Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iris82 schreef:Welk forum is dat dan? Want het enige nog grotere forum in NL is Fok! en daar wordt zeker volop gemodereerd.
Sterker nog daar kennen ze geen OW-systeem en wordt je gewoon gewieberd.
heidiLOVER schreef:Tsja bij HAW mag je idd alleen reacties plaatsen die wat tips kunnen geven etc.
Als je iets er leuk uit vind zien ofzo, dan mag je dat alleen plaatsen als de foto's bij rijden ITP zouden staan
Ayasha schreef:Blabla, ik zie dat je pas van 2009 geregistreerd bent. Het zijn de bokkers zélf die gevraagd hebben voor die maatregel. HAW en RIJ-ITP is opgesplitst op vraag van de bokkers. Subforums was op voorstel van de bokkers. Oneliners niet toelaten en off topic reacties verwijderen was op vraag van de bokkers... Een topic van twee weken oud niet om hoog schoppen niet toelaten was... Ja je kan het vast al raden: op vraag van de bokkers!
xx_Kelly_xx schreef:Een trouwe meelezer die toch even wilt reageren.
Ik ben het volkomen eens met de TS, en merk het ook op Bokt. In topics ouder dan twee weken mag niet meer gereageerd worden, dan word er een slotje op gezet. Als je in een HAW een reactie neerzet van: wat rij je netjes, is dat niet goed, word je bericht meteen verwijderd. Als je reageert in een advertentie met een vraag over het product of de aangeboden dienst, moet je dat per PB doen, niet in het topic zelf en een interessante heftige discussie word op slot gegooig want je mag geen boe en ba tegen mekaar zeggen. Als je vraagt om uitleg dan krijg je die niet.
Ik heb nu ook weer iets vervelends, ik was bekend op Bokt als xx_kelly_xx, toen brak er een periode aan dat mijn account me er steeds uit en af gooide, ik werd zonder pardon uitgelogt en mijn account deed raar, het werd gewoon echt vervelend, dan had je een heel verhaal getypt of was je met je profiel bezig, gooide hij me eruit en alles was dan weg. En dan baal je soms flink. Mijn vader heeft toch wel verstand van computers en het lag verder niet aan mijn beveiligingsinstellingen of de pc zelf, het kon dus in mijn account zitten.
Ik heb daarom een nieuw account gemaakt, dit was Wiwabalia. En wat denk je? Ik had absoluut geen problemen meer, hij gooide me er verder niet meer uit en functioneerde normaal. Ik heb toen een mod gePBt met dit verhaal, en vroeg of ze xx_kelly_xx wilde bannen/verwijderen omdat hij raar deed en vertelde ook de reden waarom ik Wiwabalia had aangemaakt. De mod wist het ook niet en ik moest zelf maar kijken. Naja ik heb af en toe nog gekeken of ik berichten had in mijn inbox bij xx_kelly_xx, maar was actief op Wiwabalia.
Opeens krijg ik een bericht van het modorator team dat Wiwabalia is gebant en ik alleen nog op xx_kelly_xx kan. Lekker dacht ik, dat is juist het niet goed functioneerende account, en ik heb toen terug gePBt dat ik het hier niet mee eens was, dat ik al een keer een mod gecontact had en ik graag verder wilde op Wiwabalia inplaats van xx_kelly_xx. Het antwoord kwam eigenlijk op: jammer dan, je doet het er maar mee. Dus nu zit ik de hele tijd met die in/uitgooi problemen.
Ze zagen dat andere account als een SA, terwijl dit grote onzin is want ik had foto's in mijn profiel en er stond allerlei info over mij in als woonplaats, leeftijd etc.
Ik baal nog steeds flink en weet nu niet wat ik moet doen, ik denk dat ik de boktbeheerder Eline maar PB, want vind dit toch niet zo netjes. En nu maar hopen dat dit bericht er wel op komt.
xx_Kelly_xx schreef:Inderdaad, ik vind Bokt erg leuk en handig, maar erger me soms aan dat moeilijke gedoe van sommige moderators.
En dan zeggen sommige Bokkers: niet mee eens, ander forum. Nee, ik zit al een hele tijd op Bokt, en als ik me weer helemaal in een ander forum moet verdiepen.. daar heb ik helemaal geen zin in. Net alsof je verhuist en weer helemaal moet intergreren..
xx_Kelly_xx schreef:Ik bedoel dat ze vragen een mij van: we zagen dat je twee accounts had, dit is niet de bedoeling. Er moet er één geband worden, kun je ons vertellen waarom je er twee hebt?
Citaat huisregels schreef:Je account op Bokt
Je account op Bokt is strikt persoonlijk, het is nooit toegestaan een account te delen, uit te lenen of van het account van iemand anders gebruik te maken. Verder is het gebruik van meerdere accounts niet toegestaan, iedere gebruiker heeft dus maximaal één account op Bokt. Je kunt je gebruikersnaam hier veranderen.
xx_Kelly_xx schreef:Ik hoop echt dat ze dit topic zien en er wat mee gaan doen.