het wordt dus de Bokt Markt, want ik zie een forum "Marktzaken" onder het testforum staan
BartVB
Eigenaar
Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-11 23:24
Het is helaas geen Bokt Boutique, Strodorp, Bokkertjes, The Muffin Store of Albert Bokt geworden maar ubersaai, super degelijk maar ook kort en super duidelijk: Bokt Markt
Doe er je voordeel mee, advertenties die er nu in komen staan worden waarschijnlijk veel bekeken de komende dagen Extra gratis aandacht op de voorpagina morgen
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Ik vind alleen het menu nog wat onoverzichtelijk... Denk dat 4 kolommen beter werkt dan 2x2.
BartVB
Eigenaar
Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-12 18:33
4 kolommen is afhankelijke van de actieve categorieen idd iets overzichtelijker:
Maar dan krijg je weer rare gaten tussen Verzorging-Paarden en Ruiter-Niet hippisch. Ben bang dat ik de HTML handmatig moet bouwen voor de categorieen, met CSS zijn er gewoon te weinig mogelijkheden om dit goed op te lossen.
Op zich krijg je met 4 kolommen een redelijk overzichtelijk gebeuren als je:
zou doen, wat lengte van de categorieen betreft. Briljante oplossingen om het toch met CSS op te lossen zijn erg welkom op het MZ forum Voordeel van handmatig de HTML op volgorde zetten e.d. is dat het dan ook makkelijker wordt om de kolommen een andere breedte te geven en vooral niet over elkaar heen te laten lopen.