Berichten/account op verzoek verwijderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: Berichten/account op verzoek verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:15

Wie weet zijn ze er achter de schermen al mee bezig. :) Anders mag het idd wel snel gebeuren...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:16

Fiffill schreef:
Wie weet zijn ze er achter de schermen al mee bezig. :) Anders mag het idd wel snel gebeuren...

5 dagen geleden al aangegeven...............

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:18

ikdoemaarwat schreef:
Fiffill schreef:

5 dagen geleden al aangegeven...............

Tsja, ik weet niet hoe dat gaat met schaduwaccounts maar ze zullen het wss eerst wel helemaal moeten uitzoeken, je kan niet zomaar iemand bannen (al is dit imo overduidelijk ;) ). Ik weet 't ook niet hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:19

Ik denk dat het beheer prima weet wie dit is. NA: nieuw account. Nieuwe start. Wel doorzichtig om op dezelfde manier door te gaan. Typisch gevalletje van door de mand gevallen :D

t1000

Beste mensen wou in het beginsel gewoon een serieuse bijdrage leveren in dit topic
echter merk ik al dat dit helemaal uit de hand loopt!

Daarom stop ik hier ook mee,
Sa, is niets van waar, dit is mijn 1e account hier!!!

Als je serieus wil meepraten dan is het in beginsel al meteen de discussie dat je te jong bent en er niet toe doet
ontken je dat je zo oud bent en iets inhoudelijk reageert dan ben je meteen een SA

En over dat topic, iedereen die een half uurtje meeleest weet natuurlijk meer dan genoeg over van alles en nog wat.
Laat het duidelijk zijn dat er NIET met 2 maten gemeten wordt en het hier nog om een enkel natuurgetrouw account gaat.
Enkel zie je wel weer dat iedereen weer in conclaaf gaat dat natuurlijk niets om hakken heeft!

Fenrir

Lijkt mij ook hoor Pucknew, maar je weet maar nooit. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:21

t1000 :evaw:

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:22

t1000 schreef:
Beste mensen wou in het beginsel gewoon een serieuse bijdrage leveren in dit topic

Als je serieus wil meepraten dan is het in beginsel al meteen de discussie dat je te jong bent en er niet toe doet
ontken je dat je zo oud bent en iets inhoudelijk reageert dan ben je meteen een SA

En over dat topic, iedereen die een half uurtje meeleest weet natuurlijk meer dan genoeg over van alles en nog wat.
Laat het duidelijk zijn dat er NIET met 2 maten gemeten wordt en het hier nog om een enkel natuurgetrouw account gaat.
Enkel zie je wel weer dat iedereen weer in conclaaf gaat dat natuurlijk niets om hakken heeft!

Sorry, maar geloof je 't zelf?

Ten eerste ben je sowieso geen 17:
t1000 schreef:
Ja Filfill heb je ook gelijk aan,

Het mooiste voorbeeld vind ik dan ook dat de discussie ontstaat, ja maar je hebt maar 1000 berichten, je hebt dan gewoon geen recht van spreken. Of zo iets als, maar ik heb al 40 jaar ervaring !

Ja wij volwassenen zijn vaak ook goed in "moddergooien"

En ten tweede kan je als je net nieuw bent idd een hoop meelezen op bokt, maar je uit een bewust topic houden terwijl je daar nog helemaal niet bij was...... dat zou ik heel knap vinden. :D

Anyway, niet mijn zaak, het beheer zal 't moeten oplossen.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 17-12-10 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:22

Alleen mensen die net 18 zijn noemen zichzelf "wij volwassenen" verder... :=

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:23

t1000 schreef:

Rest nog steeds de vraag waarom je dan heel kinderachtig ( dus niet serieus) roept dat het een nog niet goedgekeurd SA is in een ander topic?

Hoe moet je dan serieus genomen worden?

Erg jammer want het vertrouwen is bij mij weg dat je wel een "gewone gebruiker bent". Ik denk namelijk dat je idd een SA hebt en dit gebruikt omd e boel op te "naaien".

Beide zijn overigens goed voor een flinke OW :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:24

Nemurin schreef:
Alleen mensen die net 18 zijn noemen zichzelf "wij volwassenen" verder... :=

Goh kan zijn dat jij dat gedaan heb, ik heb dat nog nooit in de mond genomen hoor... :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:24

Ceriadwen, jouw door blijven praten etc. hierover (t1000 uit blijven horen) is wel één van de redenen waarom ruzies/rellen zo lang doorgaan en er overal slotjes op komen.

Je doet het niet heel extreem dus misschien niet een geweldig voorbeeld... :=

Fiffill: Nee ik ook niet, maar op een forum is dat vaak ineens heel duidelijk. Als je iemand gewoon face to face spreekt valt het heel erg mee.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:25

Nou dan is 't mij nog nooit zo opgevallen denk ik.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:27

Nemurin schreef:
Ceriadwen, jouw door blijven praten etc. hierover (t1000 uit blijven horen) is wel één van de redenen waarom ruzies/rellen zo lang doorgaan en er overal slotjes op komen.

