Menino schreef:Opzich denk ik dat er met het huidige beleid helemaal niets mis is Bart,... Ik denk ook niet dat dat de oorzaak is geweest van deze rel... Ik denk dat het grootste probleem is dat KiWiKo als probleemgebruiker bestempeld is en slimmerik niet, terwijl voor het oog van het grote publiek beide personen niet echt voor elkaar onder deden.. En de ene dus voorgetrokken lijkt. Dus dat wekt de indrukken van bepaalde banden en vriendjespolitiek, en dat wekt bij ' het grote publiek ' de indruk van onrechtvaardigheid en achterbaksheid enzo. Sprekend als gebruiker is dat voor mij het probleem, en de ooraak van deze rel. En ik denk dat dat voor de meeste geldt. Dus als je dit even puur als het probleem beschouwt (maar ik spreek nu voor mezelf, en doe de aanname dat dit voor een grote groep geldt) denk ik dat de oplossing als volgt is
.1 Met goed onderbouwde argumenten komen waarom KiWiKo wel gebanned is en Slimmerik niet.
En als dat er niet goed te onderbouwen is
.2 een excuses aanbieden met een grote dikke vette E , zonder nietszeggend verhaal met ' maar dittes' en 'maar dattes' erbij en voorkomen dat er in de toekomst sprake is van vriendjespolitiek. Sowieso zou een excuses (zonder verhaal er om heen) wel op z'n plek zijn naar mijn mening, vanwege de toon waarop er gepraat is. Ookal denkt het beheer er anders over, ik denk wel dat een excuses op een eerder moment had kunnen voorkomen dat er zo'n groot gevoel van ontevredenheid is ontstaan. Maargoed, ik denk dat de gebruikers best willen accepteren dat beheerders ook maar mensen zijn en fouten maken... Maar ik moet zeggen dat ik bv. in het rondetafel topic wel heel erg het gevoel heb gekregen dat jullie je verschuilen achter een hoop smoesjes die niet ter zake doen. Maargoed, dan spreek ik weer voor mezelf.
Ik ga je maar even Quoten, want dit is idd precies hoe ik me nu voel na een hele middag zowel hier als op geit alles gelezen te hebben... Ik wordt gewoon 'bang' van de manier waarop de mods alles in de schoenen van een paar personen schuiven, zonder ook maar te bedenken dat misschien andere mensen dit gedaan kunnen hebben. Opmerkingen en meningen van de ene worden door een andere klakkeloos als waar aangenomen, en zo speculeren ze er maar met ze alle op los. Zoekend naar 'hun' waarheid.. Ook de Mids, waar tegen gezegd wordt dat als ze bij hun komen klagen, ze gewoon maar achter het MOD team moeten gaan staan.... PARDON??
En natuurlijk, het is maar een forum... Maar als het mij zou gebeuren, onterecht geband terwijl je niks heb gedaan, dan zou ik net zoals Kim reageren denk ik.. En daarom ook mijn post hier.. Ik begrijp zo goed waarom zij een excuus wil voor de manier waarop het gegaan is... En Bart als je eerlijk bent en alles terugleest, kun je m.i. alleen maar erkennen dat hoe het gegaan is buiten alle propoties is.