Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:VivaLaVida schreef:welk oordeel? het was gewoon een...reactie.
Dit is toch anders echt een oordeelVivaLaVida schreef:Omdat het gewoon hartstikke kinderachtig is dat je dat vol trots gaat vertellen hier... We zijn toch geen 5 meer???
Noah2006 schreef:Ehm een reactie van jou met een oordeel dat je je afvraagt wat dit soort mensen op bokt doen. Niet zo aardig als je iemand niet kent.
Dit is een leuk forum waarin best discussies gevoerd mogen worden, maar je hoeft niet elkaar te gaan afvallen. We zitten hier allemaal voor ons plezier!
VivaLaVida schreef:Ik vind het gewoon kinderachtig om stoer en lacherig met je OW te gaan zwaaien.
Perrokai schreef:Ok Chiqa, ik had het nog niet opgegeven en hoopte dat het niet exact zo was als het er stond.
Perrokai schreef:Ik bedoel, als ik jou nu dom zou gaan noemen bijvoorbeeld dan he, daar beginnen de meeste vetes hier mee op bokt als je het hoofd dan niet koel kunt houden.
VivaLaVida schreef:Noah2006 schreef:Ehm een reactie van jou met een oordeel dat je je afvraagt wat dit soort mensen op bokt doen. Niet zo aardig als je iemand niet kent.
Dit is een leuk forum waarin best discussies gevoerd mogen worden, maar je hoeft niet elkaar te gaan afvallen. We zitten hier allemaal voor ons plezier!nou bij mij komt het toch echt over alsof sommige mensen hier zitten om een dikke middelvinger richting mods op te steken.
Ik heb ook zo vaak mot gehad met een mod. Nou en? moet je dat vol trots gaan vertellen?
Is in mijn ogen net zo iets als dat je vroeger toen je klein was je tong uitstak naar je moeder als ze je op je flikker gaf en dan met haar rug naar je toe stond. Kinderachtig vind ik het gewoon.
Chiqa schreef:VivaLaVida schreef:Ik vind het gewoon kinderachtig om stoer en lacherig met je OW te gaan zwaaien.
Okay dat denkt de lading wel even op een andere manier
.
Chiqa schreef:Als mensen gaan invullen, is mijn interesse niet langer meer aanwezig alhoewel ik
wel stiekem de hoop blijf houden dat iemand zn excuses aan biedt.
Die mensen vergeet ik dus ook nooit meer.
Perrokai schreef:Chiqa schreef:Als mensen gaan invullen, is mijn interesse niet langer meer aanwezig alhoewel ik
Dat hoop ik ook altijd haha maar helaas sommigen zijn dan zo blind geslagen dat ze je ook nooit meer iets kunnen vergeven of idd hun fout toegeven en die vergeet ik ook nooit meer. Maar daar ben jij er niet 1 van gelukkig. We delen misschien niet dezelfde mening of hebben misschien niet hetzelfde gevoel ergens bij maar dat maakt geen van ons tweeen minder intelligent of een slecht mens. Jammer dat niet meerderen er zo een beetje over na kunnen denken.
Ik was ook in het begin niet bekend met een forum en zat best wel eens verhit te typen hier en in heftige discussies verwikkeld. Maar dat punt ben ik gelukkig voorbij. Helaas kun je er soms toch niet omheen omdat sommigen daar wel eens op uit lijken te zijn en dan word het heel lastig en soms zelfs eng. In een paar dagen kan er heel wat gebeuren voordat een Mod een oordeel heeft gevormd, ze kunnen je halve leven overhoop halen in het echt en niet alleen op bokt en dan moet ik toch echt even ergens aan een bel trekken en aan de noodrem. Niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen.
Hoeveel kinderen zitten hier niet van rond de 12 jaar waarvan hun ouders het amper weten of in de gaten houden. En een kind kun je maken en breken met je comentaar en vaak loopt het best wel eens uit de hand. Wij volwassenen trekken ons er hoop ik er veel minder van aan.
Vivilavida, je moet denk ik ook even rustiger ademhalen als je dit allemaal leest. Ik krijg helemaal de indruk niet dat we een middelvinger opsteken naar de mods. Dat maak jij er helemaal zelf van.
Maar er heerst hier wel een bepaald sfeertje, argumenten worden ontweken, we worden voor ieder klein dwalinkje gestraft met een hulk die dan sturend moet zijn maar zo voelt het niet, ook niet als er en lachende smiley achter staat. Het gaat er helemaal niet om of je mot met een mod hebt gehad. (leuke titel voor een Topic, mot met een mod) Niemand doet hier stoer over zn OW en dat kan ook niet want je hoeft er helemaal niet veel voor te doen om er 1 te krijgen dus iedereen kan het gebeuren. Ik heb er 1 gehad en ben er helemaal niet trots op, schaam me er zelfs voor want ik ben geen ruziezoeker en heb nog nooit een vete in het echt gehad met niemand.
