Neonlight schreef:Ik zal nog maar een keer uitleggen hoe een bemiddelingszaak verloopt in het algemeen.
Een bokker (bokker xxx) meldt bij een EA-mod dat een zaak niet naar tevredenheid afgehandeld is. De mod vraagt het verhaal aan bokker xxx, vraagt om welk topic het gaat, of het artikel via pakketdienst verstuurd is, en nog wat informatie om zoveel mogelijk gegevens te verzamelen.
Daarna stuurt een mod een pb naar de andere partij (bokker yyy), waarin vermeldt wordt dat ze het bericht hebben gekregen dat de transactie met bokker xxx niet goed is verlopen en er wordt gevraagd naar de kant van het verhaal van bokker yyy.
Daarna bemiddeld een moderator tussen de beide partijen, en maakt afspraken, daarbij gaat de communicatie via de moderator. Als een betreffende bokker herhaaldelijk verzuimd terug te communiceren, of zich niet aan de de gemaakte afspraken met de moderator houdt, komen er ultimatums, en daarin wordt ook verteld dat er een BOT volgt wanneer men zich niet aan de afspraak met de moderator houdt of niet reageert op de communicatie.
In de meeste gevallen houden beide partijen zich aan de afspraak die ze met de moderator maken en wordt de zaak naar tevredenheid opgelost, in enkele gevallen volgt er na herhaaldelijk verzoeken inderdaad een BOT.
Vind ik op zich redelijk klinken. Maar ik vraag mij af, kunnen jullie zien wanneer een bokker de pb's geopend heeft? Mij overkomt het ook dat ik dagen niet op bokt zit. Zou ik dan opeens geband kunnen zijn omdat ik de pb's niet beantwoord had? ( omdat ik ze uberhaupt nog niet had kunnen lezen ) ... Ik bedoel hier wel pb's ivm ernstige zaken