Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Ik ook, verder vind ik het een prima idee om eerst een waarschuwingspb van een moddie te krijgen i.p.v. direct een OW tijdens het uit de hand lopen van een pittige discussie.
Ann schreef:Ik ook, verder vind ik het een prima idee om eerst een waarschuwingspb van een moddie te krijgen i.p.v. direct een OW tijdens het uit de hand lopen van een pittige discussie.
KiWiKo schreef:Ik zie in Jeany ook een goede bemiddelaar, Ik denk dat ze heel geschikt hiervoor zou zijn.
Ibbel schreef:Ik wil nog 2 dingen kwijt:
1) bokt is geen democratie. Ik heb het al vaker gezegd, en het staat ook zo in de regels: je bent uitgenodigd in het prive domein van iemand anders, en die bepaalt de regels. Als dat betekent dat iedereen een paarse staart moet dragen, en kukeleku moet roepen, dan is dat zo.
En zelfs in een democratie werkt het niet zo dat als 20 medeweggebruikers zeggen, die bon voor door rood rijden was niet terecht, ze had een paardentrailer erachter en kon niet op tijd stoppen, dan blijft die bon gewoon staan.
Arabesk schreef:Dan wordt het hard tijd dat hier verandering in komt! Dat zou betekenen dat we op internet met fora weer terug zijn op het niveau van de Middel-Eeuwen.
Interessant om te weten dat het woord 'forum' afkomstig is van de Romeinen die toch de eerste heipalen van democratie hebben geslagen.
Desiree schreef:En dan gaan die mensen denken "hadden ze me maar in de eerste plaats niet uitgenodigd hier".
Desiree schreef:Eerst mensen uitnodigen en daarna zijn het er zoveel en dan zeggen, we hebben zat mensen, we zitten op jou niet te wachten en je kunt voor mijn part ophoepelen. Zo ga je niet met mensen om.