Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Ik ben hardstikke blauw en groen, beide bijna 50%, maar dat is dan wel in mijn werk omgeving en er kan een heel groot verschil tussen privé en zakelijk zitten.
In mijn werk vind ik het veel belangrijker wat de kleur van de andere persoon is, dan kan ik bewust wat meer rood of geel in mijn communicatie proberen te stoppen.
Koper schreef:Ik ben ook hartstikke blauw maar kan wel Ruitje prima hebben.
Ayasha schreef:Ik ben 44% rood en 23% blauw.
De rest wordt op 3% na gelijk verdeeld over de andere twee.(18% geel en 15% groen.
)
En toch ben ik iemand die helemaal geen groep/team wil/kan leiden.
Ik vond het ook wel moeilijk om te kiezen wat het meest bij me paste bij sommige uitspraken.
Het geinige is dat ik bij 16 personalities dan weer op mediater uit kom.
Kuggur schreef:Beetje ver off topic deze persoonlijkheidstest discussie.
c_alsemgeest schreef:Kuggur schreef:Beetje ver off topic deze persoonlijkheidstest discussie.
Jij zit helemaal in het rood nu
nevica schreef:Ik ben het wel eens met kuggur. Er kwamen eindelijk kritische reacties, het beheer kwam ook reageren, en nu is dat hele 'gesprek' weg omdat het al 4 pagina's over kleurtjes gaat. Terwijl naar mijn idee het heel belangrijk is waar er eerst over gediscussieerd werd, want je ziet dat meerdere mensen hetzelfde gevoel hebben.
ruitje schreef:Ik vind in dat licht weten welk Disc type je bent erg nuttig.
[ [url=m/XF79DJ.png]Afbeelding[/url] ]
Ik was als manager rood/geel.
Ga niet eerst naar je weekend vragen als we het gewoon even over klus A moeten hebben.
Groene mensen vinden je dan heul direct en zakelijk. Je gewoon even aanwennen wie dat nodig heeft helpt een hoop![]()
Blauw zit in mijn allergie, maar die heb ik heel hard nodig want ik begin gewoon aan een project terwijl blauw zegt: zullen we dit en dit even doorrekenen? En ik denk dan: boeiend, we moeten starten
Op Bokt zie ik bij sommigen de blauwheid of groenheid van 7 meter afstand en dan weet ik: ohja, die vinden 'mensen' of 'regels' belangrijk![]()
Het helpt als je weet waar je allergie zit en hoe je dus communiceert.
VuurVleugels schreef:Ik snap dat het zo overkomt, en ik bedoel het niet zo heftig als het er misschien staat. Maar een keer op de man af vragen naar hun gedachtes bij dingen kan geen kwaad toch? Als je altijd maar om de hete brij heen blijft draaien in het kader van niemand op de tenen willen staan kom je ook nergens.
Het is, letterlijk zoals het er staat, vragen om gedachten. Niet om verantwoording.
Ik heb het bericht nog wel even aangevuld met "in dit topic benoemde"
NadjaNadja schreef:Persoonlijk denk ik dat het gevoel voor willekeur (hebben we hem weer) deels voortkomt uit het feit dat het moderatorteam weet wat er met de 'andere partij' gebeurt, maar dat de melder zelf dat niet weet. We halen nu al enige tijd berichten leeg en dat geeft iets meer inzicht, maar gebruikers kunnen ook op hun berichten worden aangesproken zonder dat het bericht/de berichten worden leeggehaald. Daar zien andere gebruikers dan niets van, maar dat betekent niet dat er niets gebeurt.