Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Francis schreef:Hee, zie dit nu pas, leuk, nieuw logo...
Wat mij betreft mag er wel gewoon iets verfrissends en helemaal nieuws komen dan.
Ik hou erg van 'gestyleerd' en kwam al zappend en diagonaal bijlezend deze tegen:Elessar schreef:Ik heb gewoon even geknutseld. Moet toch wat
Daar houd ik van... Lettertype mag van mij anders, wat minder 'zwierig' (maar ook niet té strak) maar verder vind ik dit soort logo's altijd erg sterk.
Deze kwam ik in't doorscrollen tegen maar misschien zijn er nog meer van dit soort ontwerpen, misschien zelfs betere/strakkere versies, ik heb niet alles gelezen.
Hoe simpeler hoe beter, hoe meer je weg kunt laten, hoe sterker een logo is. Een goed logo is net zo duidelijk en herkenbaar op de vierkante centimeter als het is op tientalle vierkante meters. Je moet het dus heel sterk kunnen verkleinen en kunnen opblazen en in beide gevallen moet het een goed en sterk logo blijven. Logo's met grote vlakken/dikke letters worden opgeblazen snel te massaal en sterk verkleind vaak onduidelijk.
Maar da's mijn bescheiden mening.
nickyu schreef:moet eerlijk bekennen dat ik dat iig expres doe
daar de grootste reden voor n nieuw is `borduurbaar`
het is nu eenmaal HET bokt logo
Elessar schreef:Melanie_B schreef:Ellesar: Vind die van jou niet zo... Bokt.nl, en dan een stijgerend paard ??
Beter kijken. Ik heb dat logo niet gemaakt, ik heb alleen de letters van Bokt veranderd om te kijken hoe dat zou staan.![]()
Vind overigens dat een nieuw logo ook best iets vernieuwender mag zijn.
Cayenne schreef:Elessar schreef:
Deze stijl vind ik echt ontzettend mooi en professioneel overkomen![]()
Alleen ontzettend jammer dat hij aan het steigeren is. Is het paard niet een beetje om te keren en te buigen?
Pashon schreef:nickyu schreef:moet eerlijk bekennen dat ik dat iig expres doe
daar de grootste reden voor n nieuw is `borduurbaar`
het is nu eenmaal HET bokt logo
tja er zijn natuurlijk genoeg ideen borduurbaar, vind niet dat je daar rekening mee moet houden als je iets "ontwerp" maakt. aanpassen kan altijd natuurlijk. bedenk gewoon wat orgineels, niet te ingewikkeld en teveel poes pas, heb een enkel gezien met tig verschillende kleurtjes dat zou er bij mij niet inkomen.
het is HET bokt logo idd maar ze vragen niet voor niets inspiratie voor een nieuw logo.
de initiatieven tot op heden zijn als je ze naast elkaar zet helemaal niet zoveel verschillend van elkaar een keer een andere kleur of een ander lettertype.
als bart een soort zelfde logo had gewild had hij het wel gezegt, het is dan ook geen vereiste dat Julius erin zit. Tuurlijk hij hoord bij bokt omdat hij er altijd gestaan heeft. een ander logo zal wennen zijn of het nou een bijna zelfde is of niet.
ik vind omdat bokt toch aanzienlijk groter is geworden in verhouding met toen het begon je ook met het logo iets nieuws/ fris moet doen. een nieuwe frisse uitstraling bij een groot/ "volwassen"/ veelzijdig bokt.
dit is natuurlijk wel menings verschillend.
Mystica schreef:http://i18.photobucket.com/albums/b147/ ... ktlogo.jpg
Mijn ontwerp. Ik zag vandaag het topic en heb alleen de eerste pagina gelezen en toen een logo gemaakt. Daarna verder gaan lezen en toen zag ik pas dat iemand anders ook al iets soortgelijks voorstelde, dus excuus mijn logo nu hetzelfde blijkt te zijn als die van iemand anders
CaPrIoLe`79 schreef:Ik heb Julius even echt onderdeel van bokt gemaakt, had een tip van Iceprincess gehad:
http://i304.photobucket.com/albums/nn19 ... G_2146.jpg
Craignethan schreef:En ik kon het niet laten en heb dit vreselijk mooie ontwerp dus laten bokken![]()
Maar ik denk dat nicci88 dit zelf veel beter kan en dat dit zeker een potentiële winnaar is, prachtig!