Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
madrieka schreef:ik heb toch ook maar een keertje gebeld....![]()
BartVB schreef:De huidige stand:
Paypal: 14,69
Telefoon: 143,-
Banners: 220,-
Bank: 415,- (laatste op 27-10)
Dat is dus een totaal van 792,69Impressive
BartVB schreef:Ik vind dat de mods al meer dan genoeg doen
BartVB schreef:Ik vind dat de mods al meer dan genoeg doen
BartVB schreef:De huidige stand:
erleyne schreef:Als ik vanavond mijn mobiel heb opgeladen ( staat al drie weken uit) ga ik even flink bellen. Ik heb bij Orange onbeperkt meenemen van mijn beltegoed in mijn abbo, maar maak het nooit op. Er staat nu dus bijna 100 euro geparkeerd op dat aboonement en dat krijg ik nooit meer op voor het afloopt ( ga over op prepaid ). Dus daar gaat wel het eea van naar bokt ( ook nog wat voor andere goede doelen, die ik ook belangrijk vind ). Dat wordt wat afbellen vanavond
luxje schreef:BartVB schreef:De huidige stand:
de mensen achter het 0909 nr ook heel blij: die hebben dan al 42,90 verdiend
hadden jullie dit geld "gewoon" per bank overgemaakt, dan was de "winst" voor de bank slechts 21,45 geweest en wellicht nog veel lager, omdat er per overschrijving maar 1x 0,15 afgaat naar de bank en er een heleboel mensen meerdere keren hebben gebeld, die per keer dus 0,30 doneren naar het 0909 nr.erleyne schreef:Als ik vanavond mijn mobiel heb opgeladen ( staat al drie weken uit) ga ik even flink bellen. Ik heb bij Orange onbeperkt meenemen van mijn beltegoed in mijn abbo, maar maak het nooit op. Er staat nu dus bijna 100 euro geparkeerd op dat aboonement en dat krijg ik nooit meer op voor het afloopt ( ga over op prepaid ). Dus daar gaat wel het eea van naar bokt ( ook nog wat voor andere goede doelen, die ik ook belangrijk vind ). Dat wordt wat afbellen vanavond
bellen naar een betaald 0909 servicenummer valt buiten je abbo!!