Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
suleilitha schreef:Het enige wat ik zie is, dat ene Manon hier binnen kwam en tegen de opmerkingen van Kiwiko aan begon te schoppen, maar dat is geen vete en zal dat ook niet worden, ik geloof er namelijk niet in dat Manon daar de kans voor krijgt
suleilitha schreef:Misschien is het handig de eer aan jezelf te houden en er een keer over op te houden danHet enige wat ik zie is, dat ene Manon hier binnen kwam en tegen de opmerkingen van Kiwiko aan begon te schoppen, maar dat is geen vete en zal dat ook niet worden, ik geloof er namelijk niet in dat Manon daar de kans voor krijgt
Zammie, ik weet niet waar je het over hebt, sorry!!!!!
suleilitha schreef:Laten we dat dan maar zou houden zodat we er over op kunnen houden. Je bent zelf ook niet echt duidelijk in verschillende van je posts.Ik weet echt niet waar je naar toe wilt, Manon.
breezy302 schreef:zal ik nu beginnen? weet je wie ik echt zo irritant vind op bokt?
nee hoor grapje ( dat mag toch wel) nog een grapje
breezy302 schreef:ik denk dat manon voorbeelden wilt geven over dingen die gezien kunnen worden als afzeiken, in dit geval over kiwiko. maar kan net zo goed over mij gaan of over pietjepomdidom
enniee schreef:JA, JE BENT GEWOON BANG OM EEN TOPIC TE OPENEN, JE WORD GELIJK AFGEZEIKT
ManonR_ schreef:Ach in veel gevallen scheelt het al wel als mensen elkaar niet 100x napraten of niet weten wanneer ze ergens over op moeten houden. Ook doet de manier WAAROP al veel.