Als ik een bepaald topic in de HK lees (Ibbel weet wel welke), heb ik meer het idee dat SP zijn gedrag al een tijdje negatief opviel bij bepaalde moddie's en ze nu eindelijk weer een stok hebben gevonden...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tyrza schreef:OK, dan even een duidelijke, algemene vraag:
WANNEER is een opmerking dusdanig kwetsend of opruiend dat dit een OW waard is??
Ibbel schreef:De OW van SP is niet door mij gegeven, maar de reden was 'negeren mod aanwijzing' níet de inhoud van de post as such.
Ibbel schreef:Ibbel schreef:De OW van SP is niet door mij gegeven, maar de reden was 'negeren mod aanwijzing' níet de inhoud van de post as such.
Ann schreef:Ik ook, wat na tig keer overlezen kan ik er echt niets kwetsends in vinden![]()
Als ik een bepaald topic in de HK lees (Ibbel weet wel welke), heb ik meer het idee dat SP zijn gedrag al een tijdje negatief opviel bij bepaalde moddie's en ze nu eindelijk weer een stok hebben gevonden...
Ann schreef:Ik ook, wat na tig keer overlezen kan ik er echt niets kwetsends in vinden![]()
terorita schreef:
dat denk ik inderdaad ook, en dat is bij meerdere personen zo
Ibbel schreef:Wij grijpen niet in op willekeurig welke opmerking die wie dan ook 'rottig z'n strot uitkomt' (citaat Wim Sonneveld). Daar hebben we ook geen tijd voor. Wij grijpen pas in als zo'n opmerking door de andere in het topic aanwezige bokkers al dan niet op de juiste waarde wordt geschat en van repliek wordt gediend. Maw, wij grijpen in, als ook ánderen een opmerking als onbillijk ervaren.
Daarnaast grijpen we in als, ondanks een verzoek van onze kant, er gewoon niet geluisterd wordt.
Ann schreef:Ik vind het jammer dat er (nog?) geen reacties van andere moddie's komen. Dit geeft een beetje het gevoel van niet serieus te worden genomen. Terwijl er veel users zijn die vallen over deze manier van beleid voeren. Aan de andere kant geeft dit topic weer zo'n déjà vu gevoel waarvan we allemaal wel weten hoe het gaat aflopen (slotje zonder concrete antwoorden).
jeanie schreef:SuperPepeijn schreef:Wat doet die gekke slimmerik uberhaupt hier, weet die wel waar het over gaat? En waarom zie ik hem nooit in andere topics?
Volgens mij gaat het over deze opmerking maar om daarom iemand een ban van 3 mnd te geven.
Ibbel schreef:NoaC schreef:De een krijgt 1 maand en de ander 3?
Lees even terug, de reden hiervoor is uitgelegd. Heeft trouwens ook in een BBB gestaan. Speciale behandeling na terugkeer na permaban.
Mickey schreef:Zo kan er bijvoorbeeld pas een Officiële Waarschuwing naar een gebruiker gestuurd worden als een van de hoofdmods daar toestemming voor heeft gegeven. Dit om er voor te zorgen dat een moderator nooit alleen OW's kan uitdelen en het altijd in samenspraak met andere teamleden gebeurt. Ook een hoofdmod kan en zal in principe geen OW in zijn of haar eentje uitdelen, maar hierover eerst met de andere (hoofd)mods van gedachten wisselen.
Ibbel schreef:1) bokt is geen democratie. Ik heb het al vaker gezegd, en het staat ook zo in de regels: je bent uitgenodigd in het prive domein van iemand anders, en die bepaalt de regels. Als dat betekent dat iedereen een paarse staart moet dragen, en kukeleku moet roepen, dan is dat zo.
En zelfs in een democratie werkt het niet zo dat als 20 medeweggebruikers zeggen, die bon voor door rood rijden was niet terecht, ze had een paardentrailer erachter en kon niet op tijd stoppen, dan blijft die bon gewoon staan.
terorita schreef:bij wie moet je dan zijn om bezwaar te maken tegen je OW of ban
terorita schreef:bij wie moet je dan zijn om bezwaar te maken tegen je OW of ban
Desiree schreef:terorita schreef:bij wie moet je dan zijn om bezwaar te maken tegen je OW of ban
Niet met degene die jou die ow gegeven heeft, want die is geeft niet thuis en dat is mijn ervaring.
terorita schreef:door_ schreef:
Ik stel voor dat mods, als ze bij een bepaalde opmerking een vraag hebben, eerst even na vragen aan degene die het typt wat de bedoeling ervan is...
Zo laat je weten dat je erbovenop zit, maar hoef je niet meteen met onnodige slotjes en dergelijke te gaan gooien....
hellemaal mee eens zo komt een OW/Ban niet uit de lucht vallen en slaat in bij de betrokenen
KiWiKo schreef:ik vind SP zijn posts niet ow waardig....... maar dat kan ook komen omdat ik ondertussen een hele dikke bokthuid gekregen heb![]()