Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosje01 schreef:Oehh ik wil ook een donut![]()
Ging vorig jaar het after party topic ook niet steeds over eten?
goldenarrow schreef:Jullie lezen niet goed, ik zei dat we toch nog geen grap hadden dit jaar? Dus ook geen hints.
Alle reacties van de mods schreef:[***]: Wij zijn enorm blij met de topics over 1 april, goede herinnering
Lous: Jullie zijn heel leuk dames. Blijf dat vooral
Ik heb inderdaad even wat verwijderd, net de verkeerde bewoording gepakt. (Vreemd, waarom reacties verwijderen in zo'n topic?)
Lous: Kennelijk word alles wat we zeggen meteen met "de grap" gelinkt.
Vorig jaar waren idd mooie herinneringen..
Lous: Dat mogen jullie uiteraard denken.
Mooie datum toch 1 april. Het begin van de eerste volle maand van het voorjaar.
Murosh: Op 1 april... is het een dag lang stil?
Dreamy: Misschien wel stil, maar zeker niet afwezig...
goldenarrow: Ik wil wel hints geven, maar zo lang wij nog niks hebben is dat een beetje lastig
Murosh: Wie is de.... MOL??
Murosh:
1
1x4
4x4
16
goldenarrow: Vinden jullie het niet ook zulk vies weer?
Dreamy: Lekker op dreef hoor!
goldenarrow: Ik ben niet verdachtToch?
Laaaaaaaaaange stilte
goldenarrow: Jullie lezen niet goed, ik zei dat we toch nog geen grap hadden dit jaar? Dus ook geen hints.
goldenarrow schreef:Jullie lezen niet goed, ik zei dat we toch nog geen grap hadden dit jaar? Dus ook geen hints.
Lonneke2001 schreef:goldenarrow schreef:Jullie lezen niet goed, ik zei dat we toch nog geen grap hadden dit jaar? Dus ook geen hints.
Hints is een spel waarbij niet gesproken mag worden. Hierbij moet iemand aan de rest van zijn of haar team duidelijk maken welk woord of welke woordencombinatie hij of zij uitbeeldt, zonder erbij te spreken. Om het spel enigszins werkbaar te houden zijn er inmiddels algemene gebaren ontstaan om het begrip uit te beelden. Zo kan de uitbeelder eerst met het aangeven van de categorie (televisie, toneel, muziek, sport enz.) beginnen, vervolgens het aantal woorden door evenzoveel vingers in de lucht te steken. Indien de uit te beelden opdracht uit meerdere woorden bestaat, geeft de uitbeelder vervolgens aan met welk woord deze begint om het uit te beelden door het overeenkomend aantal vingers in de lucht te steken
De modjes spelen duidelijk het spel hints met onsGeen grap, maar wel spelletjes!
Siesjuh schreef:Lonneke2001 schreef:Hints is een spel waarbij niet gesproken mag worden. Hierbij moet iemand aan de rest van zijn of haar team duidelijk maken welk woord of welke woordencombinatie hij of zij uitbeeldt, zonder erbij te spreken. Om het spel enigszins werkbaar te houden zijn er inmiddels algemene gebaren ontstaan om het begrip uit te beelden. Zo kan de uitbeelder eerst met het aangeven van de categorie (televisie, toneel, muziek, sport enz.) beginnen, vervolgens het aantal woorden door evenzoveel vingers in de lucht te steken. Indien de uit te beelden opdracht uit meerdere woorden bestaat, geeft de uitbeelder vervolgens aan met welk woord deze begint om het uit te beelden door het overeenkomend aantal vingers in de lucht te steken
De modjes spelen duidelijk het spel hints met onsGeen grap, maar wel spelletjes!