Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikdoemaarwat schreef:Fiffill schreef:Wie weet zijn ze er achter de schermen al mee bezig.Anders mag het idd wel snel gebeuren...
5 dagen geleden al aangegeven...............
t1000 schreef:Beste mensen wou in het beginsel gewoon een serieuse bijdrage leveren in dit topic
echter merk ik al dat dit helemaal uit de hand loopt!
Daarom stop ik hier ook mee,
Sa, is niets van waar, dit is mijn 1e account hier!!!
Als je serieus wil meepraten dan is het in beginsel al meteen de discussie dat je te jong bent en er niet toe doet
ontken je dat je zo oud bent en iets inhoudelijk reageert dan ben je meteen een SA
En over dat topic, iedereen die een half uurtje meeleest weet natuurlijk meer dan genoeg over van alles en nog wat.
Laat het duidelijk zijn dat er NIET met 2 maten gemeten wordt en het hier nog om een enkel natuurgetrouw account gaat.
Enkel zie je wel weer dat iedereen weer in conclaaf gaat dat natuurlijk niets om hakken heeft!
t1000 schreef:Ja Filfill heb je ook gelijk aan,
Het mooiste voorbeeld vind ik dan ook dat de discussie ontstaat, ja maar je hebt maar 1000 berichten, je hebt dan gewoon geen recht van spreken. Of zo iets als, maar ik heb al 40 jaar ervaring !
Ja wij volwassenen zijn vaak ook goed in "moddergooien"
t1000 schreef:Beste mensen wou in het beginsel gewoon een serieuse bijdrage leveren in dit topic
echter merk ik al dat dit helemaal uit de hand loopt!
Daarom stop ik hier ook mee,
Sa, is niets van waar, dit is mijn 1e account hier!!!
Als je serieus wil meepraten dan is het in beginsel al meteen de discussie dat je te jong bent en er niet toe doet
ontken je dat je zo oud bent en iets inhoudelijk reageert dan ben je meteen een SA
En over dat topic, iedereen die een half uurtje meeleest weet natuurlijk meer dan genoeg over van alles en nog wat.
Laat het duidelijk zijn dat er NIET met 2 maten gemeten wordt en het hier nog om een enkel natuurgetrouw account gaat.
Enkel zie je wel weer dat iedereen weer in conclaaf gaat dat natuurlijk niets om hakken heeft!
Nemurin schreef:Ceriadwen, jouw door blijven praten etc. hierover (t1000 uit blijven horen) is wel één van de redenen waarom ruzies/rellen zo lang doorgaan en er overal slotjes op komen.
Je doet het niet heel extreem dus misschien niet een geweldig voorbeeld...
Fiffill: Nee ik ook niet, maar op een forum is dat vaak ineens heel duidelijk. Als je iemand gewoon face to face spreekt valt het heel erg mee.
Ceriadwen schreef:Nemurin schreef:Ceriadwen, jouw door blijven praten etc. hierover (t1000 uit blijven horen) is wel één van de redenen waarom ruzies/rellen zo lang doorgaan en er overal slotjes op komen.
Je doet het niet heel extreem dus misschien niet een geweldig voorbeeld...
Fiffill: Nee ik ook niet, maar op een forum is dat vaak ineens heel duidelijk. Als je iemand gewoon face to face spreekt valt het heel erg mee.
Ik ben me daar niet van bewust, dat jij dit zo ervaart vind ik bijzonder jammer. Desondanks verzoek ik het beheer alsnog hier op te antwoorden.
Ga ervan uit dat dit zo spoedig mogelijk word opgelost. Dit om te voorkomen dat het gevoel van meten met 2 maten kan worden voorkomen.
En dan nu, kruip ik lekker met poezels onder een dekbed en ga ik de meest recente (sht gedownloade Greys Anatomy kijken)