LadyMadonna schreef:Ik snap echt niet dat mensen bokt kennelijk zó belangrijk vinden dat ze dergelijke pb's rond gaan sturen
Gezien de hoeveelheid van reacties gebeurd het regelmatig.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Ik zou het prima vinden indien die regel ingevoerd wordt maar dan wel met de kanttekening dat reeds verzonden en ontvangen PB's verwijderd worden van de server indien de gebruiker dat wenst gezien die verzonden zijn voor die regel.
En nee, het betreft geen scheldPB's die ik verwijderd wil want als ik iemand iets te zeggen heb doe ik dat op het forum, niet via PB. Maar PBs van bokkers met privé info waarvan ik me kan voorstellen dat ze die niet zomaar "ter inkijk" willen hebben.
Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden naar welke bokker zo graag PB't.
Ceffyl schreef:Ik lees vooral mee, maar kom hier nu toch even binnenvallen wat betreft het met elkaar omgaan op Bokt, ik lees net een topic waarin iemand iets heel normaals vraagt. Een Bokker die ik vaker met nare berichten zie voorbijkomen komt direct met gestrekt been het topic binnen om de TS aan te vallen. Er zit nota bene een mod in het topic mee te praten en die spreekt deze persoon er gewoon niet op aan. En deze persoon valt mij vaker negatief op, want ze zit altijd iedereen vreselijk af te katten en reageert heel vuil wanneer zij kritiek krijgt. Maar niemand die haar erop aanspreekt. De mod gaat met een heel normaal berichtje eronder verder. Ik heb getemd in dat topic, maar als ik haar naam zie dat weet ik gewoon dat het een rot topic wordt met moddergooien. Zulke mensen zouden van mij echt strenger behandeld moeten worden, want ze verzieken het zó voor de rest.
Giolli schreef:Intussen heeft [***] ontslag genomen bij haar betaalde baan omdat ze 24/7 op Bokt online moet zijn inmiddels want crisisberaad.![]()
Prioriteiten!
Marie_Anne schreef:Hier ook (wel al een hele tijd geleden) een zieke pb van iemand gehad die nu in dit topic heel actief schaamteloos schijnheilig loopt te doen. Ik weet dat zij vaker dit soort pb's heeft verstuurd, dus misschien is het wel dezelfde. De mods moeten daar wel van op de hoogte zijn volgens mij.
[***] schreef:Giolli schreef:Intussen heeft [***] ontslag genomen bij haar betaalde baan omdat ze 24/7 op Bokt online moet zijn inmiddels want crisisberaad.![]()
Prioriteiten!
Scheelt dat ik werkloos benIk zie een carrière voor me
![]()
Verwaarlozing/mishandeling is niet toegestaan voor zover ik weet wordt daar ook zeker op gemod. Is er iets gemist door een mod, tem het bericht dan zeker! Ben je het niet eens met dat het er nog staat of wat dan ook, ga zeker met een mod in overleg daaroverSoms zie jij dingen die wij niet zien!
Wet omzeilen is niet de bedoelingIk heb ook wel eens uren gegoogeld en overlegt met mijn collega's omdat ik niet zeker wist of iets toegestaan was, dus graag melden
Wanneer een gebruiker zich misdraagt of dingen doet die niet door de beugel kunnen, PB dan een mod of tem de berichten waar deze gebruiker dat doet. Uitleg geven bij de tem is altijd zeer welkom![]()
We willen graag in dialoog gaan! Soms hebben wij niet een compleet beeld van wat men doet.
Hier zijn we ons nu trouwens heel bewust van geworden mede door dit topic, dus nogmaals, graag melden
fohadie schreef:En nog een vraag, klopt het dat je Mods niet op de foei kan zetten?
Giolli schreef:Daarnaast moet je je misschien ook afvragen, hoeveel van de ruim 300.000 gebruikers zijn daadwerkelijk ontevreden over de manier op Bokt zoals dat nu gaat met betreffende onderwerpen (hoeveel zijn er überhaupt actief) want vaak in dit soort topics zie je dezelfde mensen die actief zijn op Bokt en dit subforum, maar laat dat misschien om 200 mensen zijn. Pfoeh, ik weet niet of je daar hele regels voor kunt veranderen.
![]()
(Ik noem maar wat van cijfers)
Citaat:Dat klopt, maar ik vind het dan niet gek dat de mod er verder niks aan doet. Kan het trouwens niet op de een of andere manier duidelijk gemaakt worden dat een mod dan niet als mod reageert? Ik weet niet hoe het technisch zit, maar dat de mod in dat specifieke topic dan niet groen is, maar gewoon zwart bijvoorbeeld. Of een extra regeltje text onder de naam. Ik zie soms ook dat de scheiding tussen mod en mod-als-gebruiker niet helemaal duidelijk is en dat een mod soms toch probeert te modden als hij/zij als gewone gebruiker reageert.