Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SaskiaStar schreef:Overigens kan je als gebande niet in de huiskamertopics als ik het goed begrepen heb.
Lithya schreef:BartVB schreef:@Slokkie; gebande gebruikers kunnen gewoon een mail sturen met een verzoek, daarbij gelden dezelfde regels als voor andere gebruikers. De gebande user weer toegang geven voegt weinig toe aangezien je als gebruiker je berichten maar een beperkte tijd kunt aanpassen en verwijderen.
Maar de informatie uit je profiel kun je dan wel verwijderen en ik denk dat daar al heel veel mensen blij om zouden zijn. Geef ze dan desnoods bijvoorbeeld eenmalig de mogelijkheid om hier nog voor in te loggen. Is toch een optie?
slimmerik schreef:Dus hij weet er eigenlijk niets van? En hij heeft ook niet gevraagd om verwijdering daarvan?
edit: ik weet eigenlijk niets van dat specifieke geval af. Maar dat gevaar loop je dus altijd dat er over je gelogen wordt where ever.... Mocht het je storen dan moet je er stappen tegen ondernemen lijkt me
SaskiaStar schreef:Dus als je een ban hebt en niet op bokt mag moet je toch op bokt gaan controleren of je besproken wordt???????????
Lekker logisch.
Overigens kan je als gebande niet in de huiskamertopics als ik het goed begrepen heb.
BartVB schreef:Wat betreft oude topics; dat is en blijft een lastig iets. Wordt niet altijd even consequent op gemodereerd en ook daar weer; communicatie. Het helpt als de moderator duidelijker maakt waarom het topic dicht gaat en dan met meer dan 'oud topic' als er wordt gereageerd met meer dan alleen 'aah, leuk paardje'. De oude topics zijn al een hele tijd een punt van aandacht in ieder geval.
Onassa schreef:Waarom geen functie waarin elke gebruiker wanneer dan ook zijn berichten zelf kan aanpassen of verwijderen?
Baas kunnen blijven over eigen schrijven dus?
Onassa schreef:Moeilijker kunnen jullie het je niet maken, wel makkelijker.
Onassa schreef:Ook al heb je nooit een OW gehad(zoals dit engelachtige mens) dan nog kan het zijn dat je op ene punt komt dat je bepaalde dingen die je gepost hebt wilt wijzigen of weg halen.
Daar moet je toch vrij in kunnen zijn???
Revanches schreef:Maar nu ik lees dat ik een van de 'boosdoeners' ben omdat ik een 'goed' maar oud topic gesloten heb
Heino schreef:[Ik denk niet dat één persoon de aanleiding kan zijn voor alle rottigheid op Bokt. Bovendien spelen veel andere aangehaalde dingen al veel langer.