Overigens is bij Snel Antwoorden het al veranderd in "Voorbeeld" en "Plaatsen" inplaats van "Preview" and "Submit"
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sieltjuh schreef:taffy schreef:ik heb al meer dan 100 berichten gekregen van het onderwerp:
mijn bitloze hoofdstel
als ik dan klik op dat ik over dat onderwerp geen mail meer wil ontvangen staat er pagina kan niet worden gegeven
zoekfunctie doet het niet en als ik wat plaatst staat het er 3x
nu zit mijn mailbox elke keer vol
Vaag, ik kríjg niet eens mail
A_lette schreef:staat geloof ik al in het lijstje op blz 22....
geluksvogel schreef:voorpagina doet het weernu alles in het nederlands en je eigen berichten kunnen bekijken en dan ben ik tevreden voor vandaag
geluksvogel schreef:voorpagina doet het weer![]()
NieneWiep schreef:geluksvogel schreef:voorpagina doet het weer![]()
Voorpagina doet het helemaal niet bij mij?
NieneWiep schreef:geluksvogel schreef:voorpagina doet het weer![]()
Voorpagina doet het helemaal niet bij mij?
Urielle schreef:Wanneer ik op het User Control Panel klik, krijg ik vaak dat heel Bokt eruit schiet? (of is het toeval en schiet Bokt er gewoon uberhaupt steeds uit?)
Boemba schreef:vieuw anserspost/ vieuw active post / berrichten van waar bekende op hebben gereageerd werken niet geeft aan zoekfuntie uitgeschakeld,
wordt het engelstalige nog verranderd ben namelijk 100 % nederlander en ben niet goed in in het engels ben blij dat de eigen berrichten weer terug zijn lettertype vind ik wel goed en ook de verrandering van de quote vind ik overzichtelijker de post repley werkt langzaamer (reageerd niet gelijk) ben er nog niet uit hoe de save knop werkt van de post replay maar dat kan ook wel makkelijk zijn maar ja engels talig dus daar kom ik nog niet uit
neem aan dat er nu nog flink aan gewerkt wordt dus wacht geduldig af
bij eigenberichten staat er overal een zwart puntje teken dat er niemand op gereageerd heeft klopt niet helemaal want deze topic gaat erg hard maar geeft aan dat er niets is verranderd