Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:47% blauw hier![]()
Volgens mij ga ik het maar liefkozend 'boktblauw' noemen, het voelt hier als een soort camouflage kleurtje.
Ruitje hou je nu nog wel van mij? Ik wel van jouw topics namelijk
Melzazu schreef:Gelukkig zijn er ook mensen met veel blauw of geel zeg. Anders werd het gegarandeerd ruzie met al die “rooien”![]()
Ik kan andere kleuren enorm waarderen. Soms snap je ze eerst even niet maar ik kan ook jaloers zijn dat ik dus niet zo heel erg blauw ben bijvoorbeeld.
Melzazu schreef:Hoe rood wil je het hebben whaha maar dat kwam ook echt niet als een verrassing.
Ik had ooit al eens iets met DISC gedaan maar was al langer geleden.
Ook de beschrijving kan ik me heel goed in vinden.
[ [url=m/DoGXWe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wmzj8w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vinden jullie me nu nog wel leuk?
pien_2010 schreef:DP En toch ben je minder geworden hoor, denk ik, door ook je openheid dat je een felle bent en de discussie graag aangaat. Mij schrik je bv niet af!
Door jouw aanwezigheid krijgen discussies fleur en wat pit. Ik vind dat wel leuk, want jij bent niet haatdragend of gemeen.
Dat vind ik hoor. Zo heb ik je nog nooit gezien, zelfs niet als je er met gestrekt been ingaat.
Dus ik denk dat je te negatief bent over jezelf waarbij beheerder zijn waarschijnlijk net iets te veel van het goede zou zijn.
Het is niet off topic eerder iets van Bokt building. Gebruikers die uitwisselen want we kunnen van elkaar leren en elkaar beter begrijpen hierdoor.
ruitje schreef:Dat vind ik ook het mooie van de kleuren, ze hebben allemaal iets moois. In een ideale omgeving heb je ze allemaal, alle kleuren.
Elke kleur praat ook anders of heeft wat anders nodig. Wil je wat voor elkaar krijgen bij:
Rood: Ik weet dat je druk bent, ik heb 5 minuten van je tijd nodig voor advies.
Geel: Ga je mee naar dit nieuwe koffietentje om de hoek? Ff sparren!
Groen: Hoe was je weekend? Ah Fijn... Ik heb echt jouw hulp nodig bij dit probleem, zodat we er samen uitkomen...
Blauw: Ik stuur je dit mailtje zodat je er even over na kunt denken, hoor graag van je.
Zwart wit he![]()
Maar je ziet het hier op Bokt ook, de directe reageerders, de uitpluizers, de het moet gezellig zijnders etc
Maar misschien gaat dit offtopic
prompter schreef:Leuk dat het zo'n gezellig topic is geworden, maar mijn blauwe analytische aard zou graag weer terug gaan naar de oorspronkelijke opening.
Er verdwijnen gewaardeerde Bökkers, en het idee leeft dat dit komt omdat ze het gevoel hebben onder een vergrootglas te liggen, en dat anderen weg komen met naar gedrag. Klopt dit en zo ja, is er wat aan te doen?
DuoPenotti schreef:haha, dat zeg je nu ja Mars...dan niet meer![]()
meer betrokken zal ik zeker zijn, maar of dat de manier is??