Kan ik beter voor of achteraan beginnen bij de posts van Bart bij puzzel 2?Ik begin nu vooraan. : ' )
xCaitlin schreef:Dat zijn degene die puzzel 1 hebben opgelost Jij bent inmiddels blauw...K heb geen tijd voor puzzel
haha best wel vervelend als je denkt dat er een ander plaatje komt en opeens een paard ziet. Toch nog even wennen : P
Jans schreef: Wat een pech voor jullie dat ik de hele dag moet werken even heeeel offtopic, maar ik heb me toch aan jou OS gewaagd en wat een geniaal liedje!!
maritJ_e schreef:[***] schreef: Wat een pech voor jullie dat ik de hele dag moet werken even heeeel offtopic, maar ik heb me toch aan jou OS gewaagd en wat een geniaal liedje!! Hij is geniaal he Er staat nog wel meer in mijn onderschrift wat voor deze datum van belang is..
Daar waren we al achter in dat puzzel topic.En dat liedje staat ook in Rock's onderschrift.. merkwaardig
Ik ook, vooral omdat jullie het goed doen door niet te hoeven werken of leren en de hele dag kunnen puzzelen. Jaloers
M3lisss schreef:Ik ook, vooral omdat jullie het goed doen door niet te hoeven werken of leren en de hele dag kunnen puzzelen. Jaloers heb ik ook last van : jniet eerlijk
Ja, ik heb toevallig wel een hele nacht niet geslapen *Zag er niet zo wakker uit op school vanmorgen*