.00 met het verhuizen van een aantal servers (geen servers van Bokt.nl), daarna komen de servers van Bokt.nl aan de beurt. Als alles enorm mee zit duurt het verhuizen van Bokt.nl een uurtje, we hopen in iedergeval voor 4 uur weer in bed te liggen
smit_ilse schreef:Haha, maar nu ga ik echt naar mn bedje toe! weltrusten allemaal!
Bas232 schreef:Niemand die iets weet van servers.....
Lekker oftopic.....
Ik mag me niet meer bemoeien van Bart....
Dus doe ik dat niet meer....
turbotinker schreef:0ojannekeo0 schreef:TT, zijn wij dan samen bodyguard?![]()
Gezellig!
Tuurlijk...heb jij ooit een rijke vent gezien met maar 1 bodyguard,dat kan toch niet
Lekker oftopic.....
avanti4ever schreef:je eigen ipadres blijft toch altyd t zelfde ?? dat zit toch in je pc of ben ik nou blond???
Lekker oftopic.....
turbotinker schreef:avanti4ever schreef:je eigen ipadres blijft toch altyd t zelfde ?? dat zit toch in je pc of ben ik nou blond???
zoiets probeerde ik ook al uit te leggen,maar dan een heel stuk omslachtiger
Laui! schreef:Oh, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg ontopic:
"Grootst aantal online gebruikers tot nu toe was 1199 op 22-10-06 19:56", die zaten vast állemaal hier in dit topic
Sylvia schreef:Laui! schreef:Oh, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg ontopic:
"Grootst aantal online gebruikers tot nu toe was 1199 op 22-10-06 19:56", die zaten vast állemaal hier in dit topic
Nou kan het natuurlijk aan mij liggen, maar de laatste keer dat ik keek was het de 28e
Bas, mag ik zo vrij zijn om te zeggen dat mijn broertje van 12 volwassener overkomt? Die zegt niet 5 keer dat ie nooooooooit meer terug komt en die opent ook niet 5 topics met de insteek dat Bart zo onwijs stom is dat ie z'n hulp niet accepteerd.
Niet dat hij Bart kent, maar dat zijn details.
avanti4ever schreef:je eigen ipadres blijft toch altyd t zelfde ?? dat zit toch in je pc of ben ik nou blond???
dollemina schreef:Nou, dit vraagt toch om uitleg van de Bokt-eigenaren.
Ik vond het ook al vreemd om geld te vragen.
Ze krijgen (mag ik aannemen) toch geld van de reclame die op bokt staat.
Het is ook zeer iritant dat Bokt er steeds weer uitligt zonder vooraankondiging.
Ik denk dat als dit vaker gebeurd dit bokt-leden gaat kosten en ze gewoon overgaan naar een ander forum.
Het zou jammer zijn want Bokt is wel een leuk forum, toch.
dollemina schreef:Nou, dit vraagt toch om uitleg van de Bokt-eigenaren.
Ik vond het ook al vreemd om geld te vragen.
Ze krijgen (mag ik aannemen) toch geld van de reclame die op bokt staat.
Het is ook zeer iritant dat Bokt er steeds weer uitligt zonder vooraankondiging.
Ik denk dat als dit vaker gebeurd dit bokt-leden gaat kosten en ze gewoon overgaan naar een ander forum.
Het zou jammer zijn want Bokt is wel een leuk forum, toch.