Pucknew schreef:Aan de manier van schrijfen is tog duidelijk te sien van wie dis sa is
Oh?
Wie dan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
t1000 schreef:waarom denkt iedereen dat ik een SA ben?
Kan je gewoon niet lekker mee discussieren als nieuw persoon?
t1000 schreef:SA ligt nog ter goedkeuring vandaar
t1000 schreef:waarom denkt iedereen dat ik een SA ben?
Kan je gewoon niet lekker mee discussieren als nieuw persoon?
t1000 schreef:@Ceriadwen begrijp het, zat ook raar te kijken toen dat op het forum voorbij kwam.
Heb toen maar besloten om me er bewust buiten te houden, dat soort aangelegenheden is enkel als doel om reacties uit te lokken. Als dat soort topics direct in de kiem worden gesmoord dan zou t een stuk beter zijn gegaan.
Fiffill schreef:Nemurin schreef:Oh dat zou ik niet weten Fiff.Als dat zo is snap ik het ook niet meer.
Uit de Help: "Schaduwaccounts mogen enkel gebruikt worden om te reageren in het betreffende topic." (Dus het topic waarvoor een SA is goedgekeurd).
Ceriadwen schreef:Fiffill schreef:Klopt, iemand met een goedgekeurd SA maakt een topic aan over zijn/haar probleem en mag dus alleen daar reageren en niet op de rest van het forum.
Dan ga ik maar even temmen denk ik. Want het is de bedoeling dacht ik dat ALLE regels nageleefd werden?
Lovely schreef:Een goedgekeurd SA mag toch alleen als je in een of andere persoonlijke crisis zit, of denkt dat je daarin zit?