Electra63 schreef:Nikass schreef:Nou ik heb het topic even door geworsteld en ik zie wat je de laatste tijd steeds ziet op bokt: je mag het alleen met ts eens zijn en anders ben je jaloers![]()
Als je foto's van jezelf plaatst en roept dat je model bent dan kan het zomaar zijn dat er mensen zijn die bepaalde dingen niet mooi vinden.
En daar wordt door ts dan lacherig over gedaan en door anderen wordt het afgedaan als afgunst. Maar het is ts die niet met feedback om kan gaan en het zijn de ooh en aah types die de sfeer bepalen.
Dus het topic wat je "er tegenover" zet bevestigd alleen maar wat ik zeg. Kleinzieligheid ten top.
Alleen hebben de mods zich hier gelukkig nog niet mee bemoeit (maar dat komt vast nog wel)
Ik vind dit topic wel "typerend" Bokt. Er moet altijd kritiek geleverd worden. Stel dat de dame met S&T had gereden, dan was men vooral daar over gevallen. Nu was het bitloos en echt een prachtig paard en krijgt zij zelfs kritiek op haar haar![]()
Ik zie soms "lelijke" paarden en ruiters en die krijgen minder of geen kritiek op hun uiterlijk![]()
Je kan ook niet reageren als je het niet mooi vindt.
En ondertussen moet bijna iedereen die de foto's wel mooi vindt toch de houding nog even benoemen. Hoe is dat anders dan aangeven de foto's als zijnde promotiefoto's niet mooi te vinden?