"Vergeten" Bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 20:44

Ymke schreef:
SANEX met BonBassie en Tom! :)

Daar heb ik 3 dagen geleden ook nog naar gekeken, maar die is ook al een mooi poosje niet meer actief geweest.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 20:48

alja schreef:
hey cody,
ik was het idd die jou noemde...
leuk dat je weer terug bent in drenthe maar dan mag je dat natuurlijk wel gaan veranderen in je profiel ;)

Ik ga het meteen regelen :D Is met jou ook alles goed?

Ik zag Sterre ergens staan. Ik weet dat we in de mod-tijd (daarvan mis ik er ook een heleboel, maar kan me nu niet meer voorstellen waar ik toen de tijd vandaan haalde om dat te doen) nog een keer gebeld hebben omdat er een meisje zoek was, we hebben toen nog vluchttijden van de vliegtuigen bekeken enz.

Colin mis ik ook, m'n boktbroertje al weet ik niet eens of hij hier ook zo heette. Actief in de westernsport destijds en erg veel mee gelachen.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 20:53

Cody schreef:
Colin mis ik ook, m'n boktbroertje al weet ik niet eens of hij hier ook zo heette. Actief in de westernsport destijds en erg veel mee gelachen.

Bedoel je Xono? 8-)
Daar kan je nog steeds erg mee lachen :D

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 21:31

Oja Xono, dat was de boktnaam :D
Wil je hem de groeten doen van 'zus'? (:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 21:35

KiWiKo schreef:
weet je, ik zou wel eens een update willen hebben van alle legale schaduwaccounts...........

Ik heb ook zo zijn vermoedens :) Laat ze lekker best triest als je eerst jezelf dr af laat schoppen om vervolgens 'undercover' terug te komen omdat je toch best wel boktverslaafde bent }:0

TurdusMerula

Re: "Vergeten" Bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:23

Chica, er staat legale, niet illegale. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 22:29

Oeps ik lees niet goed :o

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 00:01

Aha, zijn er legale SA's ?? Lijkt me sterk ..... Zijn die er? En waarom dan?

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 00:01

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 00:05

Legale SA's zijn SA's met toestemming ja.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 00:08

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 10:38

Mieke schreef:
Dus Romkabouter hangt hier nog wel rond, grappig, ik zie hem nooit meer ergens, waarschijnlijk lees ik de verkeerde topics. :D

Ik denk het :D
Ik zit vooral hier: [WN] Western

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:18

Lovely schreef:
Iessie schreef:
[quote="Lovely"
En oh ja, Marsje natuurlijk, die hoorde ook ooit tot het boktmeubilair.
[/quote
Inderdaad! Heb net gezocht met de zoekmachine maar hij heeft inderdaad al heel lang niet meer gepost..
Vreemd figuur was dat. :o :+

Misschien heeft hij een andere sociale omgeving gekozen, of een aquarium genomen?

_O-

Laui inderdaad, en Faas! En nog een aantal die hier in het topic voorbij zijn gekomen ja. Grappig om die namen weer eens langs te zien komen.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:51

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:18

Ik moest laatst ook ineens weer aan Laura denken, met haar Amerika verhalen, zij is ook de eerste aan wie ik moest denken toen ik dit topic las. Er springt me nog iets bij over stroopwafels en cubicles. Ik lag altijd helemaal in een scheur om haar topics.

Ik moet ook denken aan een andere bokker, waarvan ik niet op de naam kom. Volgens mij was haar eigen naam Kim en is ze nog geband geweest en met een andere naam weer terug mogen komen of met haar eigen naam of naam aangepast of zo. Zou goed kunnen dat ze hier nog rondloopt, maar zou zo niet weten wat haar boktnaam was...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:31

Je bedoelt toch niet Gijsenkim, he?

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:33

Roosch schreef:
Je bedoelt toch niet Gijsenkim, he?

wie was gijs ook alweer uit dat duo?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:36

Dat is tegenwoordig KiWiKo.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:38

Nee die bedoel ik niet... mijn geheugen laat me een beetje in de steek :+

[edit] gevonden... Ik bedoelde Pink_horrizon, is die ooit van naam veranderd? Anders haal ik haar en wellicht iemand anders door elkaar. Overigens zie ik nu dat zij er ook gewoon nog steeds is, ik kom der alleen nooit meer tegen...

