Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AafkeB schreef:_San87_ schreef:Exact. Dus wat is je punt met aangeven dat de site niet beveiligd is?
Dat uitgerekend deze persoon dit meld via een topic en de boel hier op stelten zet (gezien alle reacties) terwijl ze haar eigen site totaal niet beveiligd heeft.
Los van het feit dat ze voor de volle 100% gelijk heeft... (ze had dit eerst beter via pm kunnen doen)
Brainless schreef:@Sees
Bewust wegshoppen is geen onschuldig foutje.
Daarnaast is de oplossing heel simpel; laat het logo gewoon staan.
Bizzybijtje schreef:Brainless schreef:@Sees
Bewust wegshoppen is geen onschuldig foutje.
Daarnaast is de oplossing heel simpel; laat het logo gewoon staan.
OEPS. Nu start ik zomaar Photoshop op.
OEPS nu ga ik per ongeluk over de foto die ik net van Bokt gekopieerd heb met mijn gum.
Aah nee nu zet ik hem op de voorpagina.. Wat ben ik toch klunzig bezig.
Bizzybijtje schreef:Het is juridisch gewoon niet correct. Als dat foutje op een klein forum gemaakt wordt met een paar leden is het misschien nog te overzien, maar gezien het formaat van Bokt.nl vind ik dat het beheer wel iets meer rekening kan houden met wat er in de wet staat.
Sees schreef:Bizzybijtje, wat een onzin.
Ik zou als ik Bokt was, het hele uitgelicht dan maar afschaffen, dan heb je dit gezeur ook niet meer...
Anoniem schreef:Sees schreef:Bizzybijtje, wat een onzin.
Ik zou als ik Bokt was, het hele uitgelicht dan maar afschaffen, dan heb je dit gezeur ook niet meer...
Beter heel bokt opdoeken danWant er is altijd wel iets te zeuren, en er worden altijd wel fouten gemaakt. Want dat is simpelweg menselijk.
Of bokt huurt een jurist en een communicatie expert in, zodat alles perfect gecontroleerd word voor er gehandeld word. Maar dan kan het forum niet gratis blijven
Bizzybijtje schreef:Anoniem schreef:
Beter heel bokt opdoeken danWant er is altijd wel iets te zeuren, en er worden altijd wel fouten gemaakt. Want dat is simpelweg menselijk.
Of bokt huurt een jurist en een communicatie expert in, zodat alles perfect gecontroleerd word voor er gehandeld word. Maar dan kan het forum niet gratis blijven
En er is ook altijd wat te overdrijven en uit zijn verband te trekken als je geen fatsoenlijke argumenten op kunt brengen.
Wat ik bedoel is dat het algemeen bekend is dat er een auteursrecht bestaat. Dat een kind van 12 zo'n fout maakt, oké. Het beheer van een forum met bijna een kwart miljoen gebruikers.... Dan wordt het in mijn ogen een ander verhaal. Ik lig er absoluut niet wakker (het zal me werkelijk een worst wezen) van maar vind het gewoon niet netjes dat er zo slordig mee omgegaan wordt. Er hoeft maar één fotograaf te zijn die hier problemen van gaat maken en Bokt zou nog wel eens de juridische gevolgen ervan kunnen meemaken.
Sees schreef:BB, als je niet wéét dat iets niet mag is het nogal wiedes dat je het wetboek er niet van tevoren op naslaat.
Ik vind het goed dat TS heeft aangegeven het niet oké te vinden dat het logo was weggeshopt (al had dat van mij ook via een PB gemogen) maar de discussie die daarna is ontstaan en voornamelijk al het juridische geleuter, gaat wat mij betreft véél te ver
.
Of wat Nini-roosje zegt inderdaad.