Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ikdoemaarwat schreef:Rock: jij zegt dat er niet gelezen word,maar lees je nu zelf wel goed?
er is namelijk al een paar keer gezegd dat argumenten en ideeen aandragen geen nut heeft aangezien ze er toch niks mee doen
Rock schreef:Ik lees inderdaad
Wat het in mijn ogen vaak ook is... Sommige dingen zijn simpelweg niet (op korte termijn) te realiseren. Andere ideeën zijn soms écht goed, maar als je een idee hebt wat belangrijk voor je is, dan breng je dat ook op de juiste manier naar voren.
Hoe vaak wordt er niet een topic op FZ geopend met 'ik vind dit irritant en doe er wat aan' zonder enige onderbouwing?
Als iets echt belangrijk voor je is, dan breng je een idee, onderbouw je je standpunt met argumenten en voorbeelden, denk je van tevoren na over eventuele reacties die je zou krijgen en hoe jij die weer kan wegwuiven en breng je dat hele idee in één keer.
.
ikdoemaarwat schreef:@ tieneke: dat boem baf buiten heeft ook niemand gezegd, dat is (helaas) iets wat je er zelf van maakt
slimmerik schreef:Het is mij een keer gebeurd dat ik een OW kreeg met een daaraan gebonden ban die ik niet gelezen heb omdat ik drie pb's van medebokkers las en beantwoordde. Toen ik de pb wilde openen van de mod kreeg ik te zien dat ik voor een week geband was.
Meestal heb je nog wel een paar uur omdat de mod die je ban gegeven heeft zelf online moet zijn om je eraf te mieteren. Maar dat kan dus wel eens fout gaan.
Komt gewoon omdat het pb systeem niet helemaal okee is. Misschien een idee om OW's zowel per pb als via mail te versturen?
Jolliegirl schreef:Er wordt hier wel gezegd dat de mods NIETS met pb's doen e.d
maar ik weet uit zéér betrouwbare bron.. (mijn eigen ogen !)dat een kennis van mij heeft een permanente ban op bokt gekregen.. omdat hij via PB!!! aan een andere bokker had toegegeven, op haar account te hebben gezeten....
lekker snugger dus... er wordt weldegelijk iets gedaan met onderlinge pb's van bokkers... maar waarom blijven de mods dan roepen van niet..
mods als jullie je afvragen wat ik bedoel, dit kan per pb.. ivm privecy van die personen uit dit verhaal.
ik vind het erg oneerlijk hoe jullie je hier nu verdedigen...