[edit2] uuhm, jah, volgens mij zit ik nog weer met iemand anders in mijn hoofd en haal ik er dus 2 door elkaar. Zij was in mijn vroege tijd net als ik ook nog vrij jong en kon ook aardig rellen volgens mij.

Oh en wie me nu ook te binnen schieten zijn Yorghos en Avanti. Net even gezocht en ze zijn er nog wel, maar wel nog maar heeeeeeeeeeeel weinig. Vooral Avanti...

En Yentl, Clautje en Jamy (was er van Jamy toen ook niet een heel groot topic met iets, was dat niet dat meisje dat toen door der vader weg was gehaald of zo? Dat in dit topic al eerder is genoemd met dat ze opzoek gingen naar vluchten van vliegtuigen voor een verdwenen meisje of was dat weer iemand anders)
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 20-12-09 14:01, in het totaal 6 keer bewerkt

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 13:41

'Kim'.. bedoel je soms Appie_Rulez?
Die kwam later terug onder een andere naam nadat ze geband was, dit was een SA volgens mij.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 14:07

Shiloh schreef:
Jamy (was er van Jamy toen ook niet een heel groot topic met iets, was dat niet dat meisje dat toen door der vader weg was gehaald of zo? Dat in dit topic al eerder is genoemd met dat ze opzoek gingen naar vluchten van vliegtuigen voor een verdwenen meisje of was dat weer iemand anders)

:j [LZP] Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 15:29

ManonR_ schreef:
Dat meisje met die pony (Romeo) die zo ongelofelijk goed kon springen en verkocht is naar Zweden/Noorwegen. Ze maakte ook vaak filmjes van haar pony dat ze gingen springen.

jaaa wie was dat ook alweer? die heb ik ook echt lang gevolgd.

verder mis ik idd morrie, sanex en supersmurf of iets, die hadden van die leuke verhalen en grappige paarden!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:07

Sterre schreef:
"Missen" is misschien een groot woord, maar wie ik eigenlijk nooit meer tegen kom op bokt, zijn Craignethan, Honeybee, Desiree, PhiaBink, Sarabande, Alane, Naz, Jura, Orrie, Percy, Yootha, Greetje, Sundancer, Imker, FSoudan, Napoleon, Sjuimpje en natuurlijk Chica (maar van haar weet ik wel hoe het met d´r gaat :) ) ....
Pfff... zijn er eigenlijk best wel veel := (en dan heb ik er vast en zeker nog een aantal vergeten :+ !).

Ik ben er nog wel... alleen al een hele tijd paardloos, waardoor ik op dat gebied weinig bij te dragen heb. Her en der reageer ik nog wel eens in diverse topics, maar erg actief? Nee, dat niet.
Ik zit vooral veel in Kalender en Verslagen, aangezien ik op vele wedstrijden aanwezig ben als fotografe.

Inmiddels woon ik alweer 2,5 jaar in Harlingen en niet meer in Drachten.
Hier woon ik samen met vriend Martijn, tezamen met kat Maggy (amona leeft niet meer sinds februari '09) en honden Chico en Douscha.
Sinds Juni '09 werkzaam als fotografe in mijn eigen bedrijf en ondertussen zoekend naar een parttime baan.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:04

lonnie schreef:
ManonR_ schreef:
Dat meisje met die pony (Romeo) die zo ongelofelijk goed kon springen en verkocht is naar Zweden/Noorwegen. Ze maakte ook vaak filmjes van haar pony dat ze gingen springen.

jaaa wie was dat ook alweer? die heb ik ook echt lang gevolgd.

:wave:

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:07

Shiloh schreef:
Shiloh schreef:
Jamy (was er van Jamy toen ook niet een heel groot topic met iets, was dat niet dat meisje dat toen door der vader weg was gehaald of zo? Dat in dit topic al eerder is genoemd met dat ze opzoek gingen naar vluchten van vliegtuigen voor een verdwenen meisje of was dat weer iemand anders)

:j [LZP] Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Oja, dat bedoelde ik inderdaad waardoor ik Sterre toen nog gesproken heb.
Eigenlijk nooit achterhaald wat er nou precies gebeurd is maar geloof dat alles goedgekomen is.