Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ailill schreef:Ik voel me hier echt totaal geen slachtoffer. Maar jij hebt blijkbaar het beeld van bepaalde mensen dat ze geen leven hebben/zeer triest in het leven staan/de ellende van een ander nodig hebben/dit bij anderen zoeken ter bevestiging?
Tja, als je het echt zo ziet, dan kan ik gaan banketstaaf als Brugman. Dan ga/wil je het niet anders zien.
Maar zolang je niet naar jezelf durft te kijken, hoop ik dat Bokt je berichten met een hele grote korrel zout neemt.
luxx schreef:Ailill schreef:Ik voel me hier echt totaal geen slachtoffer. Maar jij hebt blijkbaar het beeld van bepaalde mensen dat ze geen leven hebben/zeer triest in het leven staan/de ellende van een ander nodig hebben/dit bij anderen zoeken ter bevestiging?
Tja, als je het echt zo ziet, dan kan ik gaan banketstaaf als Brugman. Dan ga/wil je het niet anders zien.
Maar zolang je niet naar jezelf durft te kijken, hoop ik dat Bokt je berichten met een hele grote korrel zout neemt.
Dat heb ik allemaal niet gezegd maar in mijn bericht lezen dat ik denk dat mensen geen leven hebben is wel in de slachtoffer rol kruipen, just saying. Ik zeg dat jij een trol bent, of in ieder geval ik ervaar jouw gedrag als trollen, zoals ook omschreven op de Wikipedia, en in de link die Shadow eerder aanhaalde
luxx schreef:Alle trollen zullen mij gaan beschuldigingen van trol zijn, that's a given. Maar Dat ben ik niet. Past ook niet bij mij, heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Ik heb een sterk gevoel voor rechtvaardigheid, daarom heb ik een probleem met trollen. En daarom moet ik blijkbaar op de bres
luxx schreef:Ho ho, ik vraag iets. Blijkbaar lees ik het verkeerd, dat heeft toch niets met een slachtoffer rol te maken? Je zei eerder namelijk wel uitspraken die lijken te kloppen met mijn eerdere bericht, maar blijkbaar klopt dat ook niet?Ailill schreef:Ik voel me hier echt totaal geen slachtoffer. Maar jij hebt blijkbaar het beeld van bepaalde mensen dat ze geen leven hebben/zeer triest in het leven staan/de ellende van een ander nodig hebben/dit bij anderen zoeken ter bevestiging?
Dat heb ik allemaal niet gezegd maar in mijn bericht lezen dat ik denk dat mensen geen leven hebben is wel in de slachtoffer rol kruipen, just saying. Ik zeg dat jij een trol bent, of in ieder geval ik ervaar jouw gedrag als trollen, zoals ook omschreven op de Wikipedia, en in de link die Shadow eerder aanhaalde
fransje23 schreef:Je mag kritisch zijn op Bokt alleen wordt het je niet altijd in dank afgenomen.
Overigens is het schijnbaar nog wel afhankelijk van de "bekendheid" en voorgeschiedenis van ts-ers. Sommige mensen mogen met kritiek om de oren geslagen en bij andere mensen is iedere opmerking die ook maar enigzins kritisch kan worden gelezen al teveel.
Shadow0 schreef:Nou ja, eerder waren mijn berichten toch niet hoe je ze graag zou zien en nu zijn ze opeens sportief? The point of no return is misschien mijn persoonlijke mening.Ailill, ik snap echt niet waar je het over hebt met het uitlokken / groot probleem? Ik heb mijn reacties teruggelezen en ik kan echt niets raars vinden. Ik snap ook echt niet waar je het point of no return vandaan haalt?
Wat betreft het wijzen naar anderen, het bij name noemen van mensen die naar jou inzicht niet genoeg zelfreflectie tonen is toch ook het wijzen naar anderen?
(En wat je laatste punt: nee. Ik geloof niet dat het mijn taak in het leven is om geen weerstand op te roepen. Ook heb ik meestal goede redenen om feiten ook daadwerkelijk als feiten te stellen. Het idee dat alles maar een mening is, en dat al die meningen gelijkwaardig zijn of ze nou aansluiten bij de bekende feiten of niet, zal ik nog wel even bestrijden. Ik zou verder niet weten waarom jij zou bepalen hoe mijn reacties zouden 'hoeven' te zijn?)
Shaggy09 schreef:Kijk en dit is dan weer zo'n uitspraak die, heel eerlijk, de afgelopen 24 uur meermaals door mijn hoofd is gegaan. Maar die je dus NIET moet plaatsen.Je gaat wel lekker hé? Noem je Ailil een trol maar kijk zelf eens in de spiegel zeg. En dat moet dan een volwassen vrouw van 52 zijn.
luxx schreef:Dit is totaal niet om zielig te doen, maar als mensen iets over mij zeggen is het een extreem sterk reachtvaardigheidsgevoel. Al zul je dit waarschijnlijk never nooit niet gaan geloven, maar ik kan heel slecht tegen onrecht. Ik noem het zelf altijd het Robin-Hood Syndroom, het opnemen voor de zwakkeren.Alle trollen zullen mij gaan beschuldigingen van trol zijn, that's a given. Maar dat ben ik niet. Past ook niet bij mij, heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Ik heb een sterk gevoel voor rechtvaardigheid, daarom heb ik een probleem met trollen. En daarom moet ik blijkbaar op de bres
Ailill schreef:Shaggy09 schreef:Kijk en dit is dan weer zo'n uitspraak die, heel eerlijk, de afgelopen 24 uur meermaals door mijn hoofd is gegaan. Maar die je dus NIET moet plaatsen.Je gaat wel lekker hé? Noem je Ailil een trol maar kijk zelf eens in de spiegel zeg. En dat moet dan een volwassen vrouw van 52 zijn.
luxx schreef:Alle trollen zullen mij gaan beschuldigingen van trol zijn, that's a given. Maar dat ben ik niet. Past ook niet bij mij, heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Ik heb een sterk gevoel voor rechtvaardigheid, daarom heb ik een probleem met trollen. En daarom moet ik blijkbaar op de bres
bigone schreef:Ik vind het grote onzin om te denken dat de ene bokker meer privileges van Bokt krijgt dan de andere. Of je nu net of tien jaar op bokt zit, wanneer je als bokker flink over de schreef gaat word je daar op aangesproken of tijdelijk/voor altijd geband wanneer praten niet helpt. Is het niet zo dat sommige bokkers zich juist verheven voelen boven anderen door welke reden dan ook en juist totaal niet met kritische opmerkingen om kunnen gaan?? Dat lijkt mij een veel logischere verklaring dan de boktelite te bedenken.
Mars schreef:@pien ik bedoel inbreng van mods/beheer naar aanleiding van het onderwerp van dit topic. Niet om hier politie te komen spelen.
In mijn modtijd werd er nav FZ topic altijd overleg gevoerd onder mods/beheer oa over de aangedragen vragen of inbreng en kwam daar dan vanuit t team een reactie. Dat bedoelde ik daarmee.