Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Narnia schreef:Ik ben geboren in Apestad (IJsselstein; in carnaval apestad, wat mij in carnavalstijd maakt tot een apeluier)
Ik heb negen jaar gewoond in Overijssel en de rest van mijn leven in Friesland!
Behoor ik dan tot jouw doelgroep!?
gummie schreef:Ah zoPreventie dus eigenlijk? Maar staat er in het Boktbeleid dan niet omschreven wat wel en wat niet is toegestaan en welke sanctie daarop rust?
Waar ik wel moeite mee heb, is het geven van waarschuwingen voor woorden die worden geinterpreteerd als zijnde discriminerend oid, terwijl uit de context kan worden afgeleid dat die dat niet zijn. Er wordt vervolgens niet gevraagd naar de betekenis ervan, er wordt gewoon ten onrechte uitgegaan van verkeerde bedoelingen.
Daar heb ik moeite mee. Ik zou het dan logischer vinden als ofwel goed gelezen wordt, ofwel gevraagd wordt naar de betekenis ervan. Dan voorkom je allereerst dat iemand ten onrechte een waarschuwing krijgt en ten tweede dat die persoon zich door de onterechte beschuldiging en het daarmee gepaard gaande gevoel van onrecht en onmacht gaat ergeren aan de werkwijze van mods (om het maar even heel dramatisch uit te drukken :-D)
Electra63 schreef:Verder hebben wij dit topic nu wel genoeg omhoog geschopt en onder de aandacht van het Team gebracht, speciaal voor die mijnheer met die lange moeilijke naam. Ik kan het ook altijd veel beter vinden met mannen
Doma_clasica schreef:Als je zo close bent met HP heb je vast bokt niet nodig om met hem in contact te komen. Dan vinden jullie elkaar vast wel ergens anders op het i-net.
Papagroom, aan jou de vraag welke transparantie jij mist w.b. HP zijn ban. Want jij geeft zelf aan dat zijn ban de druppel voor je was en de reden om dit topic aan te maken.
Kadankovitch schreef:Bovendien vraag ik mij af of de leden van het moderatoren team of in latere instantie de bezwarencommissie en speciale opleiding hebben gevolgd waardoor zij beter gekwalificeerd zouden zijn om de juiste waarde en strekking van humor in te schatten?
Bandida schreef:Kadankovitch schreef:Bovendien vraag ik mij af of de leden van het moderatoren team of in latere instantie de bezwarencommissie en speciale opleiding hebben gevolgd waardoor zij beter gekwalificeerd zouden zijn om de juiste waarde en strekking van humor in te schatten?
Je hebt het op de duur wel wel nodig om dit nog te volgen. Het gaat dus blijkbaar toch wel voornamelijk om de ban van deze HP en de ontevredenheid daarover bij zijn kompanen?
Misschien toch niet zo nuttig deze discussie
russel schreef:Tja Ann als ex moddie kan je zo een antwoord verwachten en zo is mijn post weer als een waarheid als een koe
Kadankovitch schreef:Electra63 schreef:Verder hebben wij dit topic nu wel genoeg omhoog geschopt en onder de aandacht van het Team gebracht, speciaal voor die mijnheer met die lange moeilijke naam. Ik kan het ook altijd veel beter vinden met mannen
Wordt ik geroepen??? Mijn naam is niet moeilijk!!!!! Het is Russisch (of zoiets) En ik wordt er zeer verdrietig van als er greapjes worden gemaakt over het lievelingspaard van mijn grootvader![]()
Duidelijk is dat humor moet kunnen, Misschien niet alle humor, maar wel de meeste. Bovendien vraag ik mij af of de leden van het moderatoren team of in latere instantie de bezwarencommissie en speciale opleiding hebben gevolgd waardoor zij beter gekwalificeerd zouden zijn om de juiste waarde en strekking van humor in te schatten? De vraag stellen, is 'm beantwoorden.
Ik hang de opvatting aan dat er zo min mogelijk ingegrepen moet worden. Humor is juist noodzakelijk op een forum. En zaken moeten transparant zijn om uitgesproken te kunnen worden, anders blijft het doorzeuren. (meen beide punten van Knollentuin)
Zo kreeg ik o.a. een ban omdat ik Holy Pope met Heilige Vader aansprak. Iemand die een humoristische pseudoniem aanneemt, zou beledigd zijn omdat ik hem, volgens kerkelijk recht, met zijne officiële titel aanspreek???Bovendien zoals ookPapagroom vindt, zou Holy Pope de eerste en de enige moeten zijn die daar bezwaar tegen maakt, hij is door mij aangesproken.
Eerder had ik mogen verwachten dat men vanuit Bokt het gebruik van deze naam zou verbieden. Ik weet zeker dat als iemand een pseudoniem zou aannemen die aanhangers van de Islam eventueel zou kunnen beledigen, de leiding van Bokt razendsnel zou hebben ingegrepen.
Nee, ik heb weinig vertrouwingen in het inschattingsvermogen van het Bokt-team m.b.t. wat aanvaardbaar is en wat niet. Dat is duidelijk een maatje te groot.
gummie schreef:@ Kandankovitch: Maar hoe weten we zonder transparantie dat wat je beschrijft het geval is?
Kadankovitch schreef:...
Als de kwaliteit van het moderatoren team overeenkomt met de kwaliteit van de door u aangevoerde argumenten, dan hebt u, zonder het wellicht te willen, nog meer heel dwingende redenen geleverd die vragen om meer transparatie m.b.t. de door het Team te nemen beslissingen.