Eefje_Sammy, bedankt voor het maken van de lijst!Mando schreef:Nog 21108 berichtenErgens klinkt het heel weinig, maar ik weet niet of dit wel in 2/3 dagen wordt gepost
Domi_94 schreef:Eefje_Sammy, bedankt voor het maken van de lijst!Mando schreef:Nog 21108 berichtenErgens klinkt het heel weinig, maar ik weet niet of dit wel in 2/3 dagen wordt gepost Denk het niet Aahhhhh bokt....mag ik echt niet op nieuw gokken...plaaaeeessseee?
pjer schreef:gewoon stug doorposten, het is toch geen buitenspeel weer vandaag...Moet heeel veel doen op zaterdag...
NatasjavE schreef:pjer schreef:gewoon stug doorposten, het is toch geen buitenspeel weer vandaag...Moet heeel veel doen op zaterdag... Dat kan wel een andere keer 'Wat ben je aan het doen?' 'Ik wil de 100.000.000ste reactie op bokt plaatsen'
Morgen is het vaderdag en de dag erna is zoonlief jarig...oZie mezelf al bokkend door de appie gaan zo
Domi_94 schreef:NatasjavE schreef: Morgen is het vaderdag en de dag erna is zoonlief jarig...Morgen toch niet?Morgen tuinfeest bij vrienden.In Rotterdam...ik laat mijn man rijden....moet...meer...onzin...plaatsten
Biebz schreef:Vaderdag is volgende week?Nee morgen toch?Edit...nee..gelukkig 16 juni....Maar wel tuinfeest..
FrNo schreef:Jongens, ik heb fout gegokt, we gaan veel te hard. Even allemaal niets meer posten aub. Dank je.Zeker niet...Meer posten...het moet sneller.
Myrsky schreef:Elke dag zo'n 5000 berichten toch? Kan best Wat dacht je van 10.000? Ik zat even te kijken naar de teller en het schiet echt niet op vandaag... Waar zijn al die bokkers gebleven?
Domi_94 schreef:Myrsky schreef:Elke dag zo'n 5000 berichten toch? Kan best Wat dacht je van 10.000? Ik zat even te kijken naar de teller en het schiet echt niet op vandaag... Waar zijn al die bokkers gebleven?Die zijn weggewaaid in de storm