Fiffill: Nee ik ook niet, maar op een forum is dat vaak ineens heel duidelijk. Als je iemand gewoon face to face spreekt valt het heel erg mee.

Ik ben me daar niet van bewust, dat jij dit zo ervaart vind ik bijzonder jammer. Desondanks verzoek ik het beheer alsnog hier op te antwoorden.
Ga ervan uit dat dit zo spoedig mogelijk word opgelost. Dit om te voorkomen dat het gevoel van meten met 2 maten kan worden voorkomen.

En dan nu, kruip ik lekker met poezels onder een dekbed en ga ik de meest recente (sht gedownloade Greys Anatomy kijken :D )
Laatst bijgewerkt door Ceriadwen op 17-12-10 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:31

Fiffill: misschien gewoon een verschil in omgeving? ;)

Ceriadwen: bullshit, je zit een reactie van t1000 uit te lokken die allang heeft aangegeven klaar te zijn met de discussie.
Dat is precies wat ik de hele tijd in al die reltopics zie...

Terwijl hier ergens eerder is gezegd van als het niet interessant is, gewoon niet op reageren!
Ja, ik weet het, ik ben nu ook een beetje hypocriet bezig want dan zou ik jou ook moeten negeren.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:47

door hier niet in te grijpen wordt er ook wel een beetje om gevraagd dat er gereld gaat worden

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 22:59

loulou schreef:
door hier niet in te grijpen wordt er ook wel een beetje om gevraagd dat er gereld gaat worden

Betekent bij oranje gas geven wanneer er geen politie zichtbaar is bij een stoplicht ?

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 23:09

als er 5 dagen geleden al getemt is vind ik dat niet echt vergelijkbaar met een oranje stoplicht

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 23:39

Nee, das erg donkerrood. :D

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 23:42

donkerrood met een plastic zak over de flitspaal ;)

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 23:57

Ceriadwen schreef:
Nemurin schreef:

Ik ben me daar niet van bewust, dat jij dit zo ervaart vind ik bijzonder jammer. Desondanks verzoek ik het beheer alsnog hier op te antwoorden.
Ga ervan uit dat dit zo spoedig mogelijk word opgelost. Dit om te voorkomen dat het gevoel van meten met 2 maten kan worden voorkomen.

En dan nu, kruip ik lekker met poezels onder een dekbed en ga ik de meest recente (sht gedownloade Greys Anatomy kijken :D )

Ik snap heel goed dat Ceriadwen er op doorgaat hoor. Ten eerste is de mens van nature nieuwsgierig. Ten tweede zijn er verschillende discussies over oa het meten met 2 maten. Omdat er, voor het gevoel van velen nog geen (bevredigend) antwoord is gekomen, is het wel logisch. Het is in ieder geval niet handig om te zeggen dat je met een nog niet goedgekeurde sa post in deze tijd. Daarbij heeft deze sa ook op andere topics gepost en dus de Boktregels heeft overtreden. Ik denk dat Ceriadwen een groot gevoel heeft voor onrecht en daar niet zo goed tegen kan.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 23:58

Ik heb ook een groot gevoel voor recht/onrecht maar oeverloos discussiëren helpt niet zo... ;)

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 00:13

Maar dan kun je ook weer discussieren of en wanneer iets oeverloos is. :o

Zoals het nu gegeaan is, kan ik me voorstellen (en ik zeg met nadruk kan omdat iedereen een eigen referentiekader heeft) dat het als volgt gezien wordt.... Er wordt een sa aangemaakt wat vervolgens niet aan de regels voldoet. Dit wordt ook toegegeven en er zal wel op getemd zijn. Na een aantal dagen is er nog niks met de tem gedaan (althans niet zichtbaar) en gaan mensen vragen stellen. Als de poster met de sa zich dan plots uit de discussie terugtrekt, mogelijk omdat de grond onder de voeten te heet wordt, kan dat idd een raar gevoel geven.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 00:24

Natuurlijk, maar degene met de SA gaat dat niet meer lezen neem ik aan want die trekt zich terug. Ik zou zeggen, spaar je energie en zoek naar een weg die wel werkt.

Is Bart hier nog ergens? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 00:36

Door op deze manier off topic te gaan, wordt wel in de hand gewerkt dat een (in mijn ogen) nuttig topic straks op slot gaat ;)

Ik heb, na overleg met Bart, een aantal reacties van mij laten verwijderen. Heel fijn, want ik wist voor dit topic nog niet dat dit mogelijk was.

Ondanks dat het voorlopig wel een oplossing is, ben ik toch vóór het kunnen laten verwijderen van het account.