Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:Jammer IcePrincess
*denkt hard na wie er op haar plekje komt te staan...*
vlasta schreef:Amanda schreef:Jammer IcePrincess
*denkt hard na wie er op haar plekje komt te staan...*
haha je hebt nog tot 20:00 de tijd om heeeeel hard te denken.
hoeveel uur per dag moet je nu zeg maar op bokt zitten om mod te kunnen worden?
Mexx2 schreef:wat ik wel komisch vind,is dat veel mensen hier al zo ongeveer gaan sollicteren!!
maar ik heb nog een opmerking:ik vind dat mensen die aan bokt regelmatig wat verdienen uitgesloten worden,om 'belangenverstrengelingen" te voorkomen,zoals Kiwiko,ikzelf,Natasha,en wie nog meer allemaal!
(wel jammer,want had Kiwiko eerst op mijn lijstje staat)
of is dit overdreven!?
KiWiKo schreef:ik snap zelf dat belangenverstrengeling niet......... Als iemand een OW verdient dan krijgt deze hem ook. Ik heb er laatst eentje gehad van een Mod die ik persoonlijk ook ken...... en ik had hem verdiend.
Kan je nooit boos zijn op de Mod, alleen op jezelf dat je je zo hebt laten gaan.
Er zijn hele duidelijke boktregels......... en die gelden gewoon voor iedereen commercieel actief of niet
Sylvia schreef:Ben ik het mee eens.Overigens zie ik bv Natasha en KiWiKo echt niet als commerciële gebruikers... Maar gewoon als Bokkers die een handel hebben in de paardenwereld. Mijn idee is dat zij hier niet zitten uit winstoogmerk maar gewoon omdat ze een passie hebben die zij met ons delen: paarden. Dat daar die winkel bij komt... Sja. Om maar even een stom voorbeeld te geven: niet iedereen die bij de Makro inkopen doet doet dat met zakelijke achtergronden...
Goh, en dat om 7 uur 's ochtends