Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faas schreef:petraaken schreef:snap ik best Wmijn, maar dan kon er wel eens iemand anders waarnemen voor Bartje. Een bedrijf valt ook niet op zijn neus als de baas er eens niet is. DAt bart nu alle aandacht aan zijn studies wilt geven snap ik ook. Het is alleen de manier waarop alles gebeurde dat ons tegen het hoofd stoot. Bartje succes met je afstuderen.
Ook al studeert Bart. Hij zou, al is het maar symbolisch, gewoon beheerder moeten blijven. We hebben het wel aan hem te danken dat we via bokt met elkaar kennis en gezelligheid kunnen uitwisselen.
Ann schreef:Netje schreef:...
Ik ben non niet zo lang op Bokt. Het interesseert me helemaal geen BAL wie er beheerder is of moderator of wat dan ook. Lees dit topic en je ziet wel dat er flink wat stemmingmakers op Bokt zitten (kijk maar ff snel wie er het meest gepost hebben in dit topic). Wat een gezeur allemaal.
Er is een handjevol van de ruim 30000 gebruikers die zich over dit onderwerp druk maken en de rest wil gewoon gezellig Bokken. Altijd dat negatieve gedoe hier
(ik ga weer gezellig naar Dressuuronline.nl daar heb je dit soort gemekker niet).
Ga je toch lekker weg![]()
De mensen die zich zo druk maken zijn voor het merendeel al jaren op Bokt te vinden en hebben er schijnbaar meer binding mee dan jij hebt.
Wie ben jij om te bepalen dat zij mekkeren
manzano schreef:Ik moet naar stal, maar dat lukt zo niet mensen.
mobick schreef:farbenfroh was toch een april grap.... zal dit allemaal een grap zijn?
Ik vind het te gek voor woorden.....BAAAAAARTTTT!!!!!!!!!!!!! terugkomen nu!
Prima schreef:Prima schreef:[
Mijn idee! Bart niet zo een slappe houding indeze. Pak die handdoek weer op, die je in de ring hebt gegooid!
[/quote]
Volgens mij is de studie niet de reden van het vertrek van Bart maar de ideeen van de nieuwe sponsor... volgens mij wringt daar de schoen... of uhh hoefijzer.
MargaV schreef:Ik denk dat er hier een aantal accounts misbruikt worden. Vervelend. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.
Faas schreef:Hey bart is weer beheerder
manzano schreef:Ik moet naar stal, maar dat lukt zo niet mensen.
manzano schreef:En Ellende is Mod
appelflap!!!Tis een grap
CGJ12 schreef:Faas schreef:Hey bart is weer beheerder
Gaat vlot hier...........