Het gaat om de stelling waar twee vechten hebben twee schuld. Een leuk gezegde maar het is maar een gezegde......In oorlogen vechten er ook twee maar hebben ook beiden schuld ? Ja want je moet geen bom terug gooien als zij bommen gooien ?? Nee wat dan, in je kelder kruipen en wachten tot ze vanzelf ophouden ? Of iemand heeft teveel gezopen en gaat stoer doen met een mes voor je neus, wat dan, is dat ook mijn schuld ? Moet ik dan gaan wachten tot hij steekt of proberen me te verdedigen ? Ja zelf pak ik geen mes om terug te steken maar ik mag me toch verdedigen lijkt mij. Dus dat gezegde gaat helemaal niet altijd op en zo is het ook op bokt. Ze zeggen feitelijk, joh we hebben geen tijd en geen zin en geen mogelijkheden om ons er in te verdiepen dus bam, allebei een OW en klaar. En Pb's doen ze niets mee en ik ken er die via PB behoorlijke dreigementen ontvangen hebben, zo erg dat ze gewoon echt bang waren, volwassen mensen......en ze doen er niets mee. Ik denk dat we niet willen weten wat er per PB allemaal gebeurd en als de mods het zouden weten ze vaak tot een heel ander conclusie zouden komen. Want mensen liegen inderdaad, je stuurt iemand een PB om te vragen wat er nu is en waar het vandaan komt en of we het samen kunnen oplossen. Die persoon gaat dan op bokt lopen rondbazuinen dat hij gestalkt word door je en er niet op reageert maar in het het echt de smerigste dingen terug PB't. Maar men doet er niets mee...nou lekker.
En idd de 1 krijgt overal een OW voor en de ander kan heel ver gaan zonder een OW te krijgen, dat klopt niet.
Perrokai schreef:Chiqa schreef:Als mensen gaan invullen, is mijn interesse niet langer meer aanwezig alhoewel ik
Dat hoop ik ook altijd haha maar helaas sommigen zijn dan zo blind geslagen dat ze je ook nooit meer iets kunnen vergeven of idd hun fout toegeven en die vergeet ik ook nooit meer. Maar daar ben jij er niet 1 van gelukkig. We delen misschien niet dezelfde mening of hebben misschien niet hetzelfde gevoel ergens bij maar dat maakt geen van ons tweeen minder intelligent of een slecht mens. Jammer dat niet meerderen er zo een beetje over na kunnen denken.
Ik was ook in het begin niet bekend met een forum en zat best wel eens verhit te typen hier en in heftige discussies verwikkeld. Maar dat punt ben ik gelukkig voorbij. Helaas kun je er soms toch niet omheen omdat sommigen daar wel eens op uit lijken te zijn en dan word het heel lastig en soms zelfs eng. In een paar dagen kan er heel wat gebeuren voordat een Mod een oordeel heeft gevormd, ze kunnen je halve leven overhoop halen in het echt en niet alleen op bokt en dan moet ik toch echt even ergens aan een bel trekken en aan de noodrem. Niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen.
Hoeveel kinderen zitten hier niet van rond de 12 jaar waarvan hun ouders het amper weten of in de gaten houden. En een kind kun je maken en breken met je comentaar en vaak loopt het best wel eens uit de hand. Wij volwassenen trekken ons er hoop ik er veel minder van aan.
Vivilavida, je moet denk ik ook even rustiger ademhalen als je dit allemaal leest. Ik krijg helemaal de indruk niet dat we een middelvinger opsteken naar de mods. Dat maak jij er helemaal zelf van.
Maar er heerst hier wel een bepaald sfeertje, argumenten worden ontweken, we worden voor ieder klein dwalinkje gestraft met een hulk die dan sturend moet zijn maar zo voelt het niet, ook niet als er en lachende smiley achter staat. Het gaat er helemaal niet om of je mot met een mod hebt gehad. (leuke titel voor een Topic, mot met een mod) Niemand doet hier stoer over zn OW en dat kan ook niet want je hoeft er helemaal niet veel voor te doen om er 1 te krijgen dus iedereen kan het gebeuren. Ik heb er 1 gehad en ben er helemaal niet trots op, schaam me er zelfs voor want ik ben geen ruziezoeker en heb nog nooit een vete in het echt gehad met niemand.
Het gaat om de stelling waar twee vechten hebben twee schuld. Een leuk gezegde maar het is maar een gezegde......In oorlogen vechten er ook twee maar hebben ook beiden schuld ? Ja want je moet geen bom terug gooien als zij bommen gooien ?? Nee wat dan, in je kelder kruipen en wachten tot ze vanzelf ophouden ? Of iemand heeft teveel gezopen en gaat stoer doen met een mes voor je neus, wat dan, is dat ook mijn schuld ? Moet ik dan gaan wachten tot hij steekt of proberen me te verdedigen ? Ja zelf pak ik geen mes om terug te steken maar ik mag me toch verdedigen lijkt mij. Dus dat gezegde gaat helemaal niet altijd op en zo is het ook op bokt. Ze zeggen feitelijk, joh we hebben geen tijd en geen zin en geen mogelijkheden om ons er in te verdiepen dus bam, allebei een OW en klaar. En Pb's doen ze niets mee en ik ken er die via PB behoorlijke dreigementen ontvangen hebben, zo erg dat ze gewoon echt bang waren, volwassen mensen......en ze doen er niets mee. Ik denk dat we niet willen weten wat er per PB allemaal gebeurd en als de mods het zouden weten ze vaak tot een heel ander conclusie zouden komen. Want mensen liegen inderdaad, je stuurt iemand een PB om te vragen wat er nu is en waar het vandaan komt en of we het samen kunnen oplossen. Die persoon gaat dan op bokt lopen rondbazuinen dat hij gestalkt word door je en er niet op reageert maar in het het echt de smerigste dingen terug PB't. Maar men doet er niets mee...nou lekker.
En idd de 1 krijgt overal een OW voor en de ander kan heel ver gaan zonder een OW te krijgen, dat klopt niet.
Citaat:nou bij mij komt het toch echt over alsof sommige mensen hier zitten om een dikke middelvinger richting mods op te steken.
Perrokai schreef:Sorry, typfoutje Vivalavida.....
Waarom die slaapsmiley's eigenlijk ? Word je er moe van ?
Het maakt niet uit tegen wie je het had. Ik had helemaal die indruk niet die jij had bij...wie was het ook al weer ? Dat ze er prat op ging dat ze een OW gehad had en meer zoals Noah zegt, dat ze het er niet mee eens was. Maar niet tot ind e details.
ALS jij er een Topic over geopend had dan had je er nog een OW achteraan gehad ben ik bang want dat mag niet he, dat moet je laten rusten op aanwijzing van de mod. Of stond dat er alleen bij mij in ??? (Grapje)Citaat:nou bij mij komt het toch echt over alsof sommige mensen hier zitten om een dikke middelvinger richting mods op te steken.
Sommige mensen is meervoud maar je doelt waarschijnlijk op dezelfde. Maar kom op....ik kan hier wel met mn middelvinger omhoog gaan zitten of een ander voor mn scherm maar daar heeft niemand last van haha......maar als je maar en beetje in die richting gaat posten word je echt wel op je vingers getikt lijkt mij dus de mods vatten het denk ik ook niet zo op.
Als ik hier mn gal zou MOGEN spuien over een mod of een gebruiker dan wist ik niet eens wie en zou ik het nog niet doen. Ik heb nml. niets met niemand ook niet omdat ik het niet eens was met een mod. Maar mij is is daardoor wel duidelijk geworden en mede door ervaringen van anderen dat het gewoon niet klopt wat ze doen soms. Precies zoals al zoveel maal herhaald is, er word niet 1 lijn getrokken, er wordt met twee maten gemeten, en het alles oplossende motto voor ieder probleem is het gezegde: waar twee vechten hebben twee schuld.....sind wanneer leven we volgens gezegdes?
Ik heb al eens de indruk gekregen dat sommige mensen de hand boven het hoofd word gehouden.....een ander komt er namelijk nooit mee weg met wat die allemaal typen hier op bokt.....
Perrokai schreef:We delen misschien niet dezelfde mening of hebben misschien niet hetzelfde gevoel ergens bij maar dat maakt geen van ons tweeen minder intelligent of een slecht mens. Jammer dat niet meerderen er zo een beetje over na kunnen denken.
Chiqa schreef:Nou ik ben iig blij dat ik er met jou over heb kunnen praten op een positieve manier,
en net wat je zegt iedereen heeft recht op zijn mening
Nadya schreef:Maar als jullie daarvan overtuigd zijn, wat doe je dan nog op bokt?
Gewoon even een vraag, hoor.