Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:Herinnert er zich nog iemand de Bokker met een Fries met een scheur in de hoef? Dat is ook een gigantisch zwaar topic geworden.
Die Bokker was toen een mod meen ik me te herinneren maar NAV dat topic uiteindelijk mod-af gemaakt en daarna toen het topic op slot gezet werd, ook stilletjes verdwenen...
Ladyson schreef:Little_Gift schreef:Herinnert er zich nog iemand de Bokker met een Fries met een scheur in de hoef? Dat is ook een gigantisch zwaar topic geworden.
Die Bokker was toen een mod meen ik me te herinneren maar NAV dat topic uiteindelijk mod-af gemaakt en daarna toen het topic op slot gezet werd, ook stilletjes verdwenen...
Ja, dit weet ik nog goed. Ik vraag me vooral af hoe t met het paard is afgelopen.
In 15 jaar Bokt zijn bij mij trouwens alle huiskamer topics langs me heen gegaan en ik vraag me af of ik daar iets aan mis. Is iedereen in HT actief of is dat maar een klein groepje bokkers?
Little_Gift schreef:MizzMontana schreef:Oh ja dat was echt vreselijk! Dat kan ik me nog goed herinneren. Daar werd zo amateuristisch aan gedokterdhet arme dier. Het werd ook maar niet beter over de tijd heen.
Inderdaad... Wel best gek dat niemand van de "oude garde" daar verder op reageert...
Vraag me echt af hoe het met dat dier gelopen is en of die ts hier nog terug gekeerd is (al dan niet onder een andere naam).
Elisa2 schreef:Janine1990 schreef:
Ik begrijp goed dat je het zo ziet.
Maar ik denk dat er ook een hele verdrietige kant aan die mensen is. Ze zijn zó enorm op zoek naar validatie en vinden zichzelf kennelijk zo weinig waard, dat ze hun verhaal interessanter maken dan het daadwerkelijk is, om maar goed genoeg te zijn voor wie het maar wil lezen. Wat vervolgens hun probleem eigenlijk nog veel groter en erger maakt. Want ze krijgen validatie voor wie ze eigenlijk niet zijn, wat bevestigt dat hun eigen leventje nog minder waard is dan ze zelf al vonden
Mooie emphatische reactie.![]()
MizzMontana schreef:Ik zat al even te kijken of ik het topic terug kan vinden, maar ik gebruik niet de juiste zoektermen denk ik. Er werd ook steeds een hele bekende hoefsmid geopperd, maar ik kan niet op zijn naam komen. Met die naam moet het te vinden zijn.
Telpeva schreef:Bienotje schreef:Of een recent verongelukte broer dacht ik, wat ook niet te herleiden was.
Was dat niet ook iets met een verloofde die in het leger zou zitten, die als Nederlander in het Nederlandse leger naar Oekraïne zou zijn gestuurd om te vechten tegen de Russen. Hoe lang was dat geleden, een jaar misschien? Iets langer?
Ik kan mij inderdaad ook een zogenaamd heel heftig auto ongeluk herinneren, wat tot in detail was beschreven inclusief tijdstip, exacte lokatie... waar echt nul komma niks over terug te vinden was op nieuwssites of sites waar je de politie, brandweer en ambulance kan volgen.
_San87_ schreef:MizzMontana schreef:Ik zat al even te kijken of ik het topic terug kan vinden, maar ik gebruik niet de juiste zoektermen denk ik. Er werd ook steeds een hele bekende hoefsmid geopperd, maar ik kan niet op zijn naam komen. Met die naam moet het te vinden zijn.
[PW] Gescheurde hoef, wat zijn de optie's?
Dit is t topic
Storm schreef:Kennen jullie deze nog?
Dit was zo'n heerlijk feelgood topic.
Bokker springt op donderdagavond nog een wedstrijd, en bevalt op vrijdagmorgen van een gezonde dochter. Surprise!
[VN] Esther Horneman ging via de dubbelsprong naar de verloskamer
DuoPenotti schreef:Was die niet van een bokker die nog altijd online is?
Dan is het gewoon te vragen hoe het met dat paard gaat.
Of mix ik nu namen in mijn hoofd?
Little_Gift schreef:_San87_ schreef:Die is in 2022 ingeslapen.
Dus alsnog 2 jaar gerokken zeg![]()
Het paard stond, als ik me goed herinner, toen al ruim 5 jaar ellendig kreupel en vol pijn... Niet normaal...
Bokker springt op donderdagavond nog een wedstrijd, en bevalt op vrijdagmorgen van een gezonde dochter. Surprise!
_Lorette_ schreef:Ik ben bij dergelijke topics (verhalen die onwaarschijnlijk lijken) altijd bang dat het een keertje wel waar is en je iemand bovenop de ellende nog meer pijn doet met de ondervragingen en minder meelevende berichten.Dan geef ik liever 'gewoon' aandacht aan iemand met een probleem.
Little_Gift schreef:_San87_ schreef:Die is in 2022 ingeslapen.
Dus alsnog 2 jaar gerokken zeg![]()
Het paard stond, als ik me goed herinner, toen al ruim 5 jaar ellendig kreupel en vol pijn... Niet normaal...
_San87_ schreef:MizzMontana schreef:Ik zat al even te kijken of ik het topic terug kan vinden, maar ik gebruik niet de juiste zoektermen denk ik. Er werd ook steeds een hele bekende hoefsmid geopperd, maar ik kan niet op zijn naam komen. Met die naam moet het te vinden zijn.
[PW] Gescheurde hoef, wat zijn de optie's?
Dit is t topic