Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Je weet dat we officieel maar plm. een uur per dag hoeven incalculeren? Die tem is nog niet bekeken.
Jannepauli schreef:Definieer 'discussie'..?
In het betreffende topic werd 'commentaar' gegeven op wat er op de foto's te zien was. Noemen jullie dat discussie? Of wordt het een discussie als er posters komen die het niet eens zijn met de commentaren? In principe zouden dan die posten verwijderd moeten worden omdat er dan - naar mijn mening - een discussie ontstaat.
Lous schreef:Het is verder natuurlijk aan ieder voor zich wat hij/zij doet met de gegeven tips en opmerkingen.
Lous schreef:Natuurlijk mag dat. Maar op een gegeven moment is er ook een punt dat een standpunt duidelijk is.
harbourlight schreef:Heel vaak is het ook gewoon zo dat een topicstarter blijft reageren waardoor er weer herhalingen komen.
Zolang een topicstarter er zelf op in blijft gaan lijkt mij niet dat er in zo'n topic gemodereerd hoeft te worden op herhalingen?
Bovendien gaat het vrijwel altijd om reacties die een topicstarter niet aanstaan, er wordt niet ingegrepen als een topic tien pagina's met "oh wat fantastisch" heeft.
Er zij Bokkers die veel internetvrienden hebben die ze laten temmen waardoor er sneller een slotje op zo'n topic komt. Soms niet terecht. Heel veel Tems wil niet zeggen dat dit een reden zou moeten zijn om een topic te sluiten.
Pas nog een topic van een jonge Bokker die twee pagina's heeft met 'je bent te groot' en daar wordt niet ingegrepen, terwijl ik het juist bij zo'n jinge gebruiker goed kan begrijpen. Maar die heeft dan nog niet veel Boktvriendjes natuurlijk.
Meloen schreef:Begrijp me niet verkeerd Nayomie, ik snap wat je bedoelt. Maar wat bereik je met herhaaldelijk vertellen dat (ik haal je voorbeeld even aan) een hoofdstel niet goed zit?
Als TS de eerste keer al aangeeft dat ze genoeg kennis heeft, zal dat veranderen na 10x aangegeven te hebben dat hoofdstel veranderd moet worden?
Volgens mij krijg je dan juist tegenovergestelde van wat je wil bereiken.
harbourlight schreef:Waarom moet het op slot als ook een topicstarter of degene die op de foto staat gewoon blijft reageren? Voor wie moet het dan op slot en waarom?
Blijkbaar zijn het gebruikers die zich verder niet met de discussie bemoeien die zich daar aan ergeren, die kunne het topic ook gewoon ontstippen imho.
Meloen schreef:Begrijp me niet verkeerd Nayomie, ik snap wat je bedoelt. Maar wat bereik je met herhaaldelijk vertellen dat (ik haal je voorbeeld even aan) een hoofdstel niet goed zit?
Als TS de eerste keer al aangeeft dat ze genoeg kennis heeft, zal dat veranderen na 10x aangegeven te hebben dat hoofdstel veranderd moet worden?
Volgens mij krijg je dan juist tegenovergestelde van wat je wil bereiken.