We hebben binnen dit topic een gesprek, redelijk lang/intensief/pittig en relatief persoonlijk. En, in mijn optiek, open (en direct, lol). Ergens lees ik dan een reactie van jou, waarin jij zegt dat je reactie op een afbeelding niet op mij van toepassing was, maar na mij. Het eerste wat ik dacht (en geloof ik hier ook probeer te zeggen) is: Prima, niet voor mij dus ik laat het los. Vlak daarna lees ik een reactie van iemand die aangeeft dat je reactie wél op mij van toepassing was. Ik dacht toen: Shadow zegt van niet, dus het zal wel.
Nu kom ik thuis na een lange dag, lees de laatste pagina's nog eens terug en dan lees ik dit eerder geplaatste bericht van jou:
Shadow0 schreef:Maar toch een paar punten bij je analyse. Allereerst even je punt in situatie 2, je aanname dat ik het topic op de rails wilde krijgen door... Dat klopt niet. Mijn intentie was niet om het topic op (of van) de rails te krijgen. De reden dat ik het plaatste was omdat het eerder, door AIlill, was aangehaald als iets wat gebruikers zouden kunnen doen met reacties die ze verstorend vinden: namelijk vragen om ermee op te houden. Mijn eerste reactie was toen al 'dat werkt over het algemeen niet op Bokt en lokt alleen maar meer gedoe uit', maar die reactie heb ik uiteindelijk niet geplaatst.
Toen dat plaatje echter langskwam, viel die reactie ineens erg op z'n plek.
Hieruit kan ik toch niets anders concluderen dan dat je reactie wel degelijk op mij van toepassing is? Lees ik dan nu zo scheel, of krijg ik hier oprecht een nare bijsmaak bij?
Ik wil het niet allemaal nog groter maken, maar zoals ik eerder zei: Rechtvaardigheid is hier best een groot ding en dit slaat als een tiet op een drumstel.