ninja2 schreef:
Bij orange niet. Alles wat er gebeld word gaat uit je bundel ook service nummer e.d
Dat wilde ik ook net zeggen: Alles gaat gewoon van hetzelfde tegoed, dus lekker veel centjes voor bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ninja2 schreef:
Bij orange niet. Alles wat er gebeld word gaat uit je bundel ook service nummer e.d
stippielove schreef:ik ga vanavond als ik thuis ben geld over maken!
erleyne schreef:ninja2 schreef:
Dat wilde ik ook net zeggen: Alles gaat gewoon van hetzelfde tegoed, dus lekker veel centjes voor bokt
Indeed schreef:Hoeveel moet er gespaard worden?
lonnie schreef:
bij mij ook alles uit 1 bundel maar 0900 valt er echt buiten! als ik bv postbank bel (09000533) krijg ikmega rekeningen achteraf ook al hebik alles uit 1 bundel! toch ff tjekken
luxje schreef:de mensen achter het 0909 nr ook heel blij: die hebben dan al 42,90 verdiend
hadden jullie dit geld "gewoon" per bank overgemaakt, dan was de "winst" voor de bank slechts 21,45 geweest en wellicht nog veel lager, omdat er per overschrijving maar 1x 0,15 afgaat naar de bank en er een heleboel mensen meerdere keren hebben gebeld, die per keer dus 0,30 doneren naar het 0909 nr.