Ymke schreef:SANEX met BonBassie en Tom!
Daar heb ik 3 dagen geleden ook nog naar gekeken, maar die is ook al een mooi poosje niet meer actief geweest.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
alja schreef:hey cody,
ik was het idd die jou noemde...
leuk dat je weer terug bent in drenthe maar dan mag je dat natuurlijk wel gaan veranderen in je profiel
Cody schreef:Colin mis ik ook, m'n boktbroertje al weet ik niet eens of hij hier ook zo heette. Actief in de westernsport destijds en erg veel mee gelachen.
Mieke schreef:Dus Romkabouter hangt hier nog wel rond, grappig, ik zie hem nooit meer ergens, waarschijnlijk lees ik de verkeerde topics.
Lovely schreef:Iessie schreef:[quote="Lovely"
En oh ja, Marsje natuurlijk, die hoorde ook ooit tot het boktmeubilair.
[/quote
Inderdaad! Heb net gezocht met de zoekmachine maar hij heeft inderdaad al heel lang niet meer gepost..
Vreemd figuur was dat.![]()
Misschien heeft hij een andere sociale omgeving gekozen, of een aquarium genomen?
Shiloh schreef:Jamy (was er van Jamy toen ook niet een heel groot topic met iets, was dat niet dat meisje dat toen door der vader weg was gehaald of zo? Dat in dit topic al eerder is genoemd met dat ze opzoek gingen naar vluchten van vliegtuigen voor een verdwenen meisje of was dat weer iemand anders)
ManonR_ schreef:Dat meisje met die pony (Romeo) die zo ongelofelijk goed kon springen en verkocht is naar Zweden/Noorwegen. Ze maakte ook vaak filmjes van haar pony dat ze gingen springen.
Sterre schreef:"Missen" is misschien een groot woord, maar wie ik eigenlijk nooit meer tegen kom op bokt, zijn Craignethan, Honeybee, Desiree, PhiaBink, Sarabande, Alane, Naz, Jura, Orrie, Percy, Yootha, Greetje, Sundancer, Imker, FSoudan, Napoleon, Sjuimpje en natuurlijk Chica (maar van haar weet ik wel hoe het met d´r gaat) ....
Pfff... zijn er eigenlijk best wel veel(en dan heb ik er vast en zeker nog een aantal vergeten
!).
Shiloh schreef:Shiloh schreef:Jamy (was er van Jamy toen ook niet een heel groot topic met iets, was dat niet dat meisje dat toen door der vader weg was gehaald of zo? Dat in dit topic al eerder is genoemd met dat ze opzoek gingen naar vluchten van vliegtuigen voor een verdwenen meisje of was dat weer iemand anders)
[LZP] Ten einde raad. Problemen thuis *